Είναι τόσο πολυάριθμες οι έρευνες που έχουν γίνει για τη σχέση ανθρώπων και social media που μία σύγχυση για το αν μας κάνουν τελικά περισσότερο κακό ή καλό, την έχουμε.
Είναι, μάλιστα, τόση η πολυχρησία αυτών, που σίγουρα όλοι έχουμε βιώσει τις δύο νέες έννοιες που οι ειδικοί αποκαλούν FOMO και JOMO. Ο πρώτος όρος είναι τα αρχικά της φράσης Fear of missing out, δηλαδή ο «φόβος» όσων λείπουν υπερβολικά πολύ από τον κόσμο του Facebook και όχι μόνο, με αποτέλεσμα να νιώθουν πως έχουν χάσει όλα τα γεγονότα της ημέρας. Από την άλλη έχουμε τον όρο Joy of missing out, την χαρά δηλαδή όσων έχουν μπουχτίσει από τα media και αποζητούν στιγμές πλήρης αποσύνδεσης.