shutterstock
shutterstock
Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΛΕΡΤ

Οι δύο λέξεις που δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις ποτέ για τον εαυτό σου στα social media


Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται μέσα από το διαδίκτυο, το φλερτ δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, ιδιαίτερα οι λιγότερο τολμηροί, χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο για να ψυχαγωγηθούν ή να ενημερωθούν, αλλά και για να αναπτύξουν σχέσεις με άτομα που προηγουμένως δεν γνώριζαν.

Υπάρχουν μάλιστα κι εφαρμογές που εξυπηρετούν αποκλειστικά αυτόν τον τελευταίο σκοπό. Εκεί κάθε χρήστης καλείται να καλύψει μια φόρμα στο λογαριασμό του με τα προσωπικά του στοιχεία και χαρακτηριστικά, για να αποτελέσει πόλο έλξης.

Ποια είναι όμως τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούν να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να ξενερώσουν έναν ενδιαφερόμενο;

Την απάντηση δίνει ο επικεφαλής της ιστοσελίδας γνωριμιών Illicit Encounters, Κρίστιαν Γκραντ, που διεξήγαγε έρευνα σε 400 χιλιάδες λογαριασμούς χρηστών και διαπίστωσε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις που χρησιμοποιούνται τόσο από γυναίκες, όσο και από άντρες στο διαδίκτυο, λέξεις που υποτίθεται ανταποκρίνονται στην προσωπικότητα τους, όμως τελικά λειτουργούν μπούμερανκγ.

Πιο συγκεκριμένα, μόνο το 0.3% των αντρών έδειξε να γοητεύεται από γυναίκες που δήλωναν πως είναι χαρούμενες και αντίστοιχα, ένα ποσοστό 0.4% του γυναικείου κοινού έδειξε να γοητεύεται από άντρες που αισθάνονταν χαρούμενοι στη ζωή τους.

Και στις δύο περιπτώσεις αυτό σήμαινε ότι τα δύο φύλα αναζητούν έναν άνθρωπο που θα μπορέσουν να φέρουν την ευτυχία στη ζωή του και όχι έναν άνθρωπο που ήδη τη βιώνει.

Στην πρώτη όμως θέση των λέξεων που κανείς θα έπρεπε να αποφύγει, αν θέλει να καταφέρει ένα ραντεβού, είναι το επίθετο «ντροπαλή/ος», που δηλώνει εσωστρέφεια.

Από την άλλη πλευρά, η έρευνα έδειξε, ότι και τα δύο φύλα τείνουν να αναζητούν την αυτοπεποίθηση στο άλλο τους μισό, για το λόγο αυτό δεν θα ήταν κακό, αν κανείς απλά τόνιζε αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα του, για να γίνει πιο ελκυστικός (7% των αντρών και 9% των γυναικών έψαχναν για ένα χαρακτήρα με αυτοπεποίθηση).

Ως προς τις γυναίκες, η λέξη «curvy» που αναφέρεται στο σώμα με καμπύλες, βρέθηκε στην όγδοη θέση των πιο ελκυστικών χαρακτηρισμών, καθώς φάνηκε ότι «ανάβει» τους άντρες και είναι πιθανό να οδηγήσει σε ένα ραντεβού.

Ωστόσο, μόλις το 0.6% των γυναικών την χρησιμοποίησαν, πιθανότατα επειδή συνδέεται με την έννοια του σωματικού βάρους.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα οι άντρες (15%) αναζητούν τη γυναίκα εκείνη που είναι σέξι και το γνωρίζει, σε αντίθεση με τις γυναίκες που δεν ελκύονται από το αντίθετο φύλο που «φωνάζει» για τη σεξουαλικότητα του, για αυτό και ψάχνουν ένα δυνητικό σύντροφο που θα υπερηφανεύεται για την τιμιότητα του.