Ολες έχουμε έρθει στη δύσκολη θέση του να επιστρέψουμε ένα ρούχο στο κατάστημα κάποια στιγμή.
Γιατί συμβαίνει αυτό και μάλιστα τόσο συχνά;
Πιστεύω ότι ο στιγμιαίος ενθουσιασμός μας, η βιασύνη μας να αγοράσουμε κάτι, η απερισκεψία μας, η αναποφασιστικότητα σε συνδυασμό με αυτή την ευκολία που παρέχουν πολλά καταστήματα έχουν κάνει το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο.
Σίγουρα οτιδήποτε για το οποίο ξοδεύουμε χρήματα, είναι έρωτας από την πρώτη ματιά, αλλά αργότερα διαπιστώνουμε ότι δεν μας ταιριάζει και τόσο ή δεν το χρειαζόμασταν.
Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν παίρνουμε την απόφαση να επιστρέψουμε το προϊόν, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που την «πατάμε», αφού και αυτό θέλει τον...τρόπο του!
Για να μπορέσεις να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου – είτε θέλεις αντικατάσταση του προϊόντος, είτε επιστροφή χρημάτων – ακολούθησε τον παρακάτω κώδικα επικοινωνίας, όπως τον διαμόρφωσαν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες.
- Μην το παρακάνεις ποτέ με την αιτιολογία της επιστροφής. Πρέπει να είσαι ευγενική και περιεκτική σε αυτό που παρουσιάζεις, όχι να δημιουργείς ένα ολόκληρο story, μιας και τότε δεν πείθεις καθόλου και ο πωλητής θα ψάξει κάθε λεπτομέρεια επάνω στο προϊόν.
- Νομίζεις ότι φταίει η κακή ποιότητα του προϊόντος κι έτσι καταστράφηκε; Λάθος! Οι καταστηματάρχες κρίνουν απαραίτητο να διαβάζεις όλες τις οδηγίες φροντίδας του, πριν το χρησιμοποιήσεις.
- Μην πάθεις σε καμία περίπτωση παράκρουση. Οι πωλητές αναφέρουν συχνά όχι μόνο την αγένεια των πελατών, αλλά και την τάση που έχουν να πιστεύουν ότι με φωνές μπροστά στον υπόλοιπο κόσμο, θα βρουν το δίκιο τους. Το πιθανότερο είναι να καλέσουν την ασφάλεια!