Η γυναικεία παρουσία στον επιχειρηματικό κλάδο έχει αρχίσει να γίνεται όλο και πιο έντονη, με τις επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες να αποτελούν σήμερα το 30% της συνολικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ευρώπη.
Κυβερνήσεις και οργανώσεις επενδύουν σε αυτή την προσπάθεια, παρέχοντας σημαντικά κίνητρα, όπως προγράμματα ένταξης, ανάπτυξης και επιδότησης για την ενίσχυσή τους.
Μάλιστα, η γυναικεία επιχειρηματικότητα, είναι ήδη μία πολύ υπολογίσιμη πηγή οικονομικής ανάπτυξης, που στηρίζει τον οικονομικό ιστό της κοινωνίας. Έρευνες δείχνουν ξεκάθαρα ότι, ως προς τους δείκτες αποδοτικότητας της αγοράς, οι γυναίκες ξεχωρίζουν στον κλάδο τους, υπερέχοντας συγκριτικά με τον μέσο όρο της αγοράς*.
Οι γυναίκες φέρουν την οργανωτικότητα και την αναλυτική τους σκέψη και στο επιχειρείν, θέτοντας την κερδοφορία ως βασικό στόχο στον προσανατολισμό τους. Παράλληλα, η συναισθηματική τους νοημοσύνη αποτελεί ένα κύριο χαρακτηριστικό της επιχειρησιακής τους ταυτότητας και μία βασική μεταβλητή στην επίτευξη αυτών των υψηλών επιπέδων αποτελεσματικότητας.