Aπαντήσεις σε ερωτήματα πολιτών που αφορούν τις μετακινήσεις εν μέσω lockdown έδωσε στην εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.
Τα SMS στο 13033 για τις μετακινήσεις μας στην πόλη έχουν επανέλθει αλλά οι πολίτες οφείλουν να έχουν κατά νου ότι δεν μπορούν να κάνουν αλόγιστη χρήση.
Όπως σημείωσε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, τα SMS μπορεί να μην έχουν συγκεκριμένο όριο, ωστόσο, το σύστημα μπορεί να εντοπίζει τους αριθμούς που στέλνουν γραπτό μήνυμα για πολλές μετακινήσεις. Αν το σύστημα εντοπίσει μεγάλο αριθμό μετακινήσεων μπορεί να αρνηθεί την έξοδο στον αποστολέα του μηνύματος.
Στη συνέχεια, όπως ο ανέφερε ο Γ.Γ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, αν κάποιος πολίτης στείλει μήνυμα στο 13033 και δεν λάβει απάντηση, τότε πριν βγει από το σπίτι του, θα πρέπει να επαναλάβει την διαδικασία μέχρι να λάβει απάντηση από το σύστημα.
Το να μην λάβει απάντηση, μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περιοχή -εκείνη την χρονική στιγμή -υπάρχει μεγάλος αριθμός μηνυμάτων.
Η απάντηση του συστήματος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να πραγματοποιηθεί η μετακίνηση: αν δεν υπάρχει στο κινητό του, κινδυνεύει με πρόστιμο. Eπεσήμανε, όμως, ότι «αν πρόκειται για θέματα υγείας δεν περιμένουμε να μας απαντήσει».