Μπορεί η έννοια της βιωσιμότητας να είναι ένα πραγματικό κομμάτι της δική μας καθημερινότητας;
O Γιώργος Καράβας και το glo παρουσιάζουν μοναδικές ιστορίες βιωσιμότητας που βρίσκονται πίσω από επιτυχημένες, «πράσινες» ελληνικές εταιρείες, μέσα από μια νέα digital σειρά έξι mini επεισοδίων που βγήκε στον αέρα του YouTube.
Κάθε προϊόν που κυκλοφορεί στον πλανήτη μας, όσο μικρό ή μεγάλο κι αν είναι, κρύβει μέσα του έναν συγκεκριμένο κύκλο ζωής, ο οποίος όμως δεν κλείνει τη στιγμή που το προϊόν θα πάψει πλέον να λειτουργεί. Αντίθετα, η καμπύλη του συνεχίζεται μέσα από συστήματα διαχείρισης που έχουν αναπτύξει εταιρείες που έχουν ως προτεραιότητα την βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία.