Ο Μισάνθρωπος
Ο Μισάνθρωπος
ΘΕΑΤΡΟ

Χριστούγεννα στην Αθήνα: 27 παραστάσεις για να δείτε την περίοδο των γιορτών


Τη περίοδο των γιορτών απολαμβάνουμε να παρακολουθούμε θεατρικές παραστάσεις και η αθηναϊκή σκηνή προσφέρεται με πολλές και καλές επιλογές.

Ένας πλούσιος θεατρικός χειμώνας με έργα από το κλασικό και σύγχρονο ρεπερτόριο, μιούζικαλ αλλά πολλούς μονολόγους.

Εμείς ξεχωρίσαμε 27 παραστάσεις για να απολαύσετε μέσα στις γιορτές.

Η παγίδα -Θέατρο Ζίνα

Το έργο «Η Παγίδα» του Ρομπέρ Τομά ανεβαίνει για δεύτερη σεζόν στο θέατρο Ζίνα έχοντας καταφέρει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέσα από ένα παιχνίδι ανατροπών. Μια παράσταση με έξυπνο κείμενο, εξάλλου από το 1960 μέχρι σήμερα παίζεται στα θέατρα ανά τον κόσμο, ρυθμό κι ένα εκλεκτό καστ ηθοποιών σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια.Το μόνο σίγουρο στο δαιμονικό έργο που έχει σκαρφιστεί ο συγγραφέας είναι πως τίποτα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνεται.

Λίγα λόγια για το έργο:

Ο Ρομπέρ Τομά, άνθρωπος του θέατρου, ηθοποιός κι ο ίδιος, στήνει μια σκηνική μηχανή, παίζοντας με το «είναι» και το «φαίνεσθαι», την αλήθεια και το ψέμα, τη λογική και τη φαντασία. Υφαίνει, σαν μια ευφάνταστη αράχνη, κωμικές και απρόβλεπτες καταστάσεις με έντονο το στοιχείο του μυστηρίου. Με άλλα λόγια, δημιουργεί ένα ψυχολογικό δράμα που σε κάνει να γελάς και μια κωμωδία, που συχνά σε συγκινεί μέχρι δακρύων.

Όπως τη χαρακτήρισε ο μέγας θαυμαστής της, Άλφρεντ Χίτσκοκ, «Η ΠΑΓΙΔΑ» είναι ένα πρωτότυπο μίγμα από βιτριόλι και μαρμελάδα, που κάνει το συγγραφέα της να μοιάζει γιος της Αγκάθα Κρίστι απ’ τη μια και του Κάρλο Γκολντόνι από την άλλη.

Παίζουν: Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Γιώργος Κωνσταντίνου, Έφη Μουρίκη, Μαρία Αντουλινάκη, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος και ο Τάκης Παπαματθαίου

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών -Θέατρο Βρετάνια

Το θρυλικό έργο «Ο Κύκλος των χαμένων ποιητών» του Τομ Σούλμαν, ανεβαίνει στο θέατρο Βρετάνια, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ασπιώτη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε να είχαμε. Ο Τάσος Χαλκιάς ερμηνεύει το ρόλο του συντηρητικού διευθυντή Νόλαν και ο Σπύρος Τσεκούρας αυτόν του τραγικού πατέρα κ.Πέρι. Μαζί τους–το πιοσημαντικό- οι μαθητές,ο πυρήνας δηλαδή του έργου που απαρτίζεται από έναν επίλεκτο θίασο ταλαντούχων ηθοποιών της νέας γενιάς.

Υπόθεση:

Δεκαετία του’60,ο αντισυμβατικός καθηγητής λογοτεχνίας Τζον Κήτινγκ,έρχεται να διδάξει στο συντηρητικό ιδιωτικό λύκειο Γουέλτον, όπου οι μαθητές μεγαλώνουν υπακούοντας στις αυστηρές, θεμελιώδεις αρχές του σχολείου:«Παράδοση!Τιμή!Πειθαρχία!Υπεροχή!».Ο κ.Κήτινγκ,με βασικό εργαλείο του την ποίηση,θα τους μάθει σταδιακά πώς να αγνοούν τις προκαταλήψεις,τις συνήθειες και τις επιρροές τις οποίες μας επιβάλλουν οι γονείς, οι παραδόσεις και η κοινωνία μας,πώς να έχουν τη δική τους οπτική στα πράγματα και πώς να επιτρέψουν στη πραγματική τους φύση να μιλήσει. Ο αντισυμβατικός αλλά ουσιαστικός τρόπος διδασκαλίας του, θα καταφέρει να εμπνεύσει τον καθένα από τους νεαρούς μαθητές οι οποίοι, κάνοντας την προσωπική τους επανάσταση,θα ακολουθήσουν την κλίση τους, ενάντια στο κατεστημένο.

Παίζουν:Άκης Σακελλαρίου, Τάσος Χαλκιάς, Σπύρος Τσεκούρας, Πάνος Ζυγούρος, Θοδωρής Θεοδωρακόπουλος,Νικόλας Παπαϊωάννου,Θησέας Παπαπαναγιώτου,Στέφανος Παπατρέχας,Σταύρος Τσουμάνης,Τάσος Τυρογαλάς, Αλέξανδρος Τωμαδάκης,Ειρήνη Λαφαζάνη,Λυδία Στέφου.

Η σπασμένη στάμνα -Εθνικό θέατρο

Δύο καταξιωμένοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες, ο Ακύλλας Καραζήσης και ο Νίκος Χατζόπουλος συν-σκηνοθετούν και συμπρωταγωνιστούν φέτος στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου σε μία από τις κλασικότερες κωμωδίες του παγκόσμιου ρεπερτορίου,τη Σπασμένη στάμνα (1806) του Χάινριχ Φον Κλάιστ.

Λίγα λόγια για το έργο

Η ιστορία του έργου περιστρέφεται γύρω από τον Αδάμ, έναν δικαστή που καλείται να διαλευκάνει ποιος έσπασε μια ιστορική στάμνα στο υπνοδωμάτιο της Εύας, ενώ ο ίδιος είναι ο βασικός ύποπτος. Η μητέρα της Εύας μηνύει τον αρραβωνιαστικό της και η υπόθεση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο, καθώς η δίκη λαμβάνει χώρα παρουσία του συμβούλου δικαιοσύνης Βάλτερ, ο οποίος έχει έρθει για να επιθεωρήσει τις δικαστικές αρχές.

Η δομή, η πλοκή αλλά και τα πρόσωπα του έργου συνομιλούν με τη βιβλική ιστορία του προπατορικού αμαρτήματος, με τρόπο όμως αντεστραμμένο, κωμικό. Όπως λέει γελώντας και ένας από τους ήρωες, ο γραμματέας Λιχτ: «Η πτώση του Αδάμ! Η πρώτη που έγινε από κρεβάτι». Ταυτόχρονα, στη Σπασμένη στάμνα, ο Κλάιστ συνδιαλέγεται με τον Σοφοκλή και τον Οιδίποδα πάνω στο θέμα του δικαστή που καλείται να δικάσει τον εαυτό του. Η αντίθεση ανάμεσα στο είναι και το φαίνεσθαι, η ατέλεια των ανθρώπινων νόμων και θεσμών, η πλάνη και η επακόλουθη πτώση γίνονται εδώ αφορμή για κωμικά ευτράπελα και αλυσιδωτές παρεξηγήσεις. Χρησιμοποιώντας ευφυέστατα τα μοτίβα της εξαπάτησης, της παρεξήγησης και της διαστρέβλωσης των γεγονότων, ο συγγραφέας μάς χαρίζει μια σπαρταριστή αστυνομική κωμωδία.

Mε τη δράση να ξεφεύγει από τη σκηνή και να μεταφέρεται σε απροσδόκητους χώρους τηςαίθουσας, κυκλώνοντας και εμπλέκοντας τους θεατές, η σκηνοθετική ανάγνωση δοκιμάζει να συσχετιστεί με το κοινό με τρόπο μη αναμενόμενο.

Παίζουν: Νίκος Χατζόπουλος, Γιώργος Συμεωνίδης, Αλεξάνδρα Όσπιτση, Μαριαλένα Ηλία, Μελίνα Πολυζώνη, Ακύλλας Καραζήσης, Μάρθα Φριντζήλα, Γιώργος Γιαννακάκος, Θάνος Τοκάκης, Κίττυ Παϊταζόγλου, Παναγιώτης Παναγόπουλος.

Εύθυμες κυράδες -Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Το πρωτότυπο μιούζικαλ Εύθυμες Κυράδες που παίζεται στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά σκιαγραφεί τη ζωή μιας μικρής πόλης της Αγγλίας που θα μπορούσε να είναι και η δική μας.

Υπόθεση

Αρχές της δεκαετίας του ’80, ο ξεπεσμένος, πληθωρικός αλλά και γοητευτικός απατεώνας Τζον Φάλσταφ, στέλνει την ίδια ερωτική επιστολή σε δύο πλούσιες –παντρεμένες– κυράδες της πόλης. Πιστεύει πως, τυφλωμένες από το πάθος, θα πέσουν στην αγκαλιά του και θα του προσφέρουν τις λίρες που χρειάζεται για να συνεχίσει τις ασωτίες του. Οι δύο γυναίκες θα του δώσουν ένα καλό μάθημα, στρέφοντας με στυλ και φαντασία το σχέδιό του εναντίον του.

Παίζουν: Θανάσης Βλαβιανός, Κωνσταντίνος Γιουρνάς, Γιώργος Γλάστρας, Θανάσης Δήμου, Ελένη Κοκκίδου, Θοδωρής Μπουζικάκος, Αργύρης Ξάφης, Κλέαρχος Παπαγεωργίου, Εβελίνα Παπούλια, Λεωνίδας Σιούπουλης, Αλμπέρτο Φάις, Μαρία Χάνου, Αλεξία Τζαμουράνη, Τάνια Τρύπη, Γιώργος Ψυχογυιός

Ο Μισάνθρωπος -Θέατρο Εμπορικόν

Ο Γιάννης Κακλέας καταπιάνεται για πρώτη φορά με τον Μολιέρο με ανατρεπτική διάθεση και με πρόθεση να αναδείξει τα στοιχεία του έργου που αφορούν απόλυτα στην πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα.

Υπόθεση

Ο Αλσέστ, ο ήρωας του έργου, επιθετικός και αηδιασμένος με την κοινωνική παρακμή και θυμωμένος με την υποκρισία των ανθρώπων, ερωτεύεται παθιασμένα την όμορφη Σελιμέν, το απόλυτο θηλυκό - προϊόν αυτού του συστήματος που απεχθάνεται. Και παγιδεύεται. Σε ένα σύστημα εικονικής πραγματικότητας που η «μάσκα» είναι το πρόσωπό μας, σε μια κοινωνία της κυριαρχίας της εικόνας έχει θέση ο έρωτας;

Παίζουν: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Ευγενία Σαμαρά, Στέλιος Ιακωβίδης, Αθηνά Μουστάκα, Θάνος Μπίρκος, Αυγουστίνος Κούμουλος, Αλέξης Φουσέκης, Κυριάκος Σαλής,Φωτεινή Αθερίδου .

Τέλειοι Ξένοι -Θέατρο Αθηνά

Ένα σύγχρονο γαλλικό έργο που έγινε και ταινία ξεδιπλώνοντας με μαεστρία τις σχέσεις σήμερα: φιλικές και συζυγικές. Τι θα γίνει όταν οι μάσκες πέσουν; Ή τελικά δεν γίνεται να πέσουν;

Υπόθεση

Eπτά φίλοι, τρία ζευγάρια και ένας «ελεύθερος», συναντιούνται για γεύμα στο σπίτι ενός εκ των ζευγαριών.  Αποφασίζουν να παίξουν ένα παιχνίδι. Αφήνουν όλοι τα κινητά τους στη μέση του τραπεζιού και μοιράζονται μεταξύ τους το περιεχόμενο από κάθε μήνυμα, email ή τηλέφωνο που λαμβάνουν. Μυστικά έρχονται στην επιφάνεια που διαταράσσουν την ισορροπία στις σχέσεις. Γιατί όπως είπε και ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές, «Ο καθένας από εμάς έχει τρεις ζωές, μία δημόσια, μία προσωπική και μία μυστική.» Και σαν να μην έφταναν  οι τρεις ζωές,  έχει και Πανσέληνο..

Παίζουν: Μυρτώ Αλικάκη, Ντάνη Γιαννακοπούλου, Πέτρος Λαγούτης, Δημήτρης Λιόλιος, Κατερίνα Μισιχρόνη, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Γιώργος Χρανιώτης και στον ρόλο της μικρής κόρης η Λυδία Σγουράκη

Σωτηρία με λένε -Θέατρο Μικρό Χορν

Ένας μονόλογος, σκηνοθετημένος από τον Γιώργο Παπαγεωργίου, για τη ζωή της σπουδαίας ερμηνεύτριας Σωτηρίας Μπέλλου. Η παράσταση ίναι αφιερωμένη στη μνήμη της Σοφίας Αδαμίδου που έγραψε το κείμενο και της Ντίνας Κώνστα που τον είχε ερμηνεύσει με μεγάλη επιτυχία.

Λίγα λόγια για το έργο

Βράδυ. Η Σωτηρία βρίσκεται στο νοσοκομείο λίγο πριν την εγχείρηση που θα της στερήσει τη φωνή. Η ζωή της θα περάσει σαν ταινία μπροστά από τα μάτια της. Οι δικοί της άνθρωποι, η οικογένειά της, ο άντρας της, τα πάθη της. Άνθρωποι που αγάπησε και την αγάπησαν κι άλλοι που την πίκραναν ή την στήριξαν όταν πρωτοξεκίνησε. Η Σοφία Βέμπο που χωρίς να το γνωρίζει τη μύησε στο τραγούδι, Ο Βασίλης Τσιτσάνης που της άνοιξε το δρόμο, ο Παπαϊωάννου που αγάπησε βαθιά. Φτάνει μέχρι τον Ανδριόπουλο και τον Σαββόπουλο που την έφεραν πιο κοντά στις νεότερες γενιές.

Αυτό το βράδυ η Σωτηρία θα «βουτήξει» σε μια ζωή που επηρεάστηκε σημαντικά από συνθήκες και γεγονότα μιας ολόκληρης εποχής.

Στο ρόλο της Σωτηρίας η Κάτια Γκουλιώνη /Στο ρόλο της νοσοκόμας η Ιωάννα Μονέδα.

Παίζουν οι μουσικοί: Αντώνης και Θοδωρής Ξηντάρης

Οι Δούλες -Θέατρο Αποθήκη

Το εμβληματικό έργο του Ζαν Ζενέ, που οδήγησε τον συγγραφέα στην παγκόσμια αναγνώριση, παρουσιάζεται στο θέατρο Αποθήκη, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σκεύα. Ένα αριστουργηματικό κείμενο, που το χαρακτηρίζει ο δεξιοτεχνικός χειρισμός της γλώσσας μέσα από μια έντονα ποιητική φόρμα. Η εναλλαγή των ρόλων, οι σχέσεις εξουσίας και υποταγής, η αγωνία για την κυριαρχία απέναντι στον άλλον, οι ταξικές διαφορές που αποδεικνύονται αγεφύρωτες, ο ερωτισμός και η εξάρτηση, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα αγωνίας και σασπένς, μέσα από τον συνδυασμό ονείρου και πραγματικότητας, επιθυμίας και αυτοτιμωρίας, άρνησης αλλά και αποδοχής του απαράβατου κανόνα της ζωής.

Υπόθεση

Η κυρία ντύνεται από την υπηρέτρια της. Η κυρία είναι ακατάδεχτη, η υπηρέτρια δουλοπρεπής. Και οι δύο χλευάζονται μεταξύ τους, η δούλα χαστουκίζει την κυρία. Ξαφνικά χτυπάει ένα ξυπνητήρι και όλη η σκηνή καταρρέει. Αποκαλύπτεται πως η κυρία δεν είναι καθόλου κυρία αλλά η μια από τις δύο δούλες , που παίζουν το παιχνίδι της κυρίας και της δούλας, όταν η κυρία τους απουσιάζει...

Παίζουν: Αμαλία Καβάλη, Αγγελική Παπαθεμελή, ΑλεξάνδραΣακελλαροπούλου.

Sexy Laundry -Θέατρο Κάππα

Το Sexy Laundry ανεβαίνει ξανά στη σκηνή του θεάτρου Κάππα με ανανεωμένο θεατρικό ζευγάρι, το οποίο συναντιέται για πρώτη φορά θεατρικά 30χρόνια μετά την τηλεοπτική του σύμπραξη στους «Απαράδεκτους».

Λίγα λόγια για την παράσταση

Με τα αδιέξοδα των ερωτικών σχέσεων που απασχολούν εκατομμύρια ζευγάρια παγκοσμίως καταπιάνεται η ξεκαρδιστική, τρυφερή και συγκινητική κωμωδία.

Με όπλα το χιούμορ και την ειλικρίνεια, το Sexy Laundry  - μια μείξη κωμωδίας με ψυχανάλυση, μια feel-good παράσταση για τους «κουρασμένους» έρωτες που παλεύουν να αναστηθούν- βγάζει στη φόρα τα «άπλυτα» ενός γάμου και καθρεφτίζει τον ψυχισμό των ηρώων, την πάλη τους για αγάπη και ευτυχία.

Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος- Ρένια Λουιζίδου

Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια -Θέατρο Τέχνης

Η πρώτη εκδοχή της παράστασης, λόγω πανδημίας δεν συνάντησε ποτέ ζωντανά το κοινό. Παρουσιάστηκε το 2020 από το Εθνικό Θέατρο διαδικτυακά και για μια μόνο φορά. Φέτος, ο σκηνοθέτης επιχειρεί με μικρή αλλαγή στη διανομή, μια νέα προσέγγιση της παράστασης ειδικά για τη σκηνή της Φρυνίχου.

Υπόθεση

Στο συνοικιακό υπαίθριο «Νυχτερινό κέντρο η Μαρία» τραγουδάει η Στέλλα, μια γυναίκα ανεξάρτητη, ανυπότακτη και αδιάφορη για τον κοινωνικό αντίκτυπο που προκαλεί η ελεύθερη  ζωή της. H  Στέλλα επιμένει να ορίζει η ίδια τον εαυτό της, να ζει τον έρωτα χωρίς όρια και να μην συμβιβάζεται με τα κοινωνικά «πρέπει». Στο πρόσωπο του Μίλτου, η Στέλλα θα βρει το αρσενικό αντίρροπο του δικού της δαιμονίου. Ο έρωτάς τους θα τους οδηγήσει αναπόφευκτα σε σύγκρουση καθώς ο Μίλτος  θα προσπαθήσει, προτείνοντάς της γάμο, να υποτάξει την ελεύθερη φύση της. Η Στέλλα εγκαταλείπει τον Μίλτο στα σκαλιά της εκκλησίας και με την απόφασή της αυτή προσβάλει τόσο την «ανδρική τιμή» του,  όσο και τις κατεστημένες αντιλήψεις του κοινωνικού τους  περιγύρου. Ο δρόμος του αίματος που από καιρό έχει ανοίξει, τώρα πρέπει να κλείσει. Ένα «άγριο γλέντι, ακόμα πιο άγριο», όπως προειδοποιεί ο Μίλτος, ετοιμάζεται..

Παίζουν: Ανθή Ευστρατιάδου, Σοφία Κόκκαλη, Κατερίνα Λυπηρίδου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Γιάννος Περλέγκας, Εύη Σαουλίδου, Θοδωρής Σκυφτούλης, Μιχάλης Τιτόπουλος

Μουσικός επί σκηνής: Στράτος Γκρίντζαλης

Ψηλά από τη Γέφυρα -Θέατρο Βεάκη

Ο Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλερ, «Ψηλά απ’ τη Γέφυρα», στο Θέατρο Βεάκη.

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Έντι Καρμπόνε, ζωντανεύει τον τραγικό ήρωα, που το ανομολόγητο πάθος του για την νεαρή ανηψιά της γυναίκας του, πυροδοτεί μια συγκλονιστική εσωτερική σύγκρουση, η οποία τον οδηγεί στην αυτοκαταστροφή του.

Η Ιωάννα Παππά υποδύεται την Μπέατρις, τη σύζυγο του Έντι, η οποία καταλαβαίνει τι του συμβαίνει και προσπαθεί μέχρι τελευταία στιγμή να τον βοηθήσει να βγει απ’ το αδιέξοδο του.

Τον ρόλο του Αλφιέρι, δικηγόρου αλλά και αφηγητή της παράστασης, ερμηνεύει ο Δημήτρης Μαυρόπουλος. Ο Δημήτρης Καπετανάκος, στον ρόλο του Μάρκο, ενός από τους δυο μετανάστες που φιλοξενεί η οικογένεια Καρμπόνε στο σπίτι της. Στους ρόλους των δύο νέων που γνωρίζονται και ερωτεύονται, ο Μιχάλης Πανάδης -Ροντόλφο, αδελφός του Μάρκo -και η πρωτοεμφανιζόμενη Ευγενία Ξυγκόρου -Κάθριν, ανηψιά του Έντι.

Διάλεξε τον θάνατο σου αγάπη μου -Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

Το δίδυμο Μιχάλης Ρέππας -Θανάσης Παπαθανασίου συναντιούνται ξανά θεατρικά με την Κάτια Δανδουλάκη.

Υπόθεση

Η Φρανσουάζ Κορμπάν, ζάπλουτη κληρονόμος, ζει στην βίλα της μαζί με τον νεότερο σύζυγό της Πωλ Κορμπάν και την αφοσιωμένη οικονόμο της Αντέλ. Τα χρέη του Πωλ στα χαρτιά και η πίεση που ασκεί στην Φρανσουάζ για την αποπληρωμή τους κορυφώνουν ακραία την ένταση και την τριβή στην σχέση του ζευγαριού. Η ατμόσφαιρα βαραίνει όταν νυχτερινοί θόρυβοι ταράζουν την ηρεμία της βίλας – θόρυβοι και ίχνη μιας παρουσίας που ούτε ο ίδιος ο αστυνομικός διευθυντής δεν μπορεί να εξηγήσει...

Η ξαφνική επίσκεψη της Βαρόνης Σαρντονί και αυτά που έχει να πει, μπερδεύουν ακόμη περισσότερο την ήδη τεταμένη κατάσταση. Ένας ιστός αράχνης δείχνει να υφαίνεται γύρω από την Φρανσουάζ και κανείς δεν ξέρει ποιος είναι φίλος και ποιος εχθρός…

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Κοραλία Καράντη, την Αννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, τον Πάνο Σταθακόπουλο και τον Γιώργο Γεροντιδάκη.

Οι παίχτες -Θέατρο Κιβωτός

Η παράσταση «Οι παίχτες» στο θέατρο Κιβωτός κατάφερε να ξεχωρίσει και να γίνει «talk of the town».

Υπόθεση

Σ’ ένα απομακρυσμένο πανδοχείο της Ρωσίας, καταφτάνει ένας δεινός χαρτοπαίχτης, απατεώνας, και πλαστογράφος. Στόχος του, να βρει τα επόμενα θύματά του, και να τα «γδάρει». Αλλά δε θα είναι τόσο απλή υπόθεση. Στο ίδιο πανδοχείο διαμένουν δύο εξίσου δεινοί κομπιναδόροι, που γυρεύουν το ίδιο ακριβώς πράγμα με τον πρώτο: ένα λαχταριστό, αθώο και, φυσικά, κεφαλαιούχο θύμα. Οι δύο συναντούν τον ένα και σύντομα ενώνουν τις δυνάμεις τους, οδηγώντας την παράσταση σε ένα πανδαιμόνιο γεμάτο μπλόφες, ρίσκο, ανταγωνισμούς, συμμαχίες, εκπλήξεις κι ανατροπές, καθώς στο παιχνίδι μπαίνουν σιγά-σιγά όλοι οι παράξενοι ένοικοι που τριγυρνούν σ’ αυτό το μικρό και ήσυχο πανδοχείο.

Παίζουν: Γιάννης Νιάρρος, Βασίλης Μαγουλιώτης, Ηλίας Μουλάς, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, Γιώργος Τζαβάρα,Γιώργος Μπουκαούρης και guest star Θέμης Πάνου.

Το ταξίδι μιας μεγάλης ημέρας μέσα στη νύχτα -Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας

Το Ταξίδι μεγάλης ημέρας μέσα στη νύχτα θεωρείται από τα σημαντικότερα, κατά γενική ομολογία, ψυχολογικά δράματα του 20ού αιώνα. Πρόκειται για έργο διαποτισμένο με πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία, ο -βραβευμένος με Νόμπελ Λογοτεχνίας (1936) και τέσσερα Πούλιτζερ- συγγραφέας ξεκίνησε να το γράφει τη δεκαετία του 1930, το ολοκλήρωσε το 1941 και το παρέδωσε στον εκδότη του την ίδια χρονιά, δηλώνοντας την επιθυμία του να μη δημοσιευθεί πριν περάσουν 25 χρόνια από τον θάνατό του.

Λίγα λόγια για την παράσταση

Στο έργο, που διαδραματίζεται μια καλοκαιρινή ημέρα του 1912 και παρουσιάζει μια τετραμελή αμερικανική οικογένεια να μετεωρίζεται ανάμεσα σε αισθήματα αγάπης και μίσους, ο μεγάλος Αμερικανός δραματουργός, σε πλήρη ωριμότητα, ουσιαστικά αναμοχλεύει όσα σχεδόν τραυματικά έζησε ως παιδί και όσα σημάδευσαν τη νεότητά του.

Παίζουν: Μπέττυ Αρβανίτη, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Αινείας Τσαμάτης, Aναστάσης Λαουλάκος Ελίνα Ρίζου.

Ιζαμπέλ Ρεμπώ – Ο δικός μου Αρθούρος -Χώρος Τέχνης και Πολιτισμού Ιδιόμελον

Ένας μονόλογος γραμμένος από την Ευσταθία όπου η αδερφή του «καταραμένου ποιητή» Ρεμπώ, θα μας εξιστορήσει την ιστορία τους.

Λίγα λόγια για το έργο

Τι σημαίνει για κάποιον να μεγαλώνει στη σκιά μιας ιδιοφυΐας; Τι σημαίνει να ζεις αφιερώνοντας τη ζωή σου προκειμένου να "υπάρξει" κάποιος που αγαπάς; Τι σημαίνει να ζεις σαν δορυφόρος γύρω από την γη; Να είσαι ένα ταπεινό λουλούδι  κάτω απ' τη σκιά ενός μεγάλου δένδρου; Η αδελφή του Αρθούρου Ρεμπώ έζησε μια ζωή αφιερωμένη στην αγάπη για τον αδελφό της.

Ερμηνεύει η Βίκυ Βολιώτη.

Ο κατάδεσμος -Θέατρο Μουσούρη

Το πεζογράφημα του Θωμά Καρβούνη «Ο Κατάδεσμος», σε θεατρική απόδοση κειμένου και σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα στο θέατρο Μουσούρη.

Υπόθεση

Η Ζηνοβία είναι μια γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη, η οποία έπειτα από αρκετές δεκαετίες τυραννικής έγγαμης ζωής εκρήγνυται, σ’ ένα τραγικό και σαρκαστικό ξέσπασμα, στήνοντας απέναντί της τον σύζυγό της, στην προσωπικότητα του οποίου αποδίδει τα χειρότερα αντρικά ελαττώματα καθώς και ποικίλες άλλες παραδοξότητες.

Εκείνη, τραγουδίστρια στα «Κουτουπώματα», ντιζέζ της παλιάς σχολής, λαϊκός τύπος που έφτασε μέχρι τη δευτέρα γυμνασίου, άνθρωπος της πιάτσας, Θεσσαλονικιά του βαρύ λαϊκού σεβντά. Μια γυναίκα της μέρας, της νύχτας και του λιμανιού. Ένα κάστρο από χρώματα, από δίψα για ζωή. Ένας σκοτεινός Υγρός Τόπος, μια ευθεία Τρούμπα – Λαδάδικα.

Ο άντρας της ένας ανόητος αριβίστας, ένας μποέμ φαλλοκράτης, ένας «τίποτας» αλλά… όμορφος!Μια γυναίκα η οποία ήθελε να είναι ελεύθερη και να ζήσει τον κόσμο. Μια δολοφονία και ένας αστυνομικός στον οποίο εξομολογείται τη ζωή της, συνθέτουν αυτή την πικάντικη απολογία. Μια απολογία κωμική και συνάμα τραγική.

Παίζουν: Χρύσα Ρώπα -Θανάσης Πατριαρχέας

Γεια the Musical -Θέατρο Ριάλτο

Ο Φοίβος κάνει μιούζικαλ το δίσκο «Γεια», ο οποίος σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία πριν 20 χρόνια, μεταφέροντας μας σε προηγούμενο αιώνα. Πρόκειται για ένα σκοτεινό παραμύθι, βασισμένο στον μύθο της Σταχτοπούτας, με μια άλλη ματιά. Με χιούμορ, συγκίνηση και δράση. Μέσα από την δομή ενός κλασικού musical, περνάει όλα τα σύγχρονα μηνύματα. Το bullying, την κακοποίηση, την σεξουαλική παρενόχληση, αλλά και την αγάπη, τη φιλία και τη συντροφικότητα. Έρωτας, προδοσία, μετάνοια, προσμονή, συγχώρεση, αγάπη.

Υπόθεση

Είμαστε στο 1900.  Κάπου σε μια πόλη, χαμένη από τον χάρτη, κρυμμένη σε φυλλωσιές και ξερά κλαδιά. Οι άνθρωποι της απλοί, καθημερινοί. Εργάτες, βιοπαλαιστές!

Σε αυτή την πόλη υπάρχει κι ένα παλάτι. Με Βασιλιάδες κι Ευγενείς ξεχασμένους από τον χρόνο. Όλοι ζουν αρμονικά, ειρηνικά.  Ανάμεσά τους και  το πορνείο της Μαντάμ Ερμιόνης.

Εκεί κάνει κουμάντο η Μαντάμ. Κι όχι μόνο στα κορίτσια της, αλλά και σε όλη την κοινότητα. Τους κρατάει με κρυμμένα μυστικά και ψέματα. Όπως και την Δάφνη, την υπηρέτρια του πορνείου που ζει σχεδόν φυλακισμένη όλα της τα χρόνια. Κανείς όμως δεν μπορεί να αντισταθεί στην Ερμιόνη.

Στον κόσμο που έχουν δημιουργήσει κανείς δεν μιλάει. Κανείς δεν παραπονιέται. Κανείς δεν φωνάζει. Δεν ξέρουν όμως, ότι αυτός ο κόσμος, σε λίγο καιρό θα αλλάξει για πάντα! Θα μπορέσει ο έρωτας να ανατρέψει την τραγωδία που έρχεται;

Παίζουν: Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Αλέκα Κανελλίδου, Τζώρτζια Κεφαλά, Παναγιώτης Πετράκης, κ.α

Φιλουμένα Μαρτουράνο -Θέατρο Δημήτρης Χορν

Η γλυκόπικρη κωμωδία του Εντουάρντο Ντε Φιλίππο «Φιλουμένα Μαρτουράνο», λαμπρό δείγμα του ιταλικού νεορεαλισμού που συμπυκνώνει στις σελίδες του μια ολόκληρη εποχή, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του παγκόσμιου θεατρικού ρεπερτορίου που συνεχίζει να συγκινεί ακόμη και σήμερα, 77 χρόνια μετά το πρώτο ανέβασμά του στη Νάπολη.

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Η Φιλουμένα Μαρτουράνο ξεκίνησε ως πόρνη και κατέληξε ερωμένη του πλούσιου εμπόρου Ντομένικο Σοριάνο. Τώρα, έπειτα από αρκετά χρόνια κοινού βίου, διεκδικεί τη θέση που της αξίζει. Ένα απρόσμενο μυστικό ανατρέπει τις ισορροπίες και αλλάζει τα δεδομένα.

Ένα έργο που βάζει στο μικροσκόπιο τη γυναίκα, τις προβληματικές οικογενειακές και κοινωνικές δομές και τα στερεότυπα φέρνοντας αντιμέτωπους δύο κόσμους με όχημα τη σπουδαία  γλώσσα του συγγραφέα.

Παίζουν: Μαρία Ναυπλιώτου, Μελέτης Ηλίας κ.α.

Η μηχανή του Τούρινγκ-Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου

Σε μία από τις δυσκολότερες θεατρικές περιόδους λόγω της πανδημίας, «Η Μηχανή του Τούρινγκ» κατέρριψε κάθε ρεκόρ και ανακηρύχτηκε η πιο επιτυχημένη εμπορικά παράσταση, που έχει ανέβει στο θέατρο Βασιλάκου μέχρι σήμερα.

Λίγα λόγια για το έργο

Ο Άλαν Τούρινγκ είναι ο άνθρωπος που έσπασε τον κωδικό των ναζί και άλλαξε την πορεία του δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην λήξη του το 1945. Οι ιστορικοί υπολογίζουν πως η συνεισφορά του βοήθησε να αποτραπούν εκατομμύρια θάνατοι. Ο ρόλος του στην Ιστορία αλλά και η συμβολή του στην επιστήμη των υπολογιστών και της τεχνητής νοημοσύνης έμεινε κρυφός λόγω της ομοφυλοφιλίας του, της διαπόμπευσης και της αυτοκτονίας του μέχρι το 2013 που η βασίλισσα Ελισάβετ αναγνώρισε επίσημα τις υπηρεσίες του. Πάνω από όλα όμως ο Τούρινγκ είναι ο υπερασπιστής της ανθρώπινης φαντασίας και μοναδικότητας. Η απόδειξη πως η ανθρώπινη ψυχή είναι ικανή να ξεπερνάει κάθε όριο, κάθε κοινωνικό παρεμβατισμό, κάθε στερεότυπο, κάθε αναστολή.

Ερμηνεύει ο Ορφέας Αυγουστίδης

Το πάρτι της ζωής μου -Θέατρο Διάνα

Μια συναρπαστική ιστορία μνήμης και “αμνησίας” πλάθει η Ελένη Ράντου, ένα γλυκόπικρο Πάρτυ ζωής, σηματοδοτώντας την μετά πανδημία επιστροφή της στο Θέατρο Διάνα, ο Ανέστης Αζάς, μετά τον εμπνευσμένο Μπακλαβά του, σκηνοθετεί… και οι String Demons, Κωνσταντίνος και Λυδία Μπουντούνη, συνοδεύουν μελωδικά, και όχι μόνο, ζωντανά επί σκηνής.

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Η Ελένη Ράντου σε μια solo performance ξετυλίγει με χιούμορ και αφοπλιστική ειλικρίνεια πενήντα χρόνια «τραυμάτων» της ηρωίδας της, με φόντο τα τραύματα της σύγχρονης Ελλάδας, αναζητώντας 5.000 λόγους που τη ζωή αξίζει να τη ζήσεις. Μια απελπισμένη κραυγή ελπίδας στην μετα-covid εποχή μας, μια τρυφερή εξομολόγηση, σε μια άκρως αληθινή ιστορία….

Με νύχια και με δόντια -Θέατρο Νέου Κόσμου

Το Θέατρο του Νέου Κόσμου ανεβάζει στην Κεντρική Σκηνή του την παράσταση Με νύχια και με δόντια του Θόρντον Ουάιλντερ σε σκηνοθεσία της Σοφίας Μαραθάκη.

Λίγα λόγια για το έργο



Το έργο Με νύχια και με δόντια, εμπνευσμένο από την «Aγρύπνια των Φίννεγκαν» του Τζέιμς Τζόυς, είναι μια παράδοξη ιστορία του ανθρώπινου είδους και μια αλληγορική ανάγνωση για το τέλος του κόσμου και της Ιστορίας. Κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη το 1942, ενώ στην Ευρώπη βρίσκεται στην κορύφωσή του ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Περιγράφει πέντε χιλιάδες χρόνια από τη ζωή μιας τυπικής μικροαστικής αμερικανικής οικογένειας, που αγωνίζεται να επιβιώσει μέσα σ’ έναν ατέλειωτο κύκλο από πλημμύρες, λοιμούς, παγετώνες και πολέμους. Η πρώτη πράξη διαδραματίζεται την Εποχή των Παγετώνων, στη δεύτερη βρισκόμαστε σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο πριν από έναν μεγάλο κατακλυσμό και στην τρίτη επιστρέφουμε στο σπίτι της πρώτης πράξης, αυτή τη φορά όμως μετά από έναν πολυετή πόλεμο. Αν και η υπόθεση θα χαρακτηριστεί μη αληθοφανής και εξεζητημένη και το πρώτο ανέβασμα του έργου θα χτυπηθεί από μια μεγάλη μερίδα της κριτικής, σε λίγους μήνες το Με νύχια και με δόντια θα κερδίσει το βραβείο Πούλιτζερ ως το καλύτερο θεατρικό έργο της χρονιάς.

Παίζουν: Βασίλης Καλφάκης, Νάντια Κατσούρα, Ελεάνα Καυκαλά, Γιώργος Λόξας, Σοφία Μαραθάκη, Μάριος Παναγιώτου, Μαρία Παρασύρη, Γιώργος Σύρμας

Το Χελιδόνι -Θέατρο Μουσούρη

Ένα έργο βασισμένο σε αληθινά γεγονότα παρουσιάζεται στο θέατρο Μουσούρη.

Λίγα λόγια για το έργο

Το κείμενο αναφέρεται στην τρομοκρατική επίθεση στο μπαρ Pulse, τον Ιούνιο 2016, αλλά και στις τραγωδίες στο Μπατακλάν, στη Νίκαια, στη Βαρκελώνη, χωρίς να μένει στον τρόμο. Μπροστά στην Αμέλια και τον Ραμόν ανοίγονται δυο μονοπάτια: του μίσους και της απομόνωσης και το άλλο του διαλόγου και της κοινής διαδρομής. Θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τα τραύματα της ζωής τους ή θα αναγνωρίσουν ο καθένας τον εαυτό του μέσα στον άλλον;

Για την Αμέλια, μια μητέρα πληγωμένη στα βάθη της ψυχής της από τη χειρότερη απώλεια, αυτή του παιδιού της, μέτρο του ανθρώπου είναι ο πόνος. Αυτό που μας κάνει ανθρώπους είναι να μπορούμε να νιώθουμε τον πόνο των άλλων σαν δικό μας. Αυτό μας ξεχωρίζει από τα κτήνη, λέει. Σε απόσταση ασφαλείας από την κοινωνία έχει κλειστεί σε μια ζωή γεμάτη μουσική, ως αυστηρή δασκάλα φωνητικής και τραγουδιού. Σε αυτή την ασκητική απομόνωση εισβάλλει ο Ραμόν, ένας νέος με εντελώς διαφορετική στάση για τη ζωή, ο οποίος επιμένει να τον διδάξει το περίφημο «Χελιδόνι», προκειμένου να τραγουδήσει σε μια τελετή για τη μνήμη της μητέρας του, την οποία έχει χάσει πρόσφατα. Καθώς το μάθημα προχωράει οι δυο ήρωες αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για το παρελθόν τους, που χάραξε ανεξίτηλα η Μουσουλμανική τρομοκρατική επίθεση την περασμένη χρονιά και διδάσκουν ο ένας στον άλλον την αποδοχή και το πώς να προχωρήσουν με δύναμη προς το μέλλον.

Παίζουν: Κατερίνα Διδασκάλου, Δημήτρης Τσίκλης

Το Κουκλόσπιτο -Θέατρο Πορεία

Ένα κλασικό έργο σκηνπθετημένο από τον Δημήτρη Τάρλοου, ο οποίος συναντιέται ξανά θεατρικά με τη Λένα Παπαληγούρα.

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Hygge είναι η έννοια που έχει περάσει προσφάτως κυρίως μέσω της χίπστερ αισθητικής από το σκανδιναβικό στο διεθνές λεξιλόγιο για να περιγράψει ό,τι συνιστά τη γλυκιά θαλπωρή του σπιτιού, το αίσθημα ασφάλειας που αντλούμε από την αγκαλιά ενός αγαπημένου προσώπου, ένα όμορφο περιβάλλον χωρίς προβλήματα και άγχη. Σε ένα τέτοιο σπιτικό έστησε ο συγγραφέας το σκηνικό, μέσα στο οποίο θα καταρρεύσει ο γάμος της Νόρας και του Χέλμερ, όταν η αποκάλυψη ενός ψέματος θα άρει κάθε βεβαιότητα, θα φανερώσει την παντελή έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ τους και τις πραγματικές διαστάσεις της σχέσης τους, οδηγώντας τους στο τέλος της αθωότητας.

Ποινικά κολάσιμες πράξεις, ωμοί εκβιασμοί, φόβοι, αγωνίες, αυτοκτονικές σκέψεις, εναλλάσσονται με την αγάπη, την ελπίδα, το φλερτ, τη χαρά, τα ιδεώδη της τέλειας οικογένειας, της κοινωνικής ανόδου και της οικονομικής ευμάρειας – όλα αυτά μέχρι την τελική αναμέτρηση με την Αλήθεια, η οποία θα σαρώσει τα πάντα χωρίς οίκτο για κανέναν από τους δύο πρωταγωνιστές. Είναι αυτή η Αλήθεια που θα οδηγήσει τη Νόρα στην επείγουσα διατύπωση του αμλετικού αιτήματος για την αναζήτηση του Εγώ. Είναι αυτή η Αλήθεια που δυσκολεύεται να μεταδοθεί – πολύ περισσότερο σήμερα, στα χρόνια της ακραίας διασύνδεσης…

Παίζουν: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης, Βίκυ Κατσίκα, Όλγα Δαλέκου

Μουσικός επί σκηνής: Κρυσταλία Θεοδώρου (CORNIZA)

Δεσποινίς Μαργαρίτα

Με το εμβληματικό έργο «Δεσποινίς Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάϋντε έρχεται αντιμέτωπη φέτος η Κατερίνα Μαραγκού, υπό τη σκηνοθετική οδηγία του Γιάννη Μαργαρίτη και με τη σημαντική συμβολή του συνθέτη Σταμάτη Κραουνάκη.

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Στο τωρινό ανέβασμα του έργου και σύμφωνα με τις οδηγίες του Γιάννη Μαργαρίτη, η Κατερίνα Μαραγκού έρχεται αντιμέτωπη με μια υποκριτική ακροβασία ανάμεσα σε έναν ποιητικό ρεαλισμό και έναν ονειρικό αλλά και επιθετικό εξπρεσιονισμό, αναδεικνύοντας  το φαινόμενο της φθοράς κάθε συστήματος με χιούμορ, δραματικότητα, απελπισία και ανατρεπτική διάθεση, φθάνοντας στα όρια μιας απροσδόκητης κλοουνερί.

Η ανθρώπινη φωνή -Θέατρο Αθηνών

Η βραβευμένη με Καρφίτσα Μελίνα Μερκούρη Λουκία Μιχαλοπούλου συναντά και πάλι τον Νικορέστη Χανιωτάκη σε μια πολύ ξεχωριστή καινούργια συνεργασία, μετά τη μεγάλη επιτυχία της παράστασης «Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;».

Αυτή τη φορά, οι δυο τους, αγκαλιάζουν το σπουδαίο μονόλογο του Ζαν Κοκτώ «Η Ανθρώπινη Φωνή».

Υπόθεση

Η ηρωίδα του έργου είναι μία νέα γυναίκα που συνομιλεί στο τηλέφωνο με τον εραστή της, ο οποίος την εγκαταλείπει για να παντρευτεί μια άλλη. Περικυκλωμένη από την έννοια του θανάτου, βιώνει τον πόνο του έρωτα που ενώ ήταν πηγή ζωής έχει μετατραπεί σε ένα καταστροφικό συναίσθημα.

Da -Θέατρο Ιλίσια

Το αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού συγγραφέα διαδραματίζεται το 1968 στην Ιρλανδία με πολλά φλας μπακ που ζωντανεύουν επί σκηνής μια μοναδική ιστορία αγάπης, τρυφερότητας, αυτογνωσίας και συναισθημάτων κάθε είδους. Ο Τσάρλι Τάιναν, ένας εκπατρισμένος στο Λονδίνο συγγραφέας, παιδί υιοθετημένο, επιστρέφει στην πατρίδα του μετά το θάνατο του πατέρα του. Στο πατρικό του «ζωντανεύουν» οι γονείς του, ο νεαρός εαυτός του, ιδιαίτερες στιγμές, γεγονότα και κάποια πρόσωπα του παρελθόντος του, που σημάδεψαν τη ζωή του και τον επηρεάζουν ακόμα και στο παρόν του.

Ο «DA» (από το αγγλικό daddy) αποτελεί το πιο καθοριστικό πρόσωπο της ζωής του. Με μια κινηματογραφική ελλειπτική αφήγηση, αναπλάθονται κομμάτια μιας αναγνωρίσιμης οικογενειακής ζωής. Όνειρα, συγκρούσεις,  απογοητεύσεις και χαρές έρχονται στο μυαλό του συγγραφέα και δημιουργούν «σκηνές» επί σκηνής. Το φανταστικό συνδέεται με το πραγματικό και γεννούν μια θεατρική πανδαισία χρωμάτων, ένα δυνατό παζλ αντιθετικών στιγμών, ένα σκηνικό σύμπαν, που η ανθρώπινη κραυγή εναλλάσσεται με τον ψίθυρο και το γέλιο με το κλάμα.

Παίζουν: Γρηγόρης Βαλτινός, Μιχάλης Οικονόμου, Γιώργος Σουξές, Νεκταρία Γιαννουδάκη, Στρατής Χατζησταματίου, Κωνσταντίνα Κλαψινού, Βασίλης Παπαδημητρίου

Στο ρόλο της μητέρας η Μαρία Καλλιμάνη

Ζορμπάς -Θέατρο Ελληνικός Κόσμος

Το εμβληματικό έργο του Νίκου Καζαντζάκη «Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά» σε θεατρική διασκευή του Γιάννη Κακλέα και του Γεράσιμου Ευαγγελάτου και σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα ανεβαίνει στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Τον μυθικό Ζορμπά ενσαρκώνει ο Γιάννης Στάνκογλου. Μαζί του η Όλια Λαζαρίδου στον ρόλο της Μαντάμ Ορτάνς, ο Αιμιλιανός Σταματάκης στον ρόλο του συγγραφέα, ο Ιβάν Σβιτάιλο στον ρόλο του Μαυραντώνη, η Ηλιάνα Μαυρομάτη στον ρόλο της χήρας και ένας πολυπληθής θίασος ταλαντούχων ηθοποιών και χορευτών.

Ο Γιάννης Κακλέας εμπνέεται από τον πιο πολυμεταφρασμένο Έλληνα συγγραφέα σε όλο τον κόσμο και τον ήρωά του Αλέξη Ζορμπά και στήνει επί σκηνής ένα εντυπωσιακό υπερθέαμα με κορυφαίους στο είδος τους καλλιτεχνικούς συντελεστές, στη μεγαλύτερη θεατρική παραγωγή που έχει γίνει ποτέ για τον μυθικό ΖΟΡΜΠΑ. Μία παράσταση βγαλμένη κατευθείαν από την ελληνική ψυχή.





SHARE