fbpx Διαφήμιση για ταμπόν όπου φαίνεται το κορδόνι θέλει να καταρρίψει την αποστειρωμένη άποψη για την περίοδο | BOVARY
διαφήμιση για ταμπόν
Φωτογραφία: DAME
04|12|2020 10:01
SHARE
DAME

Διαφήμιση για ταμπόν όπου φαίνεται το κορδόνι θέλει να καταρρίψει την αποστειρωμένη άποψη για την περίοδο


Μια νέα καμπάνια για ταμπόν στην Αγγλία θέλει να δείξει τα πράγματα όπως ακριβώς είναι και να «γκρεμίσει» περιττές σεμνοτυφίες που αφορούν κάτι τόσο φυσιολογικό και καθημερινό για μια γυναίκα, όπως είναι η περίοδος.

Σίγουρα, οι περισσότερες διαφημίσεις για σερβιέτες και ταμπόν είναι αυτό που θα έλεγε κανείς safe. Χαμογελαστές γυναίκες που ζουν τη ζωή τους σαν να μη συμβαίνει τίποτα, τεστ απορροφητικότητας με μπλε υγρά για να μη σοκάρουν τους τηλεθεατές και το μόνο που νοιάζει την πρωταγωνίστρια είναι να μπορεί να φορέσει το λευκό της παντελόνι, ακόμα και την πρώτη μέρα περιόδου.

Ε, λοιπόν, η εταιρία DAME με οικολογικά ταμπόν θέλει να καταρρίψει αυτό το αποστειρωμένο σκεπτικό, που θέλει τα διαφημιστικά σποτ καλά σκηνοθετημένα, να καμουφλάρουν ουσιαστικά την περίοδο και ό,τι την αφορά, σαν να είναι κάτι μη-καλαίσθητο και ταμπού. Μάλιστα, μόλις κυκλοφόρησε μια διαφημιστική καμπάνια, που πολλοί θεώρησαν προκλητική.

Ο λόγος; Η βοηθός κτηνιάτρου, φοιτήτρια νομικής και beauty blogger Demi Colleen φωτογραφίζεται με το εσώρουχό της, μέσα από το οποίο κρέμεται το γνωστό κορδόνι από το ταμπόν, το οποίο φαίνεται. Σοκαριστικό #not.

διαφήμιση για ταμπόν
DAME

Ο συνιδρυτής της εταιρίας Alec Mills είπε στη βρετανική Metro ότι δυσκολεύτηκαν να πάρουν το τελικό ΟΚ από τους υπεύθυνους επικοινωνίας, καθώς η εικόνα θεωρήθηκε υπερβολικά προκλητική για την κοινή γνώμη. «Όταν προσπαθούσαμε να βγάλουμε αυτή τη διαφήμιση στο φως, αντιμετωπίσαμε πολλά εμπόδια. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η βιομηχανία των media κυριαρχείται από άντρες που δε νιώθουν άνετα να μιλούν ή να βλέπουν προϊόντα για την περίοδο».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η διαφήμισή τους αντιμετώπισε πολλά όχι, καθώς θεωρήθηκε πολύ «προκλητική» και «δε θα μπορεί να προβληθεί σε πρωινές εκπομπές». Αν αυτό αποδεικνύει κάτι είναι ότι, η εικόνα που προβάλλεται στα περισσότερα διαφημιστικά σχετικά με τα προϊόντα περιόδου, δεν αντικατοπτρίζει καθόλου αυτό που πραγματικά συμβαίνει στο γυναικείο σώμα (για παράδειγμα η ροή δε σταματά κατά την… πρωινή ζώνη και το αίμα δεν είναι μπλε). Βέβαια, τελικά η διαφήμιση κυκλοφόρησε και μάλιστα προβάλλεται στα λεωφορεία του Λονδίνου.

«Για πολύ καιρό, έκρυβαν την περίοδο και δεν μιλούσαν για αυτή καθόλου ή παρά μόνο ψιθυριστά ή σε κάποια κωδικοποιημένη γλώσσα. Αυτό, απλά ενδυναμώνει το σκεπτικό ότι η περίοδος είναι κατά κάποιο τρόπο ντροπιαστική ή βρώμικη. Η περίοδος είναι μια φυσιολογική και φυσική λειτουργία. Δεν είναι βρώμικη ή ανθυγιεινή. Δεν υπάρχει λόγος να στιγματίζεται. Είναι απλά αίμα. Φυσιολογικό, φυσικό αίμα».





SHARE