fbpx H διατροφολόγος της Βικτόρια Μπέκαμ αποκαλύπτει 5 τρόπους να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου | BOVARY
Διατροφολόγος Βικτόρια Μπέκαμ και Βικτόρια Μπέκαμ
Φωτογραφία: Amelia Freer Nutrition/instagram -Splash/Ideal Image
SHARE
AMELIA FREER

H διατροφολόγος της Βικτόρια Μπέκαμ αποκαλύπτει 5 τρόπους να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου


Η σωστή διατροφή είναι πιο σημαντική από ποτέ με τα νέα δεδομένα που έχει φέρει μαζί του η πανδημία του κορωνοϊού.

Σίγουρα, για τους περισσότερους από εμάς οι τελευταίοι μήνες ήταν πρωτόγνωροι. Έπρεπε να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα και να αλλάξουμε συνήθειες. Οι ώρες μέσα στο σπίτι είναι πολλές και πλέον η δουλειά από το σπίτι μια νέα πραγματικότητα. Το ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής γίνεται νούμερο 1 προτεραιότητα αυτές τις ημέρες που είμαστε στο σπίτι λόγω της καραντίνας. Είναι όμως και ένα δύσκολο στοίχημα καθώς όταν είσαι τόσες ώρες μέσα στο σπίτι πέφτεις στην παγίδα του να μην τρως τόσο σωστά.

Η Aμέλια Φρέερ είναι μία από τις καλύτερες διατροφολόγους στην Βρετανία και είναι η προσωπική διατροφολόγος της Βικτόρια Μπέκαμ. Το αποτέλεσμα της σωστής διατροφής φαίνεται έμπρακτα στο καλλίγραμμο σώμα της γνωστής σχεδιάστριας μόδας. Η Αμέλια Φρέερ μίλησε στην βρετανική Vogue και αποκάλυψε 5 βασικούς κανόνες της σωστής διατροφής.


Επικεντρώσου σε τροφές με πλούσια θρεπτικά συστατικά

Οι τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά μάς δίνουν ενέργεια και διαύγεια πνεύματος, βοηθούν το σώμα να λειτουργεί εύρυθμα και κάνουν τονωτικές ενέσεις στην ψυχολογία μας. Να τρως φρούτα και λαχανικά και να επιλέγεις τα υγιεινά λιπαρά και την πρωτεΐνη. Να πίνεις αρκετό νερό για την ενυδάτωση του οργανισμού σου και να αποφεύγεις τις επεξεργασμένες τροφές.

Η ισορροπία είναι το κλειδί

Οι άνθρωποι συχνά σκέφτονται την υγιεινή διατροφή ως μία κατάσταση «όλα ή τίποτα», ωστόσο ένα βασικό θεμέλιο για οποιαδήποτε υγιεινή διατροφή είναι το μέτρο. Ολοι χρειαζόμαστε μια ισορροπία υδατανθράκων, πρωτεϊνών, φυτικών ινών, βιταμινών, μετάλλων, ακόμα και λίπους, προκειμένου να διατηρήσουμε ένα υγιές σώμα. Η σωστή διατροφή απαιτεί ισορροπία και γι΄ αυτό μπορείς να ξεκινήσεις την ημέρα σου με φρούτα. Στα κύρια γεύματά σου μπορείς να φας πρωτεΐνη με λαχανικά και να προσθέσεις στην σαλάτα σου αβοκάντο και ελαιόλαδο. Αν πεινάς πολύ μπορείς να φας λίγες βραστές πατάτες ή γλυκοπατάτα ή καστανό ρύζι. Για σνακ προτίμησε γιαούρτι ή ανάλατους και άψητους ξηρούς καρπούς.

Amelia Freer Nutrition/instagram

Να απολαμβάνεις το φαγητό σου

Είναι πολύ σημαντικό να απολαμβάνεις το φαγητό σου και να μην τρως σωστά με καταναγκαστικό τρόπο. Να απολαμβάνεις τη διαδικασία του μαγειρέματος, αλλά και την στιγμή που τρως το γεύμα που ετοίμασες. Πειραματίσου με νέα υλικά και συνταγές και βρες τον δικό σου τρόπο για να τρως σωστά και υγιεινά.

Μην εστιάζεις μόνο στην διατροφή σου

Η σωστή διατροφή δεν πρέπει να σου γίνει εμμονή. Προσπάθησε να αντιμετωπίσεις την διατροφή σου σαν ένα κομμάτι του παζλ της καθημερινότητάς σου και εστίασε και σε άλλα πράγματα που σε κάνουν χαρούμενη πχ το τρέξιμο, η μουσική, η ζωγραφική κλπ. Με λίγα λόγια να μην απασχολεί συνέχεια την σκέψη σου το τι θα φας και να εστιάσεις και σε άλλα πράγματα που σε κάνουν χαρούμενη.

Σκέψου την εποχικότητα και την βιωσιμότητα

Η υγεία μας συνδέεται άμεσα με την υγεία του πλανήτη και οι διατροφικές μας επιλογές επηρεάζουν την βιωσιμότητά του. Η διατροφολόγος της Βικτόρια Μπέκαμ, Αμέλια Φρέερ είναι υπέρμαχος της εποχικής κατανάλωσης τροφών καθώς είναι πιο βιώσιμη και πιο οικοφιλική για το περιβάλλον. Το να τρως εποχικά είναι μια πολύ καλή διατροφική συμπεριφορά, η οποία κάνει καλό στην υγεία σου και στο περιβάλλον.





SHARE