fbpx Το τρικ των 5 δευτερολέπτων που πρέπει να δοκιμάσεις αν έχεις άγχος όταν μιλάς δημόσια | BOVARY
Γυναίκα κάνει παρουσίαση στη δουλειά
Το τρικ που θα μειώσει το άγχος σου και θα βελτιώσει την δημόσια ομιλία σου /Φωτογραφία: Shutterstock
SHARE
5 SECOND TRICK

Το τρικ των 5 δευτερολέπτων που πρέπει να δοκιμάσεις αν έχεις άγχος όταν μιλάς δημόσια


Η νέα χρονιά είναι μια νέα αρχή για πολλά πράγματα στη ζωή μας.

Προσωπικά και επαγγελματικά, θέτουμε νέους στόχους για το πώς να είμαστε παραγωγικοί και να βελτιωνόμαστε συνεχώς.

Ειδικά, όσον αφορά στην εργασία, αναλαμβάνουμε νέα project, παρουσιάσεις και αρκετές υποχρεώσεις.

Οι παρουσιάσεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι των περισσότερων δουλειών. Δεν είναι πάντα εύκολες, αντίθετα, μπορούν να γίνουν πολύ απαιτητικές και στρεσογόνες.

Το άγχος κάποιου που μιλά δημόσια είναι πολύ σύνηθες, με το 73% των ανθρώπων να αναφέρουν ότι αγχώνονται όταν μιλούν μπροστά σε κόσμο, σύμφωνα με έρευνα.

Δεν θα ήταν υπέροχο ένα τρικ, που να μειώνει το άγχος σου και παράλληλα να βελτιώνει την ικανότητά σου να μιλάς δημόσια;

Σύμφωνα με το Forbes, υπάρχει!

Λάπτοπ και χέρια
Unsplash/helloquence

Η Alison Wood Brooks, καθηγήτρια στο Harvard Business School, όταν ήταν φοιτήτρια, ανακάλυψε ένα τρικ που μετατρέπει το άγχος σε κάτι πιο ευεργετικό και παραγωγικό: τον ενθουσιασμό.

Οι περισσότεροι, όταν νιώθουν στρες, λένε στον εαυτό τους να ηρεμήσει. Ωστόσο, δεν είναι εύκολο να αλλάξεις την ψυχολογία σου τόσο γρήγορα και εύκολα. Είναι πιο εύκολο να μην πολεμάς την φυσιολογική σου αντίδραση αλλά αντίθετα να την μετατρέψεις σε κάτι πιο θετικό.

Η Alison Wood Brooks προτείνει όταν νιώθεις άγχος, να λες στον εαυτό σου: «Είμαι ενθουσιασμένος!»

Γυναίκες σε γραφείο
Γυναίκες σε γραφείο /Φωτογραφία: Unsplash/christina-wocintechchat

Το να το επαναλάβεις αρκετές φορές στη δουλειά σου με χαρά από το να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου να μείνει ήρεμος, λειτουργεί πολύ καλύτερα.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα έχεις άγχος πριν μια ομιλία ή παρουσίαση, από το να παίρνεις βαθιές ανάσες για να μειώσεις τους καρδιακούς παλμούς, προτίμησε έναν θετικό λόγο με τον εαυτό σου.





SHARE