fbpx 6 τρόποι να διαχειριστείς τα social media μετά από έναν χωρισμό | BOVARY
Γυναίκα κοιτάζει το κινητό της
Συμβουλές για το πώς να διαχειριστείς τα social media μετά από έναν χωρισμό/Φωτογραφία: Ivan Samkov/Pexels
SHARE
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

6 τρόποι να διαχειριστείς τα social media μετά από έναν χωρισμό


Ο χωρισμός, ανεξάρτητα από το αν μια σχέση μετρά λίγους μήνες ή πολλά χρόνια, δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση.

Ο χωρισμός εν μέσω πανδημίας τον κάνει όμως δυστυχώς ακόμα πιο ζόρικο. H απομόνωση που προκαλεί το locdown δημιουργεί συναισθήματα μοναξιάς, άγχους και αβεβαιότητας. Οταν προσθέσεις σε αυτά τα αρνητικά συναισθήματα το ψυχικό βάρος της απώλειας που προκαλεί ο χωρισμός, δημιουργείται ένα συνοθύλευμα συναισθημάτων που οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να διαχειριστούν. Πολλές οι ώρες μέσα στο σπίτι που οδηγούν σε ακόμα περισσότερες σκέψεις γύρω από τον χωρισμό.

Αν έχεις μόλις χωρίσει και έχεις «εγκλωβιστεί» μέσα στο σπίτι, μακριά από φίλους και οικογένεια, είναι αναπόφευκτο ότι θα ασχολείσαι πολλές ώρες με το κινητό σου τηλέφωνο. Πώς άραγε διαχειρίζεσαι όμως το Facebook και το Instagram όταν έχεις κοινούς γνωστούς με τον πρώην σου; Πόσο εύκολο είναι άραγε να βλέπεις φωτογραφίες του που ανεβάζει στα stories του; Θεωρείς ότι είναι οκ να τον κάνεις delete; Θα αρχίσεις να γράφεις στο status σου ότι δεν υπάρχουν πια σωστοί άνδρες; Πολλά τα ερωτήματα...

Παρακάτω θα βρεις 6 τρόπους ώστε να διαχειριστείς τα social media μετά από έναν χωρισμό και σίγουρα θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις την δύσκολη κατάσταση με ψυχραιμία.


Thirdman/Pexels

Εστίασε στον εαυτό σου

Καταρχάς εστίασε στον εαυτό σου και όχι στον πρώην σου και τους φίλους του. Είναι λογικό να έχεις την περιέργεια να μάθεις τι συμβαίνει στην ζωή του, αλλά πραγματικά είναι πολύ ψυχοφθόρο και δεν σε οδηγεί κάπου. Μόνο κακό σου κάνει. Μην μπαίνεις λοιπόν στο προφίλ του και μην ασχολείσαι καθόλου με εκείνον. Ποιος του έκανε like, τι έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας, πού πήγε και με ποιον....Τίποτα από όλα αυτά. Είναι δύσκολο, αλλά το κλειδί της υπόθεσης είναι να κάνεις focus σε σένα. Εκείνος είναι πλέον παρελθόν.

Μην κάνεις ποστ που μιλούν για χωρισμό

Πολλοί πέφτουν στην παγίδα να γράφουν τον πόνο τους στα προφίλ τους. Ανεβάζουν τραγούδια που μιλούν για χωρισμό ή αφήνουν διάφορες μπηχτές για να τις δουν οι κοινοί φίλοι ή ακόμα κι αυτός. Μεγάλο λάθος! Είσαι στεναχωρημένη και όντως δεν είναι εύκολο αυτό που περνάς. Είναι ανάγκη αυτό να το μάθουν όλοι οι διαδικτυακοί σου φίλοι; Ο χωρισμός αφορά εσένα και εκείνον και είναι ιδιωτική υπόθεση. Μην την κάνεις λοιπόν δημόσια.

Διάγραψε τις φωτογραφίες σας αν σου προκαλούν ταραχή

Το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να βλέπεις κοινές σας φωτογραφίες στο Instagram και το Facebook. Αν αυτές οι εικόνες σου διαταράσσουν την ψυχική σου ηρεμία και σου προκαλούν αναστάτωση, τότε είναι οκ να τις σβήσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μετά από έναν χωρισμό είναι βοηθητικό να μην υπάρχουν φωτογραφίες που να υπενθυμίζουν μια σχέση που έχει τελειώσει. Μια τέτοια κίνηση, σίγουρα, δεν θα μείνει απαρατήρητη από τους διαδικτυακούς σου φίλους και θα αρχίσουν οι ερωτήσεις, αλλά αν οι παλιές φωτογραφίες σου προκαλούν πόνο, πάτα το κουμπί delete.

Μην διαγράψεις εκείνον

Εκτός από τις φωτογραφίες, θέλεις να διαγράψεις και εκείνον. Όμως, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο, ούτε να τον κάνεις block, αφού μπορείς να επιλέξεις τη σίγαση (mute). Είναι μια πολύ καλή λύση ώστε να μην βλέπεις τις φωτογραφίες που ανεβάζει στην αρχική σου σελίδα.

Βάλε σε σίγαση και τους φίλους του

Μετά τον χωρισμό συνήθως οι φίλοι διαλέγουν στρατόπεδα. Οσον αφορά τους δικούς του φίλους, υπάρχει περίπτωση να ανεβάσουν φωτογραφίες μαζί του. Δεν υπάρχει λόγος να τους κάνεις delete, δεν φταίνε εκείνοι σε τίποτα. Aπλά επέλεξε τη σίγαση και για αυτούς. Απλά τα πράγματα.

Μην αισθάνεσαι άσχημα αν τον τσεκάρεις

Οπως αναφέραμε στην αρχή, δεν είναι καλό να κοιτάς τι κάνει εκείνος στα social media και πρέπει να εστιάσεις σε σένα. Όμως, αν σου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να το καταφέρεις αυτό μην αισθάνεσαι άσχημα και τύψεις. Το να μπαίνεις κάθε τρεις και λίγο στο προφίλ του μπορεί να γίνει αρκετά εθιστικό με αποτέλεσμα να αρχίσεις να κάνεις σενάρια που συχνά δεν ευσταθούν. Είναι αναμενόμενη μια τέτοια αντίδραση, την κάνουν οι περισσότεροι, γι αυτό μην φορτώνεσαι με ακόμα περισσότερα αρνητικά συναισθήματα. Προσπάθησε όμως να το σταματήσεις για το καλό σου.





SHARE