H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.
Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.
Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.