Άνοιξε πριν από 50 χρόνια και αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την ποικιλία, την ποιότητα και την αξεπέραστη εξυπηρέτηση. Τώρα όμως το ΑΒ Ψυχικού, ανακαινίστηκε, άλλαξε στα πάντα, παρέμεινε όμως, σταθερό στις αξίες και τα πιστεύω του.
Έχοντας ακούσει τόσα για το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά και δεδομένης της πίστης μου στα ΑΒ Βασιλόπουλος (πάντα βρίσκω αυτό που θέλω και ανακαλύπτω πολλά που δεν ξέρω) αποφάσισα να το επισκεφθώ. Μπαίνοντας διαπιστώνεις με έκπληξη πως ο χώρος είναι αρκετά ευρύχωρος και σου επιτρέπει να κινηθείς πολύ άνετα με το καρότσι σου. Ευτυχώς, δεδομένων κιόλας των συνθηκών. Προτού ξεκινήσω όμως τις αγορές μου, παρατηρώ το τμήμα Grab & Go. Τι είναι αυτό; Ένας νέο τμήμα για να πάρεις ένα σνακ ή ένα σάντουιτς, να πιεις έναν καφέ αλλά και έναν ολόφρεσκο φυσικό χυμό και smoothies που, φυσικά, ετοιμάζονται μπροστά σου.
Ψηφιακές υπηρεσίες για να μην περιμένεις ούτε λεπτό!
Αφού λοιπόν απόλαυσα τον μυρωδάτο καφέ μου, αποφάσισα να προχωρήσω επιτέλους στις αγορές μου. Απόρησα όταν περνώντας δίπλα από τον πάγκο με τα αλλαντικά και τα τυριά, αλλά και το κρεοπωλείο, που βρίσκονται πλέον στο ισόγειο, δεν είδα καθόλου αναμονή. Και με ξάφνιασε ευχάριστα η απάντηση ενός υπαλλήλου όταν τον ρώτησα γιατί. Ο λόγος; Η ΑΒ Βασιλόπουλος γνωρίζοντας πολύ καλά πως «ο χρόνος είναι χρήμα» όπως λέει η παροιμία, αλλά και την τάση των Ελλήνων να αρνούνται να περιμένουν στις ουρές, εισήγαγε ένα νέο σύστημα. Έναν μηχανισμό για σειρά προτεραιότητας που βρίσκεις στα ψηφιακά κιόσκια και που σε ενημερώνει για το πότε είναι η σειρά σου. Έτσι, δεν χρειάστηκε να περιμένω καθόλου για να εξυπηρετηθώ. Πήρα ότι ήθελα μέσα σε λίγα λεπτά και προχώρησα παρακάτω.