Διάσημα τραγούδια έγιναν εντυπωσιακές αφίσες διαφήμισης
ΝΑΝΣΥ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ⸻ 26 SEP 2016
Ένα ιδιαίτερο πρότζεκτ δημιούργησε ο Γάλλος καλλιτέχνης Ντέιβιντ Ρέντον και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει και δείχνει άκρως ρεαλιστικό.
To έργο έχει τίτλο "Ads Libitum" που σημαίνει "Όπως θέλω". Αγαπημένοι καλλιτέχνες, είδωλα της pop μουσικής σκηνής, έγιναν “μούσες” σε διαφημιστικές καμπάνιες vintage αισθητικής για παγωτά, προιόντα ομορφιάς και υγιεινής, καφέ και παγωτά.
Ο Ντέιβιντ Ρέντον απέδωσε με την δική του ματιά πτυχές του αμερικάνικου μάρκετινγκ και οι συνδυασμοί καλλιτέχνη και προϊόντος που επέλεξε, είναι άκρως εύστοχοι.