Ο σκηνοθέτης Νίκος Κορνήλιος επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη μετά από την ανατρεπτική «Μητριαρχία», δηλώνοντας πως η «Η τέχνη καταστρέφει».
Αυτή τη φορά, επιχειρώντας να ανιχνεύσει τα μικρά μυστήρια της ζωής και της τέχνης, επικεντρώνει το φακό του σε έναν βετεράνο ηθοποιό, που βιώνει το τραύμα της αποξένωσης από τις δυο του κόρες.
Ο Κώστας Αρζόγλου ερμηνεύει τον κεντρικό ρόλο και την κόρη του παίζει η ανερχόμενη ηθοποιός Ωρόρα Μαριόν, που είναι και η πραγματική του κόρη.
Στην ταινία συμμετέχει επίσης και η μητέρα της Ωρόρα, Εστέλ Μαριόν, σημαντική ηθοποιός του Εθνικού Θεάτρου του Βελγίου και καθηγήτρια υποκριτικής.
Στην ταινία ένας διάσημος ηθοποιός του θεάτρου, μετά από ένα έμφραγμα, καλεί κοντά του τις δύο κόρες του, από το Βέλγιο και τη Γαλλία. Προσπαθώντας να τις κρατήσει δίπλα του, τους προτείνει να ανεβάσουν μαζί έναν «Μάκβεθ για τρεις».
Στη διάρκεια των προβών έρχονται στην επιφάνεια σκληρές αλήθειες για το παρελθόν, πικρίες και θυμοί απέναντι σε έναν πατέρα απόντα, δοσμένο ολοκληρωτικά στην τέχνη του. Εκείνος προκαλεί τις ηθοποιούς-κόρες τους να χρησιμοποιήσουν το τραυματικό αυτό παρελθόν στην ερμηνεία των ρόλων. Μέσα από την εγγύτητα των διαδοχικών προβών τα ψυχικά ρήγματα βαθαίνουν.
Πώς προέκυψε η ιδέα για την ταινία;
Από μια διαπίστωση ότι μεγάλοι καλλιτέχνες, ταυτόχρονα με τη δημιουργία σημαντικών έργων που προσφέρουν ψυχική ανάταση, λειτούργησαν καταστροφικά για τους ανθρώπους που τους περιέβαλλαν. Και τη διαπίστωση επίσης, ότι αυτή η αντίφαση καλύπτεται πίσω από την ίδια τη δημιουργία του έργου τέχνης.
Τελικά η τέχνη όντως καταστρέφει;
Αν η ανθρώπινη ζωή είναι η υπέρτατη αξία, κανένα έργο τέχνης και κανένα αριστούργημα δεν μπορεί να αντισταθμίσει την καταστροφή, τη «θυσία» μιας ανθρώπινης ζωής. Και δυστυχώς τα επώνυμα παραδείγματα αυτής της καταστροφής είναι ατελείωτα. Η ταινία λέει: προσοχή, υπάρχουν άνθρωποι εδώ γύρω!