Kάθε του trailer ήταν είδηση, γινόταν viral. Οι διεθνείς της Ισπανίας, φωτογραφήθηκαν στο Νομισματοκοπείο με μάσκες Salvador Dali.
Η ίδια μάσκα φορέθηκε παντού -σε αποκριάτικους χορούς, σε πορείες διαμαρτυρίας στο Ρίο και στο Μπουένος Άιρες, έγινε banner σε ποδοσφαιρικά στάδια. Όσο για το «Bella ciao» -το αγαπημένο τραγούδι των Ιταλών παρτιζάνων και ύμνος της ευρωπαϊκής Αριστεράς- χορεύτηκε σε dance-remix στο Nammos, στη Μύκονο. Όλες οι παραπάνω μικρές παραδοξότητες, είναι συμπτώματα του «πυρετού» που λέγεται «La Casa de Papel». Της πιο εθιστικής σειράς του Netflix (και επί του παρόντος, της νο 1, πιο δημοφιλούς, μη-αγγλόφωνης σειράς στην ιστορία της πλατφόρμας), που έκανε το «παγκόσμιο χωριό» να τρέμει. Και να θέλει κι άλλο.
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ STORY
Το «La Casa de Papel» (αγγλικός τίτλος, «Μoney Heist», ή «Η τέλεια ληστεία»), δημιουργία του genius σεναριογράφου και παραγωγού Alex Pina είναι μια ισπανική τηλεοπτική σειρά (σ.σ. συνολικά, 15 επεισόδια 60-80 λεπτών, κατανεμημένα σε 2 κύκλους), Tο 2017, προβλήθηκε στο κανάλι Αntena 3. Έκανε μέτρια επιτυχία. Στο τέλος του 2017, το Netflix αγόρασε τη σειρά, την μοντάρισε εκ νέου, σε μικρότερα, πιο σφιχτά επεισόδια, διάρκειας 50 λεπτών και την πρόβαλε σε δύο κύκλους, 13 και 9 επεισοδίων αντίστοιχα. Η νέα, παγκόσμια διανομή, εκτόξευσε την επιτυχία του «La Casa de Papel», δημιουργώντας ένα απίθανο trend, μια «σειρά-φαινόμενο» που κέρδιζε κοινό, κριτικούς και βραβεία -μεταξύ άλλων και το Εmmy καλύτερης δραματικής σειράς για το 2018. Ξαφνικά, όλοι μιλούσαν γι’αυτό. Τόσο, που, τελικά, τον Απρίλιο του 2018 το Netflix ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται και ένας τρίτος, νέος κύκλος.
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ 3η ΣΕΖΟΝ