Από τη μία η κοινωνία που «παλεύει» να διεκδικήσει ίσα δικαιώματα μεταξύ αναπήρων και μη και από την άλλη, άνθρωποι που χρησιμοποιούν την αναπηρία σαν βρισιά, για να μειώσουν, να προσβάλουν, να υποβαθμίσουν ανθρώπους που εργάζονται και κάνουν λάθη, στην προκειμένη περίπτωση, έναν υπάλληλο που ξέχασε να βγάλει τις... πίκλες από το burger πελάτη. Πόσο τραγικό;
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει και ούτε -δυστυχώς- η τελευταία φαντάζομαι, αλλά αφορμή για αυτό το κείμενο γίνεται μια ανάρτηση του Tarantino Burgers Athens που έρχεται να βάλει στη θέση του έναν πελάτη, ο οποίος αποφάσισε να αποκαλέσει έναν υπάλληλο «καθυστερημένο». Γιατί; Διότι ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το burger του.
Ξεκινώντας, ας σταθούμε λίγο στις διαφορές των ανθρώπων και του επιπέδου τους. Από τη μία, ένας πελάτης... αγανακτισμένος -μάλλον από τη ζωή- και από την άλλη ένας εργοδότης/υπεύθυνος που βάζει πιο ψηλά τον άνθρωπο, τον εργαζόμενο, τον συνάδελφό του.
«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας "καθυστερημένο", επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας» έγραψαν στην επίσημη σελίδα του Tarantino Burgers Athens και έκλεισαν τις πόρτες τους μια για πάντα, όχι μόνο στον συγκεκριμένο πελάτη, αλλά και σε κάθε έναν απάνθρωπο τύπο που είχε σκοπό να επισκεφθεί το μαγαζί.