Κατά τη διάρκεια της πανδημίας πολλοί ήταν εκείνοι που στράφηκαν στο Netflix και άλλες συνδρομητικές πλατφόρμες. Οι δυνατοί της μόδας επενδύουν πλέον εκεί. Και οι τάσεις θα μας έρχονται πλέον και μέσα από τις σειρές.
Μέχρι πρόσφατα ίσχυε η φράση: «Αν δεν είναι στη Vogue, δεν είναι στη μόδα». Καθώς φαίνεται η εποχή αλλάζει και μπορούμε πλέον να λέμε: «Αν δεν είναι στο Netflix δεν είναι στη μόδα».
Οι συνδρομητικές πλατφόρμες ανθίζουν και φέρνουν μια νέα εποχή έμπνευσης. Νέος αέρας πνέει και είναι σαν να ξαναμοιράζεται η τράπουλα της μόδας... Μέχρι πρότινος οι τάσεις έρχονταν παραδοσιακά από τις πασαρέλες, όμως φαίνεται ότι η εξουσία έχει περάσει στα χέρια των δυνατών της τηλεόρασης. Ποιος βρίσκεται πίσω από αυτό τον τεκτονικό σεισμό;
Η πανδημία; Σίγουρα! Και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαντούν όσοι στενά παρακολουθούν από κοντά τη σκυτάλη της μόδας να αλλάζει χέρια.
Το θαύμα των τηλεοπτικών παραγωγών
Ο κόσμος αλλάζει. Οι συνδρομητικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 31% το πρώτο εξάμηνο του 2020 και μόνο το Netflix πρόσθεσε 10 εκατομμύρια συνδρομητές τους τρεις πρώτους μήνες του πρώτου lockdown, μόνο στη Βρετανία.
Τα ρούχα του «The Undoing» στο HBO κέρδισαν τις εντυπώσεις και οι γυναίκες παραμιλούσαν με το μπορντό παλτό της Nicole Kidman, αλλά και με τις πλεκτές ζακέτες της Michaela Coal στο «I May Destroy You». Τα ρούχα των τηλεοπτικών χαρακτήρων είναι τόσο συναρπαστικά και οι γραμμές τους τόσο ιδιαίτερες που αρχίζουν να αποκτούν έναν αυτόνομο ρόλο στη μόδα. «Τα βλέπουμε και τα θέλουμε». Τόσο άμεσα και τόσο αποτελεσματικά.