Η νέα καμπάνια του οίκου Jacquemus αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην κατάργηση ανούσιων ταμπελών που θέλει τα ρούχα να έχουν φύλο. Τελικά είναι απλώς ένα κομμάτι ύφασμα (κάποιες φορές, βέβαια, πολύ ακριβό).
Ο Jacquemus μπορεί να μη μετρά μια μακρόχρονη πορεία στον χώρο της μόδας, συγκριτικά με άλλους συνάδελφούς του, αλλά το σίγουρο είναι ότι έχει καταφέρει να παγιωθεί στον παγκόσμιο fashion χάρτη ως πρωτοπόρος και σχεδιαστής που δεν πατά σε κλισέ, αλλά έχει προσωπικότητα και βλέπει μπροστά.
Στις καμπάνιες του έχουμε δει τη γιαγιά του, στις πασαρέλες του έχουμε δει γυναίκες που εκπροσωπούν διάφορα πρότυπα ομορφιάς και στις συλλογές του έχουμε δει ρούχα που υμνούν ένα απολαυστικό μινιμαλισμό, που καταφέρνει να παραμένει συναρπαστικός, χωρίς να γίνεται ποτέ βαρετός. Το ότι είναι και κούκλος δεν έχει σημασία (αλλά είναι).
Ο Jacquemus, λοιπόν, αποφάσισε να συμβάλει στην προσπάθεια του 2022 να ξεπεράσει τα στερεότυπα του φύλου και της μόδας και να αποδυναμώσει την εικόνα του μάτσου αρρενωπού άντρα που πατά σε μια απαρχαιωμένη εικόνα, την οποία του έχει επιβάλει με το έτσι θέλω η κοινωνία. Για τη νέα του καμπάνια ζήτησε από τον διάσημο ράπερ Bad Bunny να ποζάρει φορώντας κομμάτια που 20 (για να μην πούμε 10) χρόνια πριν, δε θα βλέπαμε ποτέ σε κάποιον άνδρα.