Ήξερες ότι καθημερινά γίνεσαι δέκτης τουλάχιστον μιας στρατηγικής influencer marketing; Αν όχι, βρίσκεσαι στο σωστό σημείο για να κατανοήσεις την απίστευτη δυναμική του.
Όσο η τηλεόραση και το ραδιόφωνο απομακρύνονται από την γενιά των millennials, το παραδοσιακό marketing φαίνεται να μην λειτουργεί αποτελεσματικά για την Gen Z (παιδιά που γεννήθηκαν από το ‘95 και μετά).
Οι νέες γενιές καταναλωτών είναι εξοικειωμένες με νέες τακτικές visual marketing όπου το οπτικό ερέθισμα αναπτύσσεται από τη δημιουργία video και φωτογραφιών μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με ποιο τρόπο όμως μπορεί ένα brand να στοχεύσει αποτελεσματικά τις νέες γενιές καταναλωτών; Απάντηση σε αυτό το φαινόμενο αποτελεί τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη του influencer marketing.
Τι είναι όμως influencer marketing και γιατί αποτελεί την νέα τάση της διαφήμισης παγκοσμίως;
Για να μάθουμε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες ρωτήσαμε την Ναστάσια Ταμπακοπούλου, Account Development Manager της Digital Minds το μεγαλύτερο δικτύο influencers στην Ελλάδα και ένα από τα top 100 παγκοσμίως.