Αθηνά Μαξίμου - Αιμίλιος Χειλάκης/Φωτογραφία NDP

Αιμίλιος Χειλάκης και Αθηνά Μαξίμου πιο διαχυτικοί από ποτέ στην πρεμιέρα της παράστασης «Μόνος με τον Άμλετ»

Η θεατρική παράσταση «Μόνος με τον Άμλετ» έκανε πρεμιέρα στο Κηποθέατρο Παπάγου, με τον Αιμίλιο Χειλάκη να πρωταγωνιστεί και να υπογράφει τη σκηνοθεσία.

Πρόκειται για μια πρωτότυπη σκηνική προσέγγιση του πολυπρόσωπου έργου του William Shakespeare «Άμλετ», προσαρμοσμένη σε διασκευή για έναν μόνο ηθοποιό.

Ο Αιμίλιος Χειλάκης ενσάρκωσε όλους τους χαρακτήρες της τραγωδίας, βασιζόμενος στο κείμενο του Άγγλου συγγραφέα και στην διαχρονική μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά.

O Άμλετ, η Οφηλία, ο Κλαύδιος, η Γερτρούδη, ο Πολώνιος, ο Λαέρτης, το Φάντασμα του Νεκρού βασιλιά, ο Οράτιος ζωντάνεψαν στην σκηνή από τον Αιμίλιο Χειλάκη, ο οποίος χρησιμοποίησε όλα τα εκφραστικά του μέσα, επιχειρώντας την επιστροφή στα απολύτως βασικά στοιχεία της θεατρικής πράξης.

Δίπλα του, ανάμεσα σε φίλους και συναδέλφους, βρισκόταν και η σύζυγός του, Αθηνά Μαξίμου, που τον απόλαυσε πάνω στη σκηνή. Μετά το τέλος της παράστασης, η Αθηνά επισκέφτηκε το καμαρίνι του Αιμίλιου, όπου φωτογραφήθηκαν μαζί και αντάλλαξαν τρυφερά φιλιά, δείχνοντας για ακόμα μία φορά πόσο ερωτευμένοι είναι.

Αιμίλιος Χειλάκης και Αθηνά Μαξίμου πιο τρυφεροί και διαχυτικοί από ποτέ

Φωτογραφία NDP
Φωτογραφία NDP

Στην πρεμιέρα έδωσαν επίσης το «παρών» ο Ολυμπιονίκης Εμμανουήλ Καραλής, με την μητέρα του Σάρα και πολλοί ακόμα.

Αθηνά Μαξίμου,Εμμανουήλ Καραλής με τη μητέρα του, Σάρα καιΑιμίλιος Χειλάκης/Φωτογραφία NDP

Λίγα λόγια για την θεατρική παράσταση «Μόνος με τον Άμλετ»

Ο βασιλιάς της Δανίας πεθαίνει και στον θρόνο τον διαδέχεται ο αδερφός του Κλαύδιος, που δε διστάζει να παντρευτεί τη χήρα του νεκρού βασιλιά, βασίλισσα Γερτρούδη. Ο γιος της Άμλετ βασανίζεται τόσο από τον ξαφνικό χαμό του πατέρα του όσο και από την απόφαση της μητέρας του να ξαναπαντρευτεί τόσο σύντομα. Όταν το φάντασμα του νεκρού Βασιλιά εμφανίζεται μπροστά του και του αποκαλύπτει ότι ο Κλαύδιος τον δολοφόνησε για να τον διαδεχθεί, ο Άμλετ ορκίζεται να πάρει εκδίκηση. Τυχαία, ένα μπουλούκι θεατρίνων παρουσιάζεται την επόμενη μέρα στο παλάτι και ο Άμλετ αποφασίζει να βάλει τους ηθοποιούς να αναπαραστήσουν μπροστά στον Κλαύδιο τη δολοφονία του πατέρα του, ελπίζοντας ότι έτσι θα αποσπάσει την ομολογία του.

Η παράσταση «Μόνος με τον Άμλετ» παρακολουθεί την προσπάθεια του νεαρού πρίγκιπα να διανύσει την απόσταση από την Σκέψη στην Πράξη. Συνειδητοποιώντας ότι το σύστημα αξιών στο οποίο μέχρι τώρα πίστευε και η επίπλαστη ευδαιμονία που μέχρι τώρα απολάμβανε έχουν πια πεθάνει, αναζητάει εναγωνίως έναν τρόπο να διατηρήσει την αξιοπρέπειά και τα ιδανικά του σε μια κοινωνία που ιδεολογικά καταρρέει.

Το θεμελιώδες ερώτημα που απασχολεί τον Άμλετ του σήμερα δεν είναι απλά το «να ζει κανείς ή να μη ζει» αλλά το «πώς να ζει». Είναι ένας σύγχρονος ήρωας που παρατηρώντας τις κοινωνικές συνθήκες γύρω του δεν βασανίζεται μόνο από το μάταιο της ανθρώπινης ύπαρξης αλλά κυρίως αναρωτιέται αν είναι προτιμότερο να ζει κανείς άπραγος ή να πεθαίνει πράττοντας