Η Μαρία Τζομπανάκη στη θάλασσα με τον εγγονό της, Αχιλλέα -Το beach look με φούξια καφτάνι και ψάθινο καπέλο
Η Μαρία Τζομπανάκη απολαμβάνει ένα από τα πιο όμορφα καλοκαίρια της ζωής της, αφιερώνοντας πολύτιμο χρόνο στην οικογένειά της και ιδιαίτερα στον αγαπημένο της εγγονό, Αχιλλέα-Κωνσταντίνο.
Η γνωστή ηθοποιός μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μια τρυφερή φωτογραφία από εξόρμησή τους στην παραλία, αποτυπώνοντας τη ζεστή σχέση που έχει αναπτύξει με τον εγγονό της -ο οποίος είναι γιος του Ορφέα Αυγουστίδη και της Γεωργίας Κρασσά. Στο στιγμιότυπο, η Μαρία Τζομπανάκη ποζάρει χαμογελαστή μέσα στη σκηνή που είχαν στήσει στην αμμουδιά, έχοντας στο πλευρό της τον εγγονό της, σε μια εικόνα γεμάτη καλοκαιρινή ανεμελιά και οικογενειακή θαλπωρή.
Η Μαρία Τζομπανάκη δεν έχει κρύψει ποτέ την αδυναμία που τρέφει για τον μικρό Αχιλλέα-Κωνσταντίνο και συχνά μοιράζεται στιγμές από την κοινή τους καθημερινότητα. Αυτή τη φορά, οι δυο τους απόλαυσαν τον ήλιο και τη θάλασσα, δημιουργώντας ακόμη μία όμορφη ανάμνηση από τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Όσο για το beach look της, η Μαρία Τζομπανάκη παρέμεινε πιστή στο διαχρονικό και ανεπιτήδευτο στιλ που τη χαρακτηρίζει. Επέλεξε ένα αέρινο ροζ καφτάνι πάνω από μαύρο ολόσωμο μαγιό, συνδυάζοντάς το με ψάθινο καπέλο, το οποίο πρόσθεσε μια κομψή και καλοκαιρινή πινελιά στην εμφάνισή της. «Ο ήλιος και εγώ», έγραψε λιτά στη λεζάντα της ανάρτησής της, αναφερόμενη στον εγγονό της.
Δείτε την ανάρτηση της Μαρίας Τζομπανάκη με τον εγγονό της:
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες η οικογένεια της Μαρίας Τζομπανάκη ετοιμάζεται να υποδεχθεί ένα ακόμη μέλος, καθώς ο γιος της, ο ηθοποιός Ορφέας Αυγουστίδης, και η σύζυγός του, Γεωργία Κρασσά, περιμένουν το δεύτερο παιδί τους.