Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ σε total white look με classy κοστούμι και crop top
Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ συνεχίζει να αποτελεί μια εντυπωσιακή παρουσία στον χώρο του θεάτρου και της τηλεόρασης, ξεχωρίζοντας όχι μόνο για το υποκριτικό της ταλέντο, αλλά και για το μοναδικό της στιλ.
Με έντονη αίσθηση της μόδας και εκλεπτυσμένο γούστο, επιλέγει πάντα εμφανίσεις που αναδεικνύουν τη σιλουέτα και τη δυναμική της προσωπικότητα, εμπνέοντας πολλές γυναίκες με τις στιλιστικές της επιλογές.
Είτε σε casual εμφανίσεις είτε σε πιο επίσημα σύνολα, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ ξέρει να εντυπωσιάζει με τρόπο διακριτικό και κομψό.
Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ με λευκό κοστούμι
Το βράδυ της Παρασκευής, έδωσε το «παρών» στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Η Χρυσή Εποχή» στην Εθνική Λυρική Σκηνή, κλέβοντας τις εντυπώσεις με μια κομψή και σύγχρονη εμφάνιση.
Επέλεξε ένα λευκό oversized σακάκι σε συνδυασμό με παντελόνι στον ίδιο τόνο, χρυσό crop top και μαύρες γόβες -ένα look που ακτινοβολούσε φινέτσα και αυτοπεποίθηση.
Το λευκό, διαχρονικά συνδεδεμένο με την κομψότητα και τη φρεσκάδα, είναι μια εξαιρετική επιλογή που ταιριάζει σε κάθε γυναίκα, αρκεί να επιλεγεί το κατάλληλο κόψιμο και ύφασμα.


«Η Χρυσή Εποχή», με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Ρήγου
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος δημιουργεί μια νέα σπονδυλωτή παράσταση χορού με τίτλο «Η Χρυσή Εποχή», με την οποία επιχειρεί να συνοψίσει τις αναφορές που τον σημάδεψαν, τις εμμονές με τις οποίες ενηλικιώθηκε, τις εικόνες που τον καθόρισαν και το χορευτικό λεξιλόγιο που δημιούργησε, τη δική του εκδοχή για την έννοια του σκηνικού θεάματος και τις ετερόκλητες μουσικές που παίζουν διαρκώς στα ακουστικά του.
H Χρυσή εποχή –μια αναφορά στη θρυλική Bossa Nova που είχε παρουσιάσει στο Εθνικό Θέατρο το 2008– δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά θα μπορούσε να προσδιοριστεί ως ένα συναισθηματικό mixtape της 35ετούς πορείας του Ρήγου στον χορό, όπου οι έννοιες της ειρωνείας και της νοσταλγίας μοιάζουν ταυτόσημες.
Από την ΚΣΟΤ, την άνοιξη του ελληνικού χορού στα ’90s και το χοροθέατρο Οκτάνα στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Εθνικό Θέατρο, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και την Εθνική Λυρική Σκηνή, το εικονοκλαστικό καλλιτεχνικό αποτύπωμα του Κωνσταντίνου Ρήγου υπερβαίνει τα όρια του χορού και συνομιλεί με τις τέχνες που τον περιβάλλουν.