Μαρία Σολωμού: Η φωτογραφία του Μάριου Αθανασίου με τον γιο τους που κρατά στο ψυγείο της
Μια ιδιαίτερα τρυφερή ανάρτηση έκανε η Μαρία Σολωμού με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα, επιλέγοντας να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους μια αγαπημένη φωτογραφία από το παρελθόν.
Η ηθοποιός δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα στιγμιότυπο στο οποίο ο Μάριος Αθανασίου κρατά στην αγκαλιά του τον γιο τους, Αλέξανδρο, όταν εκείνος ήταν ακόμη παιδί. Παρότι οι δυο ηθοποιοί έχουν τραβήξει χωριστούς δρόμους εδώ και χρόνια, εξακολουθούν να διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις, έχοντας πάντα ως προτεραιότητα τον γιο τους.
Μάλιστα, η Μαρία Σολωμού αποκάλυψε πως η συγκεκριμένη φωτογραφία έχει ξεχωριστή θέση στο σπίτι της, καθώς τη διατηρεί εδώ και χρόνια στο ψυγείο της με μαγνητάκια. Μέσα από το μήνυμά της, δεν έκρυψε τη συγκίνησή της αλλά και το χιούμορ που εξακολουθεί να χαρακτηρίζει τη σχέση της με τον πρώην σύντροφό της.
«Αυτή τη φωτογραφία τού την έχω κλέψει. Την έχω με μαγνητάκια στο ψυγείο. Τους έχω σε πάρα πολλές φάσεις, σε διάφορες ηλικίες, αλλά αυτή η φωτογραφία έχει κάτι ξεχωριστό. Κάθε φορά που μιλάμε στο τηλέφωνο μου επαναλαμβάνει “μη φανταστείς ότι έχω ξεχάσει ότι την έχεις πάρει, τη θέλω πίσω”», έγραψε χαρακτηριστικά η ηθοποιός, ευχόμενη παράλληλα στον Μάριο Αθανασίου για τη Γιορτή του Πατέρα.
Μάλιστα, με χιουμοριστική διάθεση, ο Μάριος Αθανασίου έγραψε κάτω από την ανάρτηση της πρώην συντρόφου τους: «Γιατί ο Θέμης Αδαμαντίδης κρατάει τον Αλέξανδρο;», σχολιάζοντας την ομοιότητά του με τον γνωστό τραγουδιστή στο συγκεκριμένο κλικ.
Δείτε τη φωτογραφία που δημοσίευσε η Μαρία Σολωμού:
Η ανάρτηση συγκέντρωσε αμέσως δεκάδες θετικά σχόλια, με τους followers της να στέκονται στη ζεστή σχέση που έχουν καταφέρει να διατηρήσουν οι δύο ηθοποιοί μετά τον χωρισμό τους. Άλλωστε, η Μαρία Σολωμού και ο Μάριος Αθανασίου αποτελούν ένα από τα πιο αγαπητά πρώην ζευγάρια της ελληνικής showbiz.