Όταν δύο «ιερά τέρατα» του σινεμά ενώνουν τις δυνάμεις τους -Η νέα καμπάνια του Moncler με Ντε Νίρο και Πατσίνο
Η Moncler φέρνει κοντά δύο ζωντανούς θρύλους του κινηματογράφου, τον Αλ Πατσίνο και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, στη νέα της καμπάνια “Warmer Together”.
Με φόντο μια διαχρονική και ασπρόμαυρη Νέα Υόρκη, οι δύο εμβληματικές μορφές ενσαρκώνουν τη δύναμη της φιλίας, γιορτάζοντας έναν δεσμό που άντεξε επάξια απέναντι στη φθορά του χρόνου.

Warmer Together-Στην καρδιά όσων μας ενώνουν
Γεννημένη στην καρδιά των Άλπεων το 1952, η Moncler ιδρύθηκε με έναν σκοπό. Ο σκοπός αυτός αφορούσε την προστασία των ορειβατών και των εργατών από το σκληρό κρύο. Όμως πέρα από το να είναι λειτουργική, η μάρκα είχε πάντα μια βαθύτερη αποστολή. Να προσφέρει ζεστασιά και άνεση, όχι μόνο μέσα από τα ρούχα της, αλλά και μέσα από τους ανθρώπινους δεσμούς που τους δίνουν ουσία.

Το “Warmer Together” δεν είναι απλώς το σύνθημα μίας νέας καμπάνιας, αλλά η ουσία της φιλοσοφίας που έχει υιοθετήσει η Moncler.

Από όταν δημιουργήθηκε, ο οίκος έχει κατανοήσει ότι η πραγματική ζεστασιά δεν γίνεται αισθητή μόνο επιδερμικά, αλλά πηγάζει από μέσα μας, από τους δεσμούς που μας φέρνουν κοντά στους ανθρώπους που αγαπάμε.
Προκειμένου αυτή η σύνδεση να αποκτήσει μία συμβολική εικόνα, ο Αλ Πατσίνο με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο ποζάρουν μαζί σε ένα σκηνικό που «φωνάζει» Νέα Υόρκη, μία ποιητική πόλη που στέκει βουβή μάρτυρας της μακρόχρονης φιλίας τους.

Ο απόηχος δύο θρύλων
Οι δύο θρυλικοί ηθοποιοί έχουν μοιραστεί τη μεγάλη οθόνη σε μερικές από τις πιο εμβληματικές ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Η πρώτη τους συνεργασία γίνεται στο Νονό 2 (1974) του Francis Ford Coppola, μια ταινία όπου αν και δεν εμφανίζονται ποτέ μαζί στην ίδια σκηνή, παραμένουν δεμένοι μέσω μιας βαθιάς αφηγηματικής σχέσης. Συγκεκριμένα, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο υποδύεται τον Vito Corleone, πατέρα του Michael Corleone, που ερμηνεύει ο Αλ Πατσίνο.


Χρειάστηκαν είκοσι χρόνια για να συναντηθούν επί της οθόνης, στην ταινία Heat (1995) του Michael Mann, όπου βρέθηκαν σε αντίπαλα στρατόπεδα. Στην ταινία ο Αλ Πατσίνο ως ακούραστος ντετέκτιβ και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ως μεθοδικός ληστής.
Ακολούθησε το Righteous Kill (2008) του Jon Avnet, ενώ η πιο πρόσφατη κοινή τους εμφάνιση ήρθε το 2019 στο αριστούργημα του Martin Scorsese, «The Irishman», όπου η σχέση τους αποκτά βάθος, γεμίζει με πάθος, εγωισμό, αφοσίωση και μεταμέλεια.
Η ματιά του Platon
Μέσα από τον φακό του φημισμένου φωτογράφου Platon, η Moncler αποτυπώνει τον δεσμό των δύο ηθοποιών σε μια σειρά εντυπωσιακών ασπρόμαυρων πορτρέτων, γεμάτων ένταση και σιωπηλή δύναμη.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι ο Tobe Nwigwe που είναι ambassador του οίκου, μαζί με τη σύζυγό του Fat, ερμηνεύουν εκ νέου το εμβληματικό τραγούδι του Bill Withers “Lean on Me”, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το πνεύμα και το μήνυμα του Warmer Together μέσα από τη μουσική.