Η Γκουίνεθ Πάλτροου μαγειρεύει...χωρίς μπλούζα και η κόρη της την «καρφώνει» κανονικά

Η Γκουίνεθ Πάλτροου μαγειρεύει...χωρίς μπλούζα και η κόρη της την «καρφώνει» κανονικά

Η κόρη της Γκουίνεθ Πάλτροου, Απλ Μάρτιν, δεν άφησε ασχολίαστο το πρόσφατο βίντεο της μητέρας της, στο οποίο η 52χρονη σταρ ετοίμαζε πρωινό χωρίς να φορά μπλούζα.

«Μήπως πήρα κατά λάθος το μπλουζάκι σου ή τι...» έγραψε με νόημα η 21χρονη Απλ, κόρη του τραγουδιστή των Coldplay Κρις Μάρτιν, κάτω από την ανάρτηση.

Η Πάλτροου, διασκεδάζοντας εμφανώς, απάντησε με ένα emoji που γελάει μέχρι δακρύων.

Στην αρχή του βίντεο η ηθοποιός μαγειρεύει ημίγυμνη μπροστά από το μάτι της κουζίνας. Στη συνέχεια, πάντως, φορά ένα δαντελένιο μπλουζάκι πιτζάμας.

Δείτε την Γκουίνεθ Πάλτροου να μαγειρεύει topless στην κουζίνα

«Ήταν ένα πρωινό με έμπνευση από την Τοσκάνη, πλούσιο σε πρωτεΐνη, με λουκάνικα από τον χασάπη της περιοχής, λευκά φασόλια, σπανάκι, ντοματίνια και αυγά», έγραψε στην περιγραφή του βίντεο.

Η Γκουίνεθ Πάλτροου μαγειρεύει topless στην κουζίνα της/ Φωτογραφία: Instagram/ @gwynethpaltrow

Το τελικό πιάτο όντως φαίνεται πεντανόστιμο, καλοψημένο και δελεαστικό. Η Πάλτροου διατηρεί καλή σχέση με τον πρώην σύζυγό της Κρις Μάρτιν, με τον οποίο έχει αποκτήσει και τον 19χρονο γιο τους Μόουζες.

Πλέον είναι παντρεμένη με τον παραγωγό Μπραντ Φάλτσακ, ενώ ο Κρις πρόσφατα χώρισε από την Ντακότα Τζόνσον, έπειτα από σχεδόν οκτώ χρόνια σχέσης.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Γκουίνεθ προκαλεί αντιδράσεις με τις εκκεντρικές της επιλογές. Το 2020 κυκλοφόρησε από την εταιρεία της Goop ένα κερί με το όνομα «Αυτό μυρίζει όπως ο κόλπος μου», το οποίο έγινε αμέσως viral.

Το Goop ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2008 ως ένα brand ευεξίας και έχει εξελιχθεί σε ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών, διαδικτυακό περιοδικό και σειρά ντοκιμαντέρ στο Netflix, με τίτλο The Goop Lab With Gwyneth Paltrow.

Η ανταλλαγή σχολίων ανάμεσα στην Απλ Μάρτιν και την μητέρα της, Γκουίνεθ Πάλτροου/ Φωτογραφία: Instagram/ @gwynethpaltrow

Τον προηγούμενο μήνα, η Πάλτροου μίλησε στο συνέδριο Mindvalley Manifesting Summit για το κερί που εξακολουθεί να συζητιέται πέντε χρόνια μετά. Περιγράφοντας πώς δημιουργήθηκε, είπε πως δούλευε με τον αρωματοποιό Douglas Little όταν αστειεύτηκε ότι ένα άρωμα της θύμισε τον κόλπο της.

«Αστειευόμουν. Και τότε εκείνος είπε "Πρέπει να το κάνουμε κερί και να το βάλουμε στο site"» θυμήθηκε. «Νόμιζα ότι έκανε πλάκα και είπα ειρωνικά "Τέλεια ιδέα". Ξαφνικά, το βλέπω όντως να κυκλοφορεί online. Και κάπως έτσι σπάσαμε πάλι το Ίντερνετ. Μας πήρε καιρό να το ξεπεράσουμε».

Στη συνέχεια εξήγησε γιατί τελικά αποφάσισε να κρατήσει το προϊόν στην κυκλοφορία. «Υπάρχει μια πλευρά της γυναικείας σεξουαλικότητας για την οποία έχουμε μάθει να ντρεπόμαστε. Και μου άρεσε αυτή η punk rock ιδέα: "Είμαστε όμορφες και καταπληκτικές και άντε γ@μηθείτε"».

Παρόλο που η εξιστόρηση προκάλεσε χειροκροτήματα και γέλια από το κοινό, πολλοί διαδικτυακοί χρήστες εξέφρασαν έντονη δυσπιστία. Κάποιοι στο Reddit θεώρησαν ότι η ιστορία δεν αντανακλά την πραγματικότητα και ότι η Πάλτροου μάλλον δεν εμπλέκεται ιδιαίτερα στη λειτουργία του brand.

Η Γκουίνεθ Πάλτροου με την κόρη της, Απλ Μάρτιν/ Φωτογραφία: Instagram/ @gwynethpaltrow

«Οι περισσότερες διασημότητες δεν τρέχουν τις επιχειρήσεις τους. Υπάρχουν επαγγελματίες για αυτά, ενώ οι σταρ παίρνουν την αναγνώριση», έγραψε κάποιος. «Δεν είναι ότι σχεδιάζει προϊόντα ή έχει εμπειρία στο μάρκετινγκ. Μπορεί να είναι απλώς η βιτρίνα».

Άλλοι χαρακτήρισαν την αφήγηση «σκηνοθετημένη», με στόχο να δημιουργηθεί ενδιαφέρον. «"Απλώς λέω ένα αστείο και η ομάδα μου το παίρνει τοις μετρητοίς χωρίς να σκεφτεί τις επιπτώσεις"; Σίγουρα», σχολίασε ειρωνικά κάποιος.

Άλλοι πρόσθεσαν: «Αυτές οι "αυθόρμητες" ιστορίες είναι τόσο ψεύτικες. Ήξεραν ότι το όνομα θα πουλήσει, δεν χρειάζεται να το παρουσιάζουν σαν κάτι το αστείο ή τυχαίο».