Χέιλι Μπίμπερ: Το 28χρονο nepo baby που δημιούργησε ένα brand ομορφιάς αξίας 1 δις δολαρίων

Χέιλι Μπίμπερ: To 28χρονo nepo baby που δημιούργησε ένα brand ομορφιάς αξίας 1 δις δολαρίων

Η Χέιλι Μπίμπερ, μέλος της ελίτ του Χόλιγουντ και σύζυγος ενός από τα μεγαλύτερα αστέρια της παγκόσμιας ποπ, η Χέιλι Μπίμπερ θέλει να διεκδικήσει το στέμμα στον χώρο των καλλυντικών.

Η Χέιλι Μπίμπερ δεν είναι απλώς ένα ακόμα «nepo baby» – ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα παιδιά διασήμων που επωφελούνται από τα προνόμιά τους. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Κατάφερε να μετατρέψει το όνομά της, τη φήμη της και, κυρίως, την αισθητική της, σε μια αυτοκρατορία ομορφιάς που σήμερα αξίζει ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Rhode από την Elf Beauty, η Μπίμπερ δεν αποσύρεται αλλά παραμένει επικεφαλής δημιουργικού και καινοτομίας, αποδεικνύοντας πως δεν είναι απλώς το πρόσωπο του brand, αλλά και το μυαλό πίσω από αυτό.

Μάλιστα, λίγες μόλις ημέρες μετά την εξαγορά που την κατέταξε στους δισεκατομμυριούχους πριν καν κλείσει τα 30 της χρόνια, η Χέιλι Μπίμπερ παρουσίασε τη νέα καμπάνια της Rhode. Για το γύρισμα επέλεξε ένα μαγευτικό ελληνικό νησί, τη Μήλο, που χάρισε με τα καθαρά νερά και το φυσικό τοπίο της το ιδανικό φόντο για τα νέα προϊόντα. Η ίδια μοιράστηκε με τους εκατομμύρια θαυμαστές της στα social media πλούσιο υλικό από τα γυρίσματα, ενθουσιάζοντας το κοινό της.

Το brand της Χέιλι Μπίμπερ που αξίζει 1 δις δολάρια

Όταν λάνσαρε το Peptide Lip Treatment το 2022, ίσως λίγοι περίμεναν ότι θα γίνει το προϊόν-ναυαρχίδα της Rhode. Όμως η Μπίμπερ είχε δει την τάση να διαμορφώνεται.

Η Χέλι Μπίμπερ με τον Ταράνγκ Αμίν, CEO της Elf Beauty, που εξαγόρασε την εταιρία της/ Φωτογραφία: AP

Το 2025, ο λεγόμενος «δείκτης lip gloss» έχει αντικαταστήσει τον παλιό «δείκτη κραγιόν» και οι καταναλώτριες αναζητούν πλέον προϊόντα που προσφέρουν λάμψη, απλότητα και αίσθηση ευεξίας.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο CEO της Elf, Ταράνγκ Αμίν: «Σε λιγότερα από τρία χρόνια, από το μηδέν σε καθαρές πωλήσεις $212 εκατομμυρίων, μόνο μέσω direct-to-consumer και με μόλις 10 προϊόντα – δεν θα το πίστευα αν κάποιος μου το έλεγε».

Η ιστορία της ξεκινά στη Νέα Υόρκη. Η Χέιλι είναι η μικρότερη κόρη του ηθοποιού Στίβεν Μπόλντουιν, γνωστού για τον ρόλο του στις κινηματογραφικές ταινίες «The Flintstones», και της Κένια Ντεοντάτο, γραφίστριας βραζιλιάνικης καταγωγής.

Ανήκει σε μία από τις πιο διάσημες οικογένειες του Χόλιγουντ, με τον Άλεκ Μπόλντουιν – αδελφό του πατέρα της – να είναι ίσως ο πιο προβεβλημένος. Από μικρή ηλικία, η Χέιλι είχε επαφή με τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ σύντομα έκανε τις πρώτες της εμφανίσεις σε project μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

Η στροφή στο μόντελινγκ ήρθε το 2014, με τη συμμετοχή της σε καμπάνιες για διεθνείς μάρκες όπως η H&M, η Guess και η UGG. Η χρονική συγκυρία έπαιξε καθοριστικό ρόλο, καθώς η άνοδος του Instagram τη βοήθησε να καθιερωθεί ως μοντέλο-influencer νέας γενιάς, μαζί με φίλες της όπως η Κένταλ Τζένερ και η Τζίτζι Χαντίντ.

Η σχέση της όμως με τον Καναδό σταρ Τζάστιν Μπίμπερ ήταν αυτή που εκτόξευσε την αναγνωρισιμότητά της. Οι δυο τους ξεκίνησαν να βγαίνουν το 2015, χώρισαν, επανασυνδέθηκαν και το 2018 αρραβωνιάστηκαν και παντρεύτηκαν σχεδόν αμέσως.

Χέιλι Μπίμπερ, Τζάστιν Μπίμπερ/ Φωτογραφία: AP

Η σχέση τους έχει αποτελέσει αντικείμενο λατρείας αλλά και μίσους από συγκεκριμένες διαδικτυακές κοινότητες, με πολλούς φαν του Τζάστιν να κατηγορούν τη Χέιλι ότι «έκλεψε» τον τραγουδιστή από την πρώην του, Σελένα Γκόμεζ.

Παρά τα αρνητικά σχόλια, οι Μπίμπερ συνεχίζουν ακάθεκτοι. Πλέον είναι γονείς ενός αγοριού, του εννέα μηνών Τζακ Μπλουζ.

Όπως και η Κάιλι Τζένερ πριν από αυτήν, η Χέιλι κατάλαβε εγκαίρως ότι το μέλλον των beauty brands είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την εικόνα της ιδρύτριας. Οι θαυμάστριες δεν ήθελαν απλώς να αγοράσουν ένα προϊόν – ήθελαν να μοιάσουν στη Χέιλι.

Η Χέιλι Μπίμπερ με τον γιο της, Τζακ Μπλουζ/ Φωτογραφία: Instagram/ @haileybieber

Έτσι, λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα της Rhode, λάνσαρε το viral trend «glazed doughnut skin», δημιουργώντας hype γύρω από την αψεγάδιαστη, λαμπερή επιδερμίδα της.

Η Rhode ήρθε να δώσει μορφή σε αυτό το αισθητικό όραμα, με προϊόντα όπως το Peptide Glazing Fluid και την Barrier Restore Cream, που απευθύνονται σε γυναίκες όλων των ηλικιών.

Η επιτυχία δεν περιορίστηκε μόνο στα βασικά προϊόντα. Η Μπίμπερ κατάφερε να συνδυάσει τις κυκλοφορίες της με τις τάσεις των social media, δημιουργώντας viral concepts όπως τα «cinnamon cookie girl lips», τα «brownie-glazed lips» την «vanilla girl αισθητική», δίνοντας κάθε φορά στο κοινό μια νέα γεύση του peptide lip treatment.

Ένα από τα πιο πετυχημένα της κόλπα ήταν το «Strawberry Girl Summer» του 2023, όπου φόραγε ρουζ όχι μόνο στα μάγουλα αλλά και στη μύτη, οδηγώντας στη δημιουργία του blush stick.

Η Χέιλι Μπίμπερ με το look «strawberry girl summmer»/ Φωτογραφία: Instagram/ @haileybieber

Από τις πιο ιδιοφυείς εμπνεύσεις της ήταν η δημιουργία θηκών κινητών με ενσωματωμένο lip gloss – μια απόλυτα Instagrammable ιδέα που απογειώθηκε στις πωλήσεις.

Αυτό όμως που την ξεχωρίζει πραγματικά είναι η ικανότητά της να ακούει και να εξελίσσεται. Όταν υπήρξαν παράπονα ότι τα blush sticks δεν αποδίδουν καλά σε πιο σκούρες επιδερμίδες, η Μπίμπερ δεν αγνόησε το θέμα.

Αντίθετα, συνεργάστηκε με μαύρους δημιουργούς και ειδικούς για να επανασχεδιάσει τη φόρμουλα, με τη νέα εκδοχή να γίνεται ανάρπαστη. Το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο: η Rhode δεν είναι brand μόνο για τα «λευκά κορίτσια του TikTok», αλλά για όλες τις γυναίκες.

Τι σημαίνει η νέα συνεργασία

Η συνεργασία με την Elf Beauty ανοίγει νέους ορίζοντες, καθώς η Rhode ετοιμάζεται να επεκταθεί στην Ευρώπη μέσω των καταστημάτων Sephora στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Παράλληλα, η φήμη της Μπίμπερ συνεχίζει να αυξάνεται – μόλις πρόσφατα φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο της αμερικανικής Vogue, κάτι που επιβεβαιώνει ότι το πρόσωπό της είναι τόσο εμπορικό όσο και επιδραστικό.

Η Χέιλι Μπίμπερ στο εξώφυλλο της Vogue/ Φωτογραφία: Instagram/ @haileybieber

Η Annabel Jones, beauty editor-at-large της Telegraph, σχολιάζει: «Σε μια βιομηχανία που είναι υπερκορεσμένη και περίπλοκη, η Rhode παραμένει πιστή στο DNA της: απλά, cool προϊόντα, που ταιριάζουν στην κομψή, μίνιμαλ αισθητική της ιδρύτριας. Είτε πρόκειται για το peptide lip treatment, το pocket blush είτε για την κρέμα barrier butter, η Χέιλι είναι παντού μέσα στο brand. Κι αυτό που ξεχωρίζει είναι ότι κάθε φόρμουλα είναι φιλική τόσο για boomers όσο και για gen Zers. Χωρίς επιθετικά δραστικά συστατικά, χωρίς περίπλοκα μηνύματα – η Rhode απευθύνεται σε γυναίκες που θέλουν να φαίνονται φρέσκες και υγιείς. Και να ετοιμάζονται γρήγορα, χωρίς κόπο».