Φωτογραφία Instagram: Madonna

Μαντόνα: Η τούρτα-υπερπαραγωγή με ροζ Labubu που φορά... τον κορσέ του Jean Paul Gaultier

Η Μαντόνα γιόρτασε τα 67α γενέθλιά της με ένα ιδιαίτερο ταξίδι στη Σιένα της Ιταλίας, εκπληρώνοντας ένα όνειρο ζωής. Να παρακολουθήσει από κοντά τον εμβληματικό ιππικό αγώνα Palio, μια βαθιά ριζωμένη τοπική παράδοση που μεταφέρει τη Σιένα πίσω στον Μεσαίωνα.

Σε ανάρτησή της στα social media χαρακτήρισε τον αγώνα «ιερό τελετουργικό», εκφράζοντας τη συγκίνησή της για το γεγονός ότι βρέθηκε επιτέλους εκεί.

Μαζί της στη γιορτή ήταν οι δύο κόρες της, η Lourdes και η Mercy, καθώς και ο σύντροφός της, Akeem Morris. Η οικογένεια πέρασε ξέγνοιαστες στιγμές στην Τοσκάνη, κάνοντας βόλτες στην εξοχή, συμμετέχοντας σε τοπικά γλέντια, βλέποντας βεγγαλικά, ενώ σε ένα από τα στιγμιότυπα που ανέβασε η Μαντόνα βλέπουμε τη Mercy να παίζει πιάνο και την ίδια να χορεύει μαζί με ντόπιους.

Το highlight της βραδιάς, ωστόσο, ήταν η εντυπωσιακή τούρτα. Μια τεράστια ροζ δημιουργία με έμπνευση από τον χαρακτήρα Labubu, ντυμένο με τον εμβληματικό κωνικό κορσέ του Jean Paul Gaultier. «Happy Birthday Madudu» ήταν το παιχνιδιάρικο μήνυμα πάνω στην τούρτα.

Η εντυπωσιακή τούρτα Labubu

Φωτογραφία Instagram/Madonna

Η ίδια, φορώντας έναν λευκό σατέν κορσέ, έσβησε τα κεριά της, ενώ οι ευχές στα social media έπεσαν βροχή.

Δείτε το βίντεο:

Ο κωνικός κορσές που άλλαξε την ποπ κουλτούρα

Η βασίλισσα της ποπ πρωτοφόρεσε το εμβληματικό fashion item την πρώτη βραδιά της περιοδείας «Blond Ambition» στην Τσίμπα της Ιαπωνίας το 1990, σε ένα show που εδραίωσε τη θέση της Μαντόνα στο πάνθεον της παγκόσμιας μουσικής και την καθιέρωσε σε αιώνιο σύμβολό της ποπ κουλτούρας.

Σχεδιασμένο από τον Jean Paul Gaultier -από τον οποίο η Μαντόνα ζήτησε προσωπικά να δημιουργήσει τα κοστούμια για την περιοδεία- το look ήταν προϊόν μίας πολύμηνης συνεργασίας, με πρόβες που έγιναν τόσο στη Νέα Υόρκη όσο και στα ατελιέ του Gaultier στο Παρίσι.

Φωτογραφία: AP

Το κωνικό σουτιέν, θεωρήθηκε ως ένας ακόμη σύμβολο της σεξουαλικής απελευθέρωσης που προπαγάνδιζε η Μαντόνα με τη στάση της ως καλλιτέχνης. Επρόκειτο για ένα κομμάτι που επαναστατούσε ενάντια στα περιοριστικά πρότυπα της γυναικείας ομορφιάς και της αντίληψης της θηλυκής σιλουέτας ως ένα αντικείμενου ανδρικού πόθου. Στη θέση των απαλών καμπυλών που υποτίθεται ότι διαμόρφωνε ο κορσές, μπήκαν μυτεροί κώνοι, και η γυναικεία φιγούρα έγινε ένα δυσπρόσιτο «φρούριο».