Κι αν μπορούσαμε να εξερευνήσουμε τον κόσμο;
Γεννιόμαστε εξερευνητές. Κάποια στιγμή όμως το ξεχνάμε. Και τότε έρχεται η ίδια η ζωή να μας υπενθυμίσει ότι τα πιο σημαντικά πράγματα, δεν τα έχουμε ανακαλύψει ακόμα.
Αυτό το ταξίδι στη μοναδική εμπειρία της εξερεύνησης το κάναμε νοερά το απόγευμα της Τρίτης 15 Μαϊου με οδηγό το ΜΕΤΑΧΑ.
Κλείνοντας 130 χρόνια, το 2018, το ΜΕΤΑΧΑ αποκαλύπτει μια νέα καμπάνια που εκφράζει το όραμά του για την εξερεύνηση, «μιλώνας» σε όσους αισθάνονται καθημερινά εξερευνητές και ψάχνουν τις απολαύσεις της ζωής. Παράλληλα, μας καλεί να εξερευνήσουμε την Ελλάδα, μέσα από μια συνεργασία με το καλύτερο ελληνικό bar στον κόσμο, το The Clumsies και ένα ταξίδι σε 3 ελληνικά νησιά.
Η δημιουργική του ομάδα, με κεντρικό της μήνυμα, “Don’t Drink it, Explore it”, μας καλεί να το ανακαλύψουμε, παραλληλίζοντας την απόλαυση του METAXA με την «εξερεύνηση» του κόσμου και δίνοντας έμφαση στο ταξίδι των αισθήσεων που κάνει όποιος γεύεται το METAXA.