Όλα όσα συνέβησαν στο απίθανο πάρτι που διοργάνωσε ο Yatzer | 0 bovary.gr
Όλα όσα συνέβησαν στο απίθανο πάρτι που διοργάνωσε ο Yatzer | 0 bovary.gr
15|02|2019 15:29
SHARE
BOMBAY SAPPHIRE

Όλα όσα συνέβησαν στο απίθανο πάρτι που διοργάνωσε ο Yatzer


Όταν το Bombay Sapphire Gin συνάντησε τον Κώστα Βογιατζή, A.k.a Yatzer, δημιουργήθηκε ένα μοναδικό «κοκτέιλ» έμπνευσης και δημιουργικότητας. 

Το «κοκτέιλ» αυτό μετουσιώθηκε σε ένα απίθανο party στην Αθήνα όπου το παρών έδωσαν καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές. 

Σε έναν ιδιαίτερο χώρο που μετατράπηκε σε εντυπωσιακό ατελιέ, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Yatzer, τρεις νεοεμφανιζόμενοι Έλληνες καλλιτέχνες κλήθηκαν να δημιουργήσουν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τα μεθυστικά αρώματα του Bombay Sapphire. 

Οι υπόλοιποι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να επιμεληθούν τις δικές τους καλλιτεχνικές δημιουργίες συνδυάζοντας τέχνη και mixology, καθώς ακόμη και ένα απλό τζιν με τόνικ είναι ικανό να ξυπνήσει τις πιο δημιουργικές μας δυνάμεις.

Η Αθήνα ήταν η πιο πρόσφατη στάση του ΒΟΜΒΑΥ CANVAS μετά το Λονδίνο το περασμένο καλοκαίρι, το Παρίσι, το Μιλάνο, το Βερολίνο και άλλες πόλεις.

Οι επισκέπτες άφησαν τη δική τους υπογραφή, δηλαδή το προσωπικό τους καλλιτεχνικό στίγμα σε μια μεγάλη συλλογική τοιχογραφία χρησιμοποιώντας μια ποικιλία χρωμάτων. 

 

Γαλάζια και βυσσινί φώτα, χρώματα, αρώματα και σούπερ θετικά vibes σε έναν εκθαμβωτικό χώρο που ισορροπούσε ανάμεσα σε χώρο τέχνης και νυχτερινό κλαμπ.  

Εκτός από τους προσκεκλημένους καλλιτέχνες που έδωσαν χαρακτήρα στα έργα τέχνης, τη βραδιά έκλεψαν οι bartenders με τα δύο signature κοκτέιλ με βάση το τζιν: το «Leave your trace» του κορυφαίου mixologist Αντώνη Μαντζαρίδη, ένα αρωματικό κοκτέιλ με Bombay Sapphire και νότες από άνθη κουφοξυλιάς, που πήρε το όνομά του από το συλλογικό έργο που δημιούργησαν οι καλεσμένοι στην είσοδο, και το «White canvas», ένα λευκό κοκτέιλ το οποίο οι καλεσμένοι μπορούσαν να γαρνίρουν με βρώσιμα χρώματα και γκλίτερ στο ειδικά διαμορφωμένο Bombay Cocktail Finishing Studio.

Στα μέσα της βραδιάς και ενώ οι καλεσμένοι ήταν στο δημιουργικό τους ζενίθ, το Instagram γέμισε με φωτογραφίες από τα κοκτέιλ που μόλις είχαν διακοσμήσει σε έναν ιδιότυπο, εξωτικό φωτογραφικό θάλαμο. 

Οι πιο κλασικοί καλεσμένοι ωστόσο επέλεξαν Bombay & Tonic, το οποίο μπορούσαν να προσαρμόσουν στις προτιμήσεις τους, με διαφορετικά τόνικ και ποικιλία από γαρνιτούρες.

Αυτές όμως δεν ήταν οι μόνες φωτογραφίες. Η Ελληνίδα φωτογράφος Ιωάννα Τζετζούμη, έβγαλε τον καλύτερο -και πιο γοητευτικό- εαυτό των επισκεπτών και τον απαθανάτισε στο pop-up φωτογραφικό στούντιο της εκδήλωσης

Στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες προστέθηκε μια χαρακτηριστική μπλε πινελιά πριν σταλούν στους καλεσμένους ως ενθύμιο αυτής της ξεχωριστής βραδιάς.

Οι καλλιτέχνες:

SPENT1:

Ο Spent1 είναι graffiti & street artist που συνδυάζει γεωμετρικά μοτίβα με τη δημιουργία χαρακτήρων cartoon-comic.

Για ΒΟΜΒΑΥ CANVAS χρησιμοποίησε ως αφετηρία την παρουσία της Βασίλισσας στην ετικέτα του Bombay Sapphire (μια αναφορά στη δημοτικότητα του τζιν στην Ινδία κατά τη διάρκεια της βρετανικής αποικιοκρατίας) για να ζωγραφίσει τη δική του εκδοχή, μεταμορφώνοντας τη διακριτική μονόχρωμη φιγούρα της ετικέτας σε ένα πανύψηλο πορτρέτο 3 μέτρων με τολμηρά και εντυπωσιακά γραφικά.

LUNE82: 

Ο lettering artist & graphic designer Lune82 συνδυάζει το ταλέντο του στο γκράφιτι του με το πάθος του για την τυπογραφία δημιουργώντας τεράστιους πίνακες και τοιχογραφίες με ευφάνταστες, ρετρό-φουτουριστικές και αφηρημένες υπογραφές με επιρροές από ένα ευρύ φάσμα εικαστικών τεχνών, από τον κονστρουκτιβισμό μέχρι την Οπ και την Ποπ Αρτ.

Για την εκδήλωση δημιούργησε έναν μεγάλο καμβά που βροντοφώναζε στους καλεσμένους να γίνουν κι αυτοί ένας «DREAM RIDER».

Δημήτρης Ντόκος:

Τα έργα του street artist Δημήτρη Ντόκου χαρακτηρίζονται από μια γραφιστική προσέγγιση και μια σουρεαλιστική εικονογραφία.

Για την εκδήλωση, ο Ντόκος παρουσίασε τρία ιδιαίτερα έργα τέχνης από το αρχείο του, δύο από τα οποία αποτυπώνουν το χαρακτηριστικό σκαθάρι του, ένα προσωπικό σύμβολο που κοσμεί πολλά εγκαταλελειμμένα κτίρια σε όλη την Αθήνα. Στον τέταρτο καμβά, ο Ντόκος έπαιξε με το εξαγωνικό μοτίβο του ίδιου του ΒΟΜΒΑΥ CANVAS, γεμίζοντάς το με αινιγματικά γραφιστικά σύμβολα που θύμιζουν τόσο ιερογλυφικά γράμματα όσο και τα έργα του Keith Haring.