Tα shows στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2018 χαρακτηρίστηκαν από αισιοδοξία και χρώμα.
Παστέλ, ρoύχα στα χρώματα του ουράνιου τόξου και σκούρο ντένιμ κυριάρχησαν.
Δεν υπήρχαν πολλά προφανή πολιτικά σχόλια. Αντί για σκληρές αναφορές στην πολιτική και την κοινωνία οι σχεδιαστές επέλεξαν έναν άλλο, έξυπνο τρόπο να σχολιάσουν την επικαιρότητα.
Μέσα από ένα τύπωμα που επέστρεψε από το παρελθόν -συγκεκριμένα από τα 90s- και διεκδικεί να ξαναμπεί στην ντουλάπα του σήμερα.
Το τολμηρό newspaper print, ήταν παντού πάνω σε ρούχα και αξεσουάρ. Τυπώματα εφημερίδας και περιοδικών έδωσαν την πιο αντικειμενική άποψη για το στιλ.
Οι ασπρόμαυρες εικόνες και τα αποκόμματα εφημερίδων ήταν σε πολλές από τις συλλογές. Συγκεκριμένα, ο Shayne Oliver είχε μοντέλα που κάλυπταν τα πρόσωπά τους με φακέλους με το διάσημο print, ενώ ο Raf Simons ανατύπωσε το έργο του Warhol με τίτλο Tunafish Disaster, που έγινε από ένα αρχικό άρθρο του Newsweek, πάνω σε ένα τοπ. Εκτυπώσεις εφημερίδων εμφανίστηκαν ακόμα στους Assembly και LRS σε φορέματα, μπότες, τοπ και oversized τσάντες .
Εκτός από αυτά ready-to-wear κομμάτια, η Brett Heyman της Edie Parker δημιούργησε ένα ψεύτικο περίπτερο ειδήσεων και θα δωρίσει 100% των πωλήσεων από το clutch #truth στην Επιτροπή Προστασίας Δημοσιογράφων.