O Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, Σαράντης Τσιμιλίμης
O Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, Σαράντης Τσιμιλίμης
02|08|2018 13:00
SHARE
KILIAN

KILIAN: Η μοναδική εμπειρία της πολυτέλειας σε ένα άρωμα


«Ένα άρωμα πρέπει να είναι μια τέλεια ιστορία, πολύ πριν γίνει μια όμορφη οσφρητική αρμονία». Αυτή είναι η φιλοσοφία του αρωματοποιού Κilian Hennessy απόγονου της περίφημης οικογένειας παραγωγών κονιάκ. 

Ο Kilian, είναι η απόδειξη ότι για να τιμήσεις την οικογενειακή σου καταγωγή, πρέπει να πετάξεις ακόμα πιο ψηλά. Κάτι που έκανε, ξεφεύγοντας από ένα προκαθορισμένο μέλλον και ακολουθώντας τον δικό του δρόμο. Στο μονοπάτι αυτό ο ίδιος θέλησε να κατανοήσει καλύτερα αυτό που είχε μάθει στα παιδικά του χρόνια, τα δρύινα βαρέλια, αλλά και το περίφημο part des anges, το «μερίδιο των αγγέλων», αυτή τη μαγική απελευθέρωση αλκοόλ κατά τη διαδικασία ωρίμανσης των κονιάκ, μυστηριώδης και ατμοσφαιρική, που παραπέμπει στο «καταραμένο απόθεμα» του George Bataille, τη σπατάλη της υπερβάλλουσας ενέργειας.

Το Press event, ήταν προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια -η διακόσμηση του Mama Fuga, η υποδοχή και το εμπνευσμένο μενού, ήταν ένα μόνο κομμάτι της εντυπωσιακής εκδήλωσης. Ο όμιλος της Estée Lauder Hellas προκειμένου να καλωσορίσει τη μάρκα KILIAN, στην Ελλάδα, προσκάλεσε τον αγαπημένο των head beauty και fashion editors του ελληνικού Τύπου, Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, Σαράντη Τσιμιλίμη.

Στα πλαίσια της ομιλίας που παραχώρησε, ο κύριος Τσιμιλίμης αποκάλυψε τη φιλοσοφία της μάρκας KILIAN, μίλησε για τον ιδρυτή Kilian Hennessy, καθώς και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υψηλής αρωματοποιίας.

Το 2007, ο Kilian δημιούργησε τη δική του ομώνυμη μάρκα με τη φιλοδοξία να αντικατοπτρίσει όχι μόνο την ξεχωριστή προσωπικότητά του, αλλά επίσης να επιτύχει μια τέλεια συμφωνία μεταξύ κομψότητας και ασυμβίβαστης υπερπολυτέλειας. 

Δήμητρα Μορισαίου -Marketing Manager ADF & Kilian Balkans, Σαράντης Τσιμιλίμης -Global Director of Education and Retail Strategy Development, Αγγελική Ανδρέου- Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Ελεάννα Κασκαμπά- Education Manager Clinique, Aramis and Designer Fragrances Balkans
Δήμητρα Μορισαίου -Marketing Manager ADF & Kilian Balkans, Σαράντης Τσιμιλίμης -Global Director of Education and Retail Strategy Development, Αγγελική Ανδρέου- Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Ελεάννα Κασκαμπά- Education Manager Clinique, Aramis and Designer Fragrances Balkans

Ο Kilian θα επαναπροσδιορίσει τα πολυτελή χειροποίητα αρώματα με έναν μοναδικό και ξεχωριστό τρόπο καθώς η δημιουργική διαδικασία του, ξεκινά με τη παραδοχή: «Το Άρωμα σαν Τέχνη». Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δημιουργεί απροσδόκητα προϊόντα, τα οποία ενσαρκώνουν τη διαχρονική πολυτέλεια και είναι άκρως εκλεπτυσμένα. 

Η μάρκα KILIAN περιλαμβάνει 9 συλλογές και πάνω από 35 αρώματα, συμπεριλαμβανομένων των: “L’œuvre Noire”,“Arabian Nights”, “Asian Tales”, “In the Garden of Good & Evil”, “Addictive State of Mind”, “Moonlight in Heaven”, “Black Phantom”, “From Dusk Till Dawn”, όπως επίσης και αρώματα που διατίθενται αποκλειστικά στις BOUTIQUES KILIAN. 

Κάθε υπερπολυτελές άρωμα KILIAN αποκτά μία ορατή υπόσταση, διεγείροντας τις αισθήσεις στο σύνολό τους.

Από το μπουκάλι και το υλικό του μέχρι τις θήκες, τις κασετίνες και τα luxury clutches που συνοδεύουν τις συσκευασίες, το brand επισφραγίζει τη μετάβαση στο πραγματικό.

Φλώρα Καμχή, Αγγελική Ανδρέου- Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες- Founder of Outstand Communications
Φλώρα Καμχή, Αγγελική Ανδρέου- Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες- Founder of Outstand Communications
Aνδρονίκη Κολοβού -Διευθύντρια Σύνταξης BOVARY
Aνδρονίκη Κολοβού -Διευθύντρια Σύνταξης BOVARY

Είναι η πολυτέλεια πάντα ορατή;

Ο Kilian γνωρίζει πολύ καλά πως, εκτός από την όσφρηση πρέπει να ικανοποιείται η όραση: το μπουκάλι, το υλικό, η αντλία σπρέι.

Αλλά και η κασετίνα, η θήκη, το «κρεβάτι» στο οποίο ξαπλώνει το μπουκάλι του αρώματος σαν μια ηχώ, μια οπτασία, μια μετάβαση στο πραγματικό.

Ο Kilian και οι τεχνίτες του, επέλεξαν να ρισκάρουν και να προσγειωθούν στην πραγματικότητα, να δουλέψουν με ασήμι, χρυσό, δαντέλα και χρώμα. Να βρουν τρόπους να αναπληρώσουν και όχι να αναλώσουν. Να τολμήσουν να αποδώσουν αυτό που ονειρεύονται, να αποσπάσουν την ουσία, να την απαθανατίσουν.

Γι΄αυτό και κάθε άρωμα KILIAN, είναι μια μοναδική εμπειρία.