Οι εποχές αλλάζουν και η αλήθεια είναι ότι στους περισσότερους τομείς εξελισσόμαστε και πάμε προς το καλύτερο.
Ο βιγκανισμός δεν είναι ένα trend που ήρθε να αλλάξει όλα όσα ξέραμε μέχρι στιγμής. Είναι ένας νέος τρόπος ζωής, που στοχεύει σε ένα καλύτερο αύριο. Η «Go Green» τάση-αν μπορούμε να την ονομάσουμε «τάση» είναι το μεγάλο θέμα του 2018 και θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο τα επόμενα χρόνια. Μία ματιά σε ένα κατάστημα καλλυντικών αρκεί για να συνειδητοποιήσουμε ότι ακόμα και διάσημα beauty brands έχουν κάνει εδώ και χρόνια μια μεγάλη στροφή προς τα φυτικά συστατικά, παραδοσιακά και νέα.
Οι ταμπέλες «organic»,«natural,» και «green» είναι μία μικρή απόδειξη στο ότι η «millennial woman goes green».
Όλα αυτά τα χρόνια ολοένα και αυξάνονται τα beauty brands που χρησιμοποιούν ως βασικά συστατικά τους, στοιχεία της φύσης και αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί, η σύγχρονη γυναίκα το απαιτεί.
Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική από τη στατιστική εταιρεία Harris Poll αναφέρει ότι το 59% των γυναικών που είναι πάνω από τα 35, επιλέγει καλλυντικά με φυτικά συστατικά, καθώς θεωρεί ότι είναι απαραίτητα για την ομορφιά τους. Ταυτόχρονα το 73% των millennial γυναικών αναζητούν αποκλειστικά και μόνο φυτικά προϊόντα ομορφιάς.