Shutterstock
Shutterstock
BRAND OF THE YEAR

Είναι επίσημο: Αυτό είναι το Fashion brand της χρονιάς -Κάτι είχαμε καταλάβει


Σε περίπτωση που δεν είδατε την Μέγκαν Μαρκλ να κρατά την φουσκωμένη κοιλιά της, ούτε ακούσατε τίποτα για το σκούρο βερνίκι νυχιών της που έσπασε το πρωτόκολλο, αυτό που πρέπει να μάθετε είναι ότι πριν λίγες μέρες πραγματοποιήθηκαν τα British Fashion Awards.

H λαμπερή βραδιά με απαστράπτουσες εμφανίσεις από σταρ όπως η Kate Moss, η Winnie Harlow και η Kendall Jenner μονοπώλησε το ενδιαφέρον, όχι μόνο για τους διάσημους καλεσμένους αλλά και για τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες κατηγορίες, όπως αυτή του brand της χρονιάς.

Το αποτέλεσμα καθόλου δεν μας εκπλήσσει, αφού για ακόμα μία χρονιά οι τάσεις που ξεπήδησαν από το runway και το Instagram του οίκου Gucci δεν έχουν τέλος. Και επίσημα λοιπόν ο Gucci είναι το brand του 2018.

Το βραβείο παρέδωσε στον Alessandro Michele μία από τις μούσες του, η τραγουδίστρια Lana del Rey.

 

 

Η φήμη του Gucci έχει εκτιναχθεί από τότε που ο Michele ανέλαβε ρόλο creative director το 2015. Η ιδιόμορφη αισθητική του ιταλικού οίκου έκανε την βιομηχανία να αλλάξει ματιά και προσέγγιση: το στιλ Gucci είναι τολμηρό, προκλητικό και fun.

O οίκος είναι επίσης υπεύθυνος για την δημιουργία μίας σειράς από trends, όπως η logomania.

Θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει πως αυτό θα συνέβαινε έτσι κι αλλιώς, αφού αυτή είναι η ίδια η φύση της μόδας, όμως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Gucci έχει διαδραματίσει τεράστιο ρόλο.

Ο Michele δήλωσε νωρίτερα φέτος στο περιοδικό New York Times πώς όταν ξεκίνησε στον Gucci, «η μόδα μιλούσε για κάτι που δεν υπήρχε πια, ένα τέτοιο κομψό κόσμο με όμορφα πόδια και όμορφα μαλλιά. Εκέίνος μιλούσε μόνο για την ανθρωπότητα. Εκείνος προσπαθούσε να βρει μια νέα ενέργεια στο δρόμο, όχι στο τζετ σετ».