O Hermès παρουσιάζει την πρώτη στην ιστορία του οίκου pre-collection και η καλλιτεχνική του διευθύντρια για τις γυναικείες ready-to-wear συλλογές, Nadège Vanhee-Cybulski, αποκαλύπτει τα δικά της μεγαλεπήβολα σχέδια εν μέσω κρίσης.
Η αγορά των πολυτελών αγαθών κατρακυλά όλο και περισσότερο, αναγκάζοντας ακόμα και τα πιο ισχυρά fashion brands, όπως είναι και ο οίκος Hermès, να αλλάξουν ρότα, καθώς το να παραμείνεις στην κορυφή δεν μετριέται μόνο από το χειροκρότημα του κοινού, αλλά και από τα μαγικά νούμερα των πωλήσεων.
Αν και το πρώτο τρίμηνο του 2016, οι πωλήσεις του Hermès αυξήθηκαν κατά 8 τοις εκατό συνολικά, σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, στην ουσία η αύξηση αυτή οφείλεται στα δυνατά νούμερα που κατέγραψε ο οίκος στην Ιαπωνία αλλά και την Κίνα, όπου τα περισσότερα πολυτελή brands αγωνίζονται να διατηρήσουν τη δυναμική τους. Και μπορεί η βασική κατηγορία του οίκου –τα δερμάτινα είδη και ο ιππικός εξοπλισμός- να παρουσίασαν αύξηση 15%, οι υπόλοιποι τομείς εμφανίζονται με αρνητικό πρόσημο: το μετάξι και τα υφάσματα έπεσαν κατά 9%, τα αρώματα 4%, τα ρολόγια 3%, και –ναι, ακόμα και τα ready-to-wear και τα αξεσουάρ, κατά 2%.