ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Αυτές είναι οι νέες τάσεις στις επώνυμες τσάντες -Xωρίς logo, πιο απλές


Τι κι αν γνωρίζεις όλα τα logo των διάσημων σχεδιαστών και προτιμάς να αγοράζεις κάτι που να βγάζει μάτι πως είναι επώνυμο, μία νέα έκθεση αλλάζει τα δεδομένα στα trends του πιο αγαπημένου γυναικείου αξεσουάρ.

Και εκεί που αποκλείουμε το ενδεχόμενο να αγοράζαμε μία επώνυμη τσάντα που να μην έδειχνε πουθενά πως είναι πανάκριβη, μία έκθεση της έρευνας NDP, εταιριά που μελετά τον προσανατολισμό της αγοράς και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, ήρθε να μας «γκρεμίσει» ότι βλέπαμε και πιστεύαμε μέχρι τώρα.

 

A photo posted by @trendy0utfits on Nov 4, 2016 at 4:13pm PDT

Σύμφωνα με την έκθεση, οι γυναίκες στις ΗΠΑ επιμένουν να αγοράζουν επώνυμες τσάντες, αλλά αναζητούν κάτι πρωτοφανές... θέλουν να είναι δηλαδή επώνυμες, ακριβές, σπάνιες και να μην κάνει «μπαμ» το logo του οίκου.

Έτσι, από εκεί που μία γυναίκα έβαζε στο μάτι ένα αξεσουάρ που ήταν πολυπόθητο και ακριβό, τώρα επικεντρώνεται περισσότερο στην μη αναγνωρισιμότητά του.

Συγκεκριμένα, το 40% των γυναικών πάνω από 50 ετών προτιμούν να αγοράζουν μία τσάντα γνωστού οίκου, χωρίς όμως να έχει λογότυπο, με τις μικρότερες ηλικίες να έχουν πιο μικρά ποσοστά, αλλά να μπαίνουν στο κλίμα από τις fashion bloggers και τη επιρροή του Instagram.

Πλέον οι περισσότερες γυναίκες δεν επικεντρώνονται τόσο στην εικόνα, αλλά εστιάζουν στην ατομικότητα », δήλωσε ο αναλυτής της NPD.

 

A photo posted by Fashion Vibes (@fashixnvibes) on Nov 7, 2016 at 12:06am PST

Και συνεχίζει «Ενώ το λογότυπο εξακολουθεί να είναι σημαντικό για πολλούς, το να δείχνουμε πως είμαστε logomaniacs με βάση αυτού που φοράμε δεν έχει τόσο πέραση όσο το προσωπικό, μοναδικό στιλ».

Τι αγοράζουν οι γυναίκες πλέον;

Υπάρχουν άγνωστα και γνωστά brand που κερδίζουν όλο και περισσότερο την εύνοια των γυναικών. Παραδείγματος χάριν, η συλλογή από cross bags και bagpacks του Mansur Gavriel έχει γίνει ήδη δημοφιλής, ενώ το μικρό σήμα του Michael Kors αρέσει πιο πολύ από ποτέ στις γυναίκες. Ακόμη η νεοϋρκέζικη μάρκα Coach, παρόλο έχει μικρό logo έχει αυξήσει τις πωλήσεις από το 2014.

Από την άλλη, η μίνιμαλ τσάντα της Michael Kors, Gracie, έχει γίνει η αγαπημένη καθημερινή handbag των διασήμων και συγκεκριμένα η αγαπημένη τσάντα των Kendall Jenner και Gigi Hadid, και κοστίζει (μόνο) 310 λίρες.

Το κόστος παίζει τελικά σημαντικό ρόλο

Μπορεί η έκθεση, λοιπόν, να αναφέρει πως μία ασυνήθιστη τσάντα είναι η νέα τάση, ανεξαρτήτως τιμής, αλλά η Guardian παρουσιάζει μερικά παραδείγματα που αποδεικνύουν πως πλέον και το κόστος παίζει σημαντικό ρόλο.

Για παράδειγμα την μάρκα Mansur Gavriel, brand που θεμελίωσαν το 2012 οι Rachel Mansel και Floriana Gabriel, λανσάροντας τότε την bucket τσάντα που έγραφε την μάρκα με πολύ μικρά γράμματα στη βάση της και κόστιζε περίπου 400 λίρες, τιμή πολύ πιο μικρή από μία Saint Laurent τσάντα.

 

A photo posted by CHristine Y Kim (@chyk_design) on Nov 7, 2016 at 1:05am PST

Από αυτό μπορεί, λοιπόν, κάποιος να συμπεράνει πως η εξαφάνιση των logo μπορεί να οφείλεται και στο οικονομικό κομμάτι.

Άλλωστε, οι σχεδιαστές δεν μπορούν να μην λάβουν υπόψιν του τις νεαρές bussinesswomen που θέλουν να είναι προσεγμένες φορώντας μία επώνυμη-μίνιμαλ τσάντα στην δουλειά, αλλά να μην δίνουν μία περιουσία σε αυτό.