L' Oreal
L' Oreal
L'OREAL

Βιωσιμότητα: Η L'Oréal επιταχύνει το μετασχηματισμό της το 2017


5 Ιουνίου Μαΐου 2018 – Η L'Oréal δημοσίευσε την Έκθεση Προόδου 2017 του προγράμματος βιωσιμότητάς της, Sharing Beauty with All Η έκθεση δείχνει σημαντική πρόοδο τόσο στη βιώσιμη καινοτομία όσο και στη δέσμευση της εταιρείας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

«Το 2017, δείξαμε για άλλη μια φορά ότι η οικονομική επιτυχία και οι περιβαλλοντικές επιδόσεις συμβαδίζουν» αναφέρει η Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer του Ομίλου. «Θέλουμε να δείξουμε ότι η υπεύθυνη ανάπτυξη δεν είναι απλώς εφικτή αλλά αναγκαία και ότι η βιωσιμότητα διαμορφώνει ένα επιθυμητό μέλλον για όλους.

Το εργαλείο αξιολόγησης SPOT: ένα μοναδικό εργαλείο στη βιομηχανία της ομορφιάς

Το 2017, η L'Oréal εφάρμοσε το Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool - SPOT) σε όλες τις μάρκες της. Το SPOT είναι ένα μοναδικό εργαλείο στη βιομηχανία της ομορφιάς. Από το 2014, οι ομάδες της L'Oréal, με την υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων, εργάστηκαν για να αναπτύξουν μια μεθοδολογία αυτού του εργαλείου με σκοπό να μετρήσουν όλες τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις ενός καλλυντικού προϊόντος και να ανακαλύψουν τρόπους βελτίωσης. Επίσης το SPOT, είναι βασικό για την επίτευξη των στόχων της L'Oréal όσον αφορά στη βελτίωση του κοινωνικού ή περιβαλλοντικού προφίλ των νέων προϊόντων κατά 100% μέχρι το 2020. Το SPOT χρησιμοποιήθηκε το 2017 για την αξιολόγηση 100% των νέων ή επανασχεδιασμένων προϊόντων και είχε ως αποτέλεσμα το 76% των προϊόντων που λανσαρίστηκαν την ίδια χρονιά να έχουν βελτιωθεί. Για περισσότερες πληροφορίες για το SPOT ακολουθείστε το link.

Μια αναγνωρισμένη απόδοση χαμηλών εκπομπών άνθρακα

Το 2017, η L'Oréal μείωσε κατά 73% σε απόλυτες τιμές τις εκπομπές άνθρακα των εγκαταστάσεων και των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, αυξάνοντας παράλληλα τον όγκο παραγωγής της κατά 33% την ίδια περίοδο. Επιπρόσθετα, μέχρι το τέλος του 2017, 24 από τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Ομίλου, πέτυχαν ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές άνθρακα.

Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα αναγνωρίστηκε από το CDP. Το 2017, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η L’Oréal διακρίθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία Α+++ από τον φορέα Carbon Disclosure Project σε τρεις βασικούς άξονες: κλιματική προσταστία, βιώσιμη διαχείριση του νερού και προστασίας των δασών από την αποψίλωση. Ο Όμιλος L’Oreal ήταν μία από τις δύο εταιρείες που έλαβααν τη βαθμολογία Α+++ - και η μόνη Γαλλική εταιρεία - ανάμεσα στις 3.000 συνολικά που αξιολογήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο. https://www.cdp.net/en/scores-2017

Η απόδοση της L'Oréal επισημάνθηκε επίσης από την Αμερικανική έκδοση Newsweek. Η L'Oréal κατέλαβε την κορυφαία θέση στην Πράσινη Κατάταξη του 2017 (2017 Green Ranking) με βαθμολογία 89,9%, την καλύτερη βαθμολογία ανάμεσα σε 500 εταιρείες παγκοσμίως. http://www.newsweek.com/top-500-global-companies-green-rankings-2017-18

Η L'Oréal ανανεώνει τη φιλοδοξία της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής με την Πρωτοβουλία Science Based Targets.

Στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Science Based Targets, η L'Oréal έχει αναλάβει νέες δεσμεύσεις έως το 2030 με σκοπό να καταπολεμήσει την κλιματική αλλαγή και να μειώσει το αποτύπωμά της σχετικά με τις εκπομπές άνθρακα. Ο στόχος της L'Oréal είναι να μειωθούν κατά 25% σε απόλυτες τιμές, σε σχέση με το 2016, όλες οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, δηλαδή, όλες εκείνες που εκπέμπονται άμεσα από την L'Oréal, καθώς και εκείνες που παράγονται έμμεσα. Για παράδειγμα, αυτές που εκπέμπονται μέσω των δραστηριοτήτων των προμηθευτών της, ή μέσω της χρήσης των προϊόντων της από τους καταναλωτές.

Σχετικά με το Sharing Beauty with All

Το πρόγραμμα Sharing Beauty with All ξεκίνησε το 2013. Πλήρως ενσωματωμένο σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου, συνοψίζει τις δεσμεύσεις της L'Oréal σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη έως το 2020 και αντιμετωπίζει όλες τις επιπτώσεις της: από τον σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι και τη διανομή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας παραγωγής ή την προέλευση των συστατικών. Κάθε χρόνο, η L'Oréal επικοινωνεί με διαφάνεια, παρέχοντας στοιχεία, σχετικά με την πρόοδό της. Σήμερα, ο Όμιλος είναι μια από τις εταιρείες των οποίων η φιλοδοξία και η σοβαρότητα σχετικά με την βιώσιμη ανάπτυξη είναι από τις πλέον αναγνωρισμένες σε διεθνές επίπεδο.

Σχετικά με την L’Oréal

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L'Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2017 πωλήσεις ύψους 26,02 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L'Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L'Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L'Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία "Sharing Beauty With All", θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.