Η βασική ιδέα προκύπτει από το γεγονός ότι ο χαρακτήρας του brand της GARNIER είναι καθαρά ανθρωποκεντρικός και απευθύνεται σε γυναίκες που αναζητούν προϊόντα αποτελεσματικά και εύκολα στη χρήση.
Έτσι, η καμπάνια έχει σαν στόχο να έρθει πιο κοντά στις καταναλώτριες προφέροντας ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες.
Έχοντας λοιπόν σαν δεδομένο τις ανάγκες της Ελληνίδας καταναλώτριας, η νέα καμπάνια της OLIA, προβάλλεται από τρεις λαμπερές και όμορφες γυναίκες διαφορετικού στυλ και background. Tα 3 αυτά διαφορετικά προφίλ εκπροσωπούν τις 3 βασικές κατηγορίες γυναικών στις οποίες απευθύνεται το προϊόν. Ο Νικόλας Βιλλιώτης, ο επίσημος Hair Colorist της Garnier, ήταν εκεί να συμβουλεύσει τις τρεις γυναίκες σχετικά με την απόχρωση που τους ταιριάζει.
Ας γνωρίσουμε όμως κάποιες από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας OLIA :