Αναδεικνύοντας τη γυναικεία απλότητα και ομορφιά με ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες | 0 bovary.gr
Αναδεικνύοντας τη γυναικεία απλότητα και ομορφιά με ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες | 0 bovary.gr
GARNIER

Αναδεικνύοντας τη γυναικεία απλότητα και ομορφιά με ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες


Η βασική ιδέα προκύπτει από το γεγονός ότι ο χαρακτήρας του brand της GARNIER είναι καθαρά ανθρωποκεντρικός και απευθύνεται σε γυναίκες που αναζητούν προϊόντα αποτελεσματικά και εύκολα στη χρήση.

Έτσι, η καμπάνια έχει σαν στόχο να έρθει πιο κοντά στις καταναλώτριες προφέροντας ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες.

Έχοντας λοιπόν σαν δεδομένο τις ανάγκες της Ελληνίδας καταναλώτριας, η νέα καμπάνια της OLIA, προβάλλεται από τρεις λαμπερές και όμορφες γυναίκες διαφορετικού στυλ και background. Tα 3 αυτά διαφορετικά προφίλ εκπροσωπούν τις 3 βασικές κατηγορίες γυναικών στις οποίες απευθύνεται το προϊόν. Ο Νικόλας Βιλλιώτης, ο επίσημος Hair Colorist της Garnier, ήταν εκεί να συμβουλεύσει τις τρεις γυναίκες σχετικά με την απόχρωση που τους ταιριάζει.

Ας γνωρίσουμε όμως κάποιες από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας OLIA :

Η καμπάνια της Olia
Η καμπάνια της Olia

Ευαγγελία

Είναι στην ηλικία των 35+ και έχει τη δική της οικογένεια. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι ότι αγαπάει την τελειότητα και προτιμά για την ίδια το ζωντανό και εντυπωσιακό χρώμα. Μέχρι πρόσφατα εμπιστευόταν μόνο τους ειδικούς στα κομμωτήρια και όντας χρόνια πιστή στις αλλαγές χρωμάτων, έχει φθαρμένα και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Έτσι, λόγω των γρήγορων και απαιτητικών ρυθμών ζωής της, η φροντίδα των μαλλιών της αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής της περιποίησης ενώ θέλει να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα στο χρώμα με σκοπό το τέλειο αποτέλεσμα. Μη έχοντας αρκετό χρόνο να περιποιηθεί τα μαλλιά της, μετά την εγκυμοσύνη της, η Olia ήταν για εκείνη η ιδανική επιλογή. Όχι μόνο μπορεί εύκολα μόνο της στο σπίτι να βάφει τα μαλλιά της, αλλά με την Olia ξέρει ότι δεν τα ταλαιπωρεί.

Έυα

Είναι γυναίκα στην ηλικία των 25-34. Δεδομένου ότι δεν έχει οικογενειακές ευθύνες, εστιάζει την προσοχή της στην εξωτερική της εμφάνιση καθώς λατρεύει το να είναι ελκυστική. Ξεκίνησε από μικρή ηλικία να πειραματίζεται στο χρώμα των μαλλιών της και έχοντας επιχειρήσει μέχρι σήμερα όλα τα έντονα χρώματα, τα μαλλιά της έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά. Μέχρι τώρα δεν προτιμούσε βαφές με φυσικά συστατικά και χωρίς αμμωνία καθώς είχαν περιορισμένο αριθμό επιλογών χρωμάτων, μέχρι που γνώρισε την Olia. Πια μπορεί να συνεχίσει να δοκιμάζει νέα χρώματα, μιας και πιστεύει πως το χρώμα της αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα της, αλλά παράλληλα ξέρει ότι τα μαλλιά της δεν ταλαιπωρούνται.

Η καμπάνια της Olia
Η καμπάνια της Olia

Άννα

Είναι νέα γυναίκα 25-34 η οποία έρχεται για πρώτη φορά αντιμέτωπη με τις λευκές τρίχες. Πιστεύει στη φυσική ομορφιά και μέχρι σήμερα δεν θέλησε να παρέμβει στα μαλλιά της με βαφές που περιέχουν αμμωνία καθώς στοχεύει σε ένα φυσικό αποτέλεσμα με προϊόντα που δεν φθείρουν την ποιότητα των μαλλιών της. Η Olia ήταν για εκείνη η ιδανική επιλογή: απόλυτη κάλυψη λευκών, εύκολο και γρήγορα στο σπίτι της.

Λίγα λόγια για την Olia:

Πρόκειται για την πρώτη μόνιμη βαφή μαλλιών χωρίς αμμωνία που βασίζεται στη δύναμη του ελαίου. Βελτιστοποιεί την απόδοση και ένταση του χρώματος, ενώ είναι αισθητά ορατή η βελτίωση της ποιότητας της τρίχας από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Η νέα σύσταση της βαφής Olia στηρίζεται στον συνδυασμό των αισθήσεων. Βελούδινη κρεμώδης υφή, διακριτικό άρωμα λουλουδιών και ακόμα έως και 100% κάλυψη λευκών είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της. Η Olia έχει στο portfolio της 22 αποχρώσεις, με μεγάλη ποικιλία σε ξανθά, καστανά , κόκκινα και μαύρο

Με τον ίδιο τρόπο και η ΒΒ cream, πιστή στην ταυτότητα της για ένα ανεπιτήδευτο και φυσικό αποτέλεσμα, επιλεγεί ως γυναίκες-σύμβολα της καμπάνιας της, τρεις γυναίκες «της διπλανής πόρτας».
 

Βαφή μαλλιών Olia
Βαφή μαλλιών Olia

Ας γνωρίσουμε τις γυναίκες της καμπάνιας BB Cream:

Μάντη

Προτεραιότητα της είναι να δείχνει πάντα όμορφη και υγιής. Λόγω των απαιτητικών ρυθμών ζωής της, ωστόσο δεν έχει τη δυνατότητα να αφιερώσει χρόνο στην περιποίηση της επιδερμίδας της. Με τη ΒΒ μπορεί να έχει με μία κίνηση την ενυδάτωση που χρειάζεται αλλά και μία φρέσκια, λαμπερή επιδερμίδα.

Νεφέλη

Θέλει να δείχνει όμορφη και φρέσκια κατά την διάρκεια της καθημερινότητας χωρίς να επιβαρύνει την επιδερμίδα του προσώπου της. Το ιδανικό για εκείνη είναι η απλότητα και η ευκολία εφαρμογής μιας κρέμας, για αυτό και επιλέγει την ΒΒ Cream.

Σαμπαχάτ

Βασική προτεραιότητα της είναι η οικογένεια, χωρίς φυσικά να παραμελεί την καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας της και την εξωτερική της εμφάνιση. Η BB Cream είναι για εκείνη η ιδανική επιλογή εφόσον μπορεί να προσφέρει στην επιδερμίδα της ενυδάτωση αλλά ταυτόχρονα ένα ομοιόμορφο, φωτεινό αποτέλεσμα.

Η καμπάνια της Garnier
Η καμπάνια της Garnier

Λίγα λόγια για την Βb cream:

Η κρέμα ΒΒ από την Garnier δεν είναι μια ακόμη κρέμα με χρώμα για ελαφριά κάλυψη. Πέραν της δυνατότητάς της να καλύπτει τις ατέλειες της εκάστοτε επιδερμίδας, η BB Cream της Garnier: ενυδατώνει την επιδερμίδα, προσφέρει ομοιόμορφο τόνο και λάμψη, καλύπτει τις ατέλειες και προστατεύει την επιδερμίδα από την ηλιακή ακτινοβολία σας καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις (light & medium) ενώ απευθύνεται σε όλους τους τύπους επιδερμίδας. 

Οι πρωταγωνίστριες και των 2 brands αποτελούν γυναίκες που συναντάμε στην καθημερινότητα μας. Είναι νέες, επιτυχημένες, όμορφες, με υποχρεώσεις και ευθύνες, με ατέλειες ή χωρίς και  αποτελούν καθημερινές γυναίκες που έχουν ανάγκη την περιποίηση του εαυτού τους με τη στήριξη φυσικών και ταυτόχρονα αποτελεσματικών brands όπως η Olia και η BB Cream της Garnier.

BB cream, Garnier
BB cream, Garnier