Clinique iD/Panoulis Photography
Clinique iD/Panoulis Photography
CLINIQUE

Το Clinique iD έρχεται να καλύψει τις ανάγκες της δικής σου επιδερμίδας


Η Clinique, η 1 η μάρκα που παρουσίασε την ιδέα της εξατομικευμένης περιποίησης προσώπου το 1968 με το εμβληματικό Σύστημα Περιποίησης 3-Step, φέτος εισάγει μία νέα εποχή στις κρέμες περιποίησης με το ΝΕΟ Clinique iD.

Με αφορμή το λανσάρισμα της εξατομικευμένης σειράς ενυδάτωσης Clinique iD, το Ωδείο Αθηνών γέμισε χρώμα, την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019.

Στον επιβλητικό χώρο του Ωδείου παρευρέθηκαν beauty editors και influencers, οι οποίες ανακάλυψαν την ιστορία της Clinique καθώς και τη φιλοσοφία του Clinique iD. Είχαν ακόμη τη δυνατότητα με τη βοήθεια των skin experts να αναγνωρίσουν τον τύπο της επιδερμίδας τους, καθώς και τη βασική ανάγκη που τις απασχολεί και να δημιουργήσουν το δικό τους Clinique iD.


Η Ανδρονίκη Κολοβού και η Κατερίνα Μαντά στην παρουσίαση του Clinique iD.

Το προϊόν είναι διαθέσιμο σε 15 μοναδικούς συνδυασμούς. Είναι σχεδιασμένο για κάθε τύπο επιδερμίδας και ανάγκης.  Αυτό το επιτυγχάνει με τις καινοτόμες, ειδικά σχεδιασμένες συσκευασίες που αποτελούνται από τρεις βάσης ενυδάτωσης και πέντε ενεργές κάψουλες συμπυκνωμένων δραστικών συστατικών. Ενυδάτωση και περιποίηση συνδυάζονται με στόχο τη δημιουργία μιας καλύτερης επιδερμίδας.

Clinique iD/Panoulis Photography
Clinique iD/Panoulis Photography

Κάθε ενεργή κάψουλα στοχεύει σε μια εξειδικευμένη ανάγκη:

  • Γραμμές & Ρυτίδες
  • Κούραση
  • Πόρους & Ανομοιόμορφη Υφή
  • Ανομοιόμορφο Χρωματικό Τόνο
  • Ερεθισμό

Το Clinique iD θα κλέψει τις εντυπώσεις των οπαδών του skincare όχι μόνο για την εξατομικευμένη ενυδάτωση που προσφέρει, αλλά και για την ελκυστική, πρωτοποριακή εμφάνισή του.

Ακολουθούν τα 5 δωμάτια με τα props εμπνευσμένα από το Clinique iD, που δημιουργήθηκαν με αφορμή το event στο Ωδείο Αθηνών.


 

Αντλώντας έμπνευση από 5 μοναδικούς προορισμούς του κόσμου και συνδυάζοντάς τους με κάθε ενεργή κάψουλα, η Clinique εξέπληξε ευχάριστα τις προσκεκλημένες με μία σειρά από μικρά custom-made δωμάτια, κάθε ένα από τα οποία ήταν ντυμένο με τα χρώματα των νέων Clinique iD, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο αμέτρητες ευκαιρίες δημιουργικής φωτογράφησης.