Ο δημιουργός κάθε πτυχής αυτού του αρώματος, o Alessandro Michele, έχει εμφυσήσει την ιδέα της πολυτέλειας, της ζωής και της δύναμης σε κάθε αρωματική νότα του Gucci Bloom, στην ονειρεμένη διαφημιστική του καμπάνια και στον πρωτότυπο σχεδιασμό της.
ΤΟ ΑΡΩΜΑ
Δημιουργημένο από τον διάσημο αρωματοποιό Alberto Morillas υπό την καθοδήγηση του Alessandro Michele, το άρωμα έχει δημιουργηθεί για να αποκαλύπτεται, όπως ακριβώς και το όνομα του. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής, οραματίστηκε το άρωμα σαν έναν ανθισμένο κήπο, γεμάτο από διάφορα είδη λουλουδιών και το πλούσιο άρωμα που αναδύουν. Η αυθεντικότητά του πηγάζει μέσα από τα εξαιρετικής ποιότητας φυσικά συστατικά του. Οι νότες του αρώματος αναβλύζουν σαν ανθισμένα λουλούδια, μια μοναδική έκφραση των νέων συστατικών που έρχονται στον κόσμο για πρώτη φορά, λανσάροντας μια νέα οσφρητική εμπειρία. Η ταμπερρόζη που έχει συλλεχθεί αποκλειστικά από την Ινδία συνδυάζεται με γιασεμί. Το εκχύλισμα γιασεμιού, που λαμβάνεται μέσω μιας αποκλειστικής μεθόδου εκχύλισης που συνδυάζει μια φυσική ποιότητα γιασεμιού και δεσμευμένων μορίων μεταφέρει ένα φρέσκο άρωμα στο δέρμα.
Το άρωμα Gucci Bloom διαθέτει συστατικά από ένα ακόμη φυτό, το οποίο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην παραγωγή αρωμάτων, το Rangoon Creeper. Το Rangoon Creeper ανακαλύφθηκε στη Νότια Ινδία και ενσαρκώνει την έννοια και το όνομα του νέου αρώματος, καθώς αλλάζει βαθμιαία χρώμα από λευκό, σε ροζ και τελικά σε κόκκινο όταν ανθίζει.
Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ο Alessandro Michele, αναζητώντας την ομορφιά σε κάθε της έκφανση, δημιούργησε μια συσκευασία που αποτυδπώνει το πνεύμα του αρώματος το οποίο είναι αφιερωμένο στην διαφορετικότητα των γυναικών. «Το μπουκάλι δεν είναι σχεδιασμένο με θηλυκό τρόπο για να αποπλανήσει τους άνδρες, αλλά για να κρατάει συντροφιά στις γυναίκες που το φορούν. Ρετρό και αθώο λόγω του χρώματος του, με καθαρές, λιτές γραμμές και χωρίς να έχει κατασκευαστεί σε διαφανές γυαλί, αλλά σε λάκα που θυμίζει πορσελάνη, ένα υλικό που αγαπώ πολύ», δηλώνει σχετικά ο Alessandro Michele.
Μια vintage σκούρα ροζ απόχρωση επενδύει το τετράγωνο μπουκάλι, στο οποίο εφάπτεται η ετικέτα Gucci πλαισιωμένη με μαύρο χρώμα. Το εξωτερικό κουτί επενδύεται εσωτερικά και εξωτερικά με Herbarium, ένα μοτίβο από κόκκινα και λευκά φύλλα, κλαδιά κερασιών και λουλούδια με περίγραμμα σε μαύρο χρώμα.
Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci: την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins.
Όλες τους, φίλες του Alessandro Michele, διατηρούν μια ιδιαίτερη σχέση με τον οίκο καθώς το ταλέντο τους αντικατοπτρίζεται στο νέο όραμα του οίκουGucci. Η διαφορετική ομορφιά της κάθε μίας ξεχωριστά απαθανατίζεται από τον Glen Luchford, κάνοντάς τες να ακτινοβολούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σκηνικό της καμπάνιας.
Φορούν το άρωμα Gucci Bloom στην πόλη καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετατρέποντας το αστικό τοπίο σε ένα φανταστικό περίπατο μέσα σε ένα ειδυλλιακό βρετανικό κήπο. Απολαμβάνουν το τσάι τους σε ένα πεζόδρομο που γεμίζει με άνθη, περπαρτούν σε ένα διαμέρισμα που γεμίζει με καταπράσινα φυτά και κολυμπούν το σούρουπο σε μια λίμνη με λαμπερά λουλούδια και καλάμια. Χορεύοντας και περπατώντας, χαίρονται επειδή είναι ελεύθερες και γεμάτες ζωή: αυτά τα τρία στοιχεία ενσαρκώνουν τη ζωντάνια του νέου αρώματος Gucci και τη γοητευτική φύση του αρώματος Gucci Bloom που σε ταξιδεύει.