Ο Δάσκαλος θέλει τη Μάσα που κυνηγάει τον Τρέπλιεφ, ο οποίος είναι ερωτευμένος με τη Νίνα αλλά εκείνη ερωτεύεται τον Τριγκόριν, ο οποίος συζεί με την Αρκάντινα, που είναι πρώην ερωμένη του Γιατρού, με τον όποιο έχει σχέση η Πωλίνα, η σύζυγος του επιστάτη.
Μια λίμνη, ένα αυτοσχέδιο θέατρο, μυρωδιά από θειάφι, έρωτες, λόγια, λόγια, λόγια, πυροβολισμοί, τραγούδια, χοροί, ένας σκοτωμένος γλάρος…
Έρωτας και Θέατρο. Πάνω σε αυτό το δίπολο στοχάζεται ο Άντον Τσέχωφ στον εμβληματικό «Γλάρο» του, που θα παρουσιάσει η Ομάδα Χρώμα και ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Χατζής από τις 19 Απριλίου στο ιστορικό Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.
Η BOVARY ζήτησε από τους ηθοποιούς της παράστασης να μοιραστούν μαζί του τις σκέψεις τους πάνω στο δίπολο Έρωτας και Θέατρο.
Εννέα ηθοποιοί απαντούν μέσα από σύντομα κείμενα δικά τους ή και άλλων.
Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου (Αρκάντινα)
Κάποια στιγμή, η Σάρα αγόρασε ένα θέατρο στο Παρίσι και έκανε τον γιο της θεατρώνη και τον σύζυγό της πρωταγωνιστή. Απορρίπτοντας, μάλιστα, όλους τους Γάλλους αστέρες του θεάτρου, έπαιζε τώρα με τον Έλληνα που δεν μπορούσε να παίξει. Τυφλωμένη από έρωτα, απαντούσε εξοργισμένη στις κακές κριτικές και πείσμωσε να τον κάνει αστέρα. Οι κριτικοί θεάτρου έλεγαν για τον Δαμαλά ότι ήταν εντελώς ατάλαντος, χωρίς τεχνική και με μια ακαταλαβίστικη «ελληνική προφορά» της γαλλικής. Παρά ταύτα, ο Δαμαλάς έπαιξε δίπλα στη μεγάλη ντίβα σε πολλές περιβόητες παραστάσεις του γαλλικού θεάτρου, όπως στην «Κυρία με τας καμελίας», κάνοντας την Μπερνάρ να ισχυριστεί στον εμβρόντητο Αλέξανδρο Δουμά ότι ο σύζυγός της ήταν άριστος για τον ρόλο του Αρμάνδου! Εκείνη πήρε διθυραμβικές κριτικές, εκείνος πάλι βιτριολικά σχόλια, κι έτσι στράφηκε ξανά εναντίον της, θεωρώντας πως το εκτόπισμά της τον κατάπινε στη σκηνή…
(απόσπασμα από τη βιογραφία της Σάρα Μπερνάρ)