Το Τwitter έδωσε ήδη το Όσκαρ στην πρωταγωνίστρια του Λάνθιμου γι' αυτή την σκηνή των 13 δευτερολέπτων
THE FAVOURITE

Το Τwitter έδωσε ήδη το Όσκαρ στην πρωταγωνίστρια του Λάνθιμου γι' αυτή την σκηνή των 13 δευτερολέπτων

Η 44χρονη ηθοποιός διεκδικεί σήμερα μια Χρυσή Σφαίρα για τον ρόλο της Βασίλισσας Άννας στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, The Favorite.

Και όπως υποστηρίζουν οι απανταχού σινεφίλ, τον επόμενο μήνα θα μπορούσε να ακολουθήσει ένα Όσκαρ.

Η Olivia Collman, ή "Colly", όπως είναι γνωστή στους φίλους της, μπήκε δυναμικά στην οσκαρική κούρσα κερδίζοντας το βραβείο γυναικείας ερμηνείας στην Βενετία. Η εύθραυστη και απόμακρη Βασίλισσα Άννα, κλέβει από το πρώτο λεπτό τις εντυπώσεις στην ταινία.

Η πρωταγωνίστρια του Γιώργου Λάνθιμου μάλιστα έλαβε και το Βραβείο Συνολικής Προσφοράς (Desert Palm Achievement Award) στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Παλμ Σπρινγκς, ενώ πρόσφατα ψηφίστηκε ως το πιο ισχυρό άτομο στην βρετανική τηλεόραση.  

Σήμερα η Olivia Collman, ρίχνεται στη μάχη των Χρυσών Σφαιρών, ωστόσο το Twitter την έχει στέψει νικήτρια δίνοντάς της το Όσκαρ γι' αυτή τη σκηνή των 13 δευτερολέπτων στο The Favourite. 

 

 

Η υπόθεση της ταινίας έχει ως εξής: Αρχές 18ου αιώνα. Η Αγγλία βρίσκεται σε πόλεμο με τους Γάλλους. Παρόλα αυτά, οι αγώνες πάπιας και η κατανάλωση ανανά ακμάζουν ανάμεσα στους αριστοκράτες. Η εύθραυστη Βασίλισσα Άννα (Ολίβια Κόλμαν) καταλαμβάνει το θρόνο και η στενή φίλη της Λαίδη Σάρα (Ρέιτσελ Βάις) κυβερνά τη χώρα στη θέση της, φροντίζοντας παράλληλα την υγεία και την ιδιοσυγκρασία της Βασίλισσας. Όταν μία νέα υπηρέτρια, η Αμπιγκέιλ (Έμα Στόουν), καταφτάνει στο παλάτι, η Σάρα γοητεύεται και την παίρνει υπό την προστασία της. Για την Αμπιγκέιλ είναι μια ευκαιρία να επιστρέψει στις αριστοκρατικές της ρίζες. Καθώς οι τακτικές του πολέμου στέκονται εμπόδια για τη Σάρα, η Αμπιγκέιλ παίρνει τη θέση της στο πλευρό Βασίλισσας. Η ανερχόμενη φιλία τους δίνει στην Αμπιγκέιλ την ευκαιρία να εκπληρώσει τις φιλοδοξίες της και δεν θα αφήσει καμία γυναίκα, κανένα άντρα, καμία πολιτική και κανένα κουνέλι να σταθούν στο δρόμο της.

 

Tην σκηνή είδαμε στα Μικροπράγματα του Άρη Δημοκίδη