CHEERS TO ALL

Cheers To All: Η νέα καμπάνια της Heineken σπάει τα στερεότυπα και γίνεται viral


Η νέα καμπάνια της Heineken ήρθε για να καταρρίψει τα στερεότυπα και τα κλισέ.

Το βίντεο έγινε viral σε λίγες μόλις ημέρες καθώς αποδεικνύει ότι η μπύρα δεν είναι ανδρική υπόθεση.

Ωστόσο, το διόλου ευκαταφρόνητο 31% των καταναλωτών μπύρας είναι γυναίκες.

Σε αυτό το σεξιστικό πλαίσιο βασίζεται και η διαφήμιση όπου βλέπουμε τους σερβιτόρους να δίνουν στον άνδρα την μπύρα και στη γυναίκα κάτι άλλο όπως κοκτέιλ.

Στην πραγματικότητα όμως έχουν μπερδέψει τις παραγγελίες και βλέπουμε τον άνδρα και τη γυναίκα να ανταλλάζουν τα ποτά τους.

Έτσι, υπενθυμίζουν στο κοινό ότι οι προτιμήσεις στα ποτά δεν γνωρίζουν φύλο. 

«Και άνδρες πίνουν κοκτέιλ», γράφει στο τέλος ενώ ακούγεται η γνωστή επιτυχία «You don't owe me».

Στο τέλος μάλιστα, ο σερβιτόρος μπερδεύεται και δίνει ένα μπέργκερ στον άνδρα και τη σαλάτα στη γυναίκα ενώ είναι το αντίθετο με τους δύο τους να γελάνε.

Η διαφημιστική ταινία «Cheers Τo All» της Heineken με την υπογραφή της ιταλικής Publicis έγινε παγκόσμιο viral καθώς το χιούμορ συνδυάστηκε με το ισχυρό μήνυμα ότι η πραγματικότητα είναι αυτή που θα σπάσει τα στερεότυπα.





SHARE