fbpx Ο ΟΦΗ άλλαξε το σήμα του στα social media για να στηρίξει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα | BOVARY
ΟΦΗ
Φωτογραφία: Instagram/OFI Crete F.C.
SHARE
ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ άλλαξε το σήμα του στα social media για να στηρίξει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα


Μια ευχάριστη και όχι συνηθισμένη -για τα ελληνικά δεδομένα- έκπληξη περίμενε τους οπαδούς (και όχι μόνο) του ΟΦΗ στα social media.

Η ποδοσφαιρική ομάδα του Ηρακλείου έκανε ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, επιλέγοντας έναν μοναδικό τρόπο για να την στηρίξει.

Αποφάσισε, λοιπόν, να αλλάξει το σήμα του στα social media και να το βάψει στα χρώματα του ουράνιου τόξου.

Η ιστορική ομάδα της Κρήτης έγινε, έτσι, η πρώτη ομάδα της Super League που συμμετέχει με τον τρόπο της στο Pride Month.

«Στέλνουμε την αγάπη μας στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο! Πρέπει όλοι να αισθάνονται αγαπητοί και αποδεκτοί!», ήταν το μήνυμα που συνόδευε το σήμα του Κρητικού κλαμπ, που από ασπρόμαυρο έγινε πολύχρωμο.

Η πρωτοποριακή κίνηση της ομάδας του ΟΦΗ μπορεί να αποτελεί έκπληξη για τους περισσότερους από εμάς, αλλά όχι για την ομάδα της Κρήτης, που τα τελευταία χρόνια με τις πρωτοβουλίες και τις δράσεις της δείχνει τον δρόμο προς την πρόοδο και την εξέλιξη. Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ αποτελεί μια ιστορική ομάδα της περιφέρειας και συγκεκριμένα του νησιού της Κρήτης.

Ο κόσμος υποδέχτηκε με χαρά την πρωτοποριακή κίνηση, αν και δεν έλειψαν οι αντιδράσεις και τα αρνητικά, ομοφοβικά σχόλια από μερίδα των χρηστών των social media. Ωστόσο, αυτό δεν πτοεί το κλαμπ.

Ο εμπορικός διευθυντής του ΟΦΗ, Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, μίλησε για την κίνησή τους στη BOVARY:

«Για εμάς είναι μια φυσική εξέλιξη που αφορά την κοινωνική μας ευθύνη, ως ομάδα. Δεν αποτελεί έκπληξη για όσους παρακολουθούν την συμπεριφορά και τις δράσεις του ΟΦΗ. Αφορά ένα πολύ σημαντικό, κοινωνικό θέμα σχετικά με τη βία και τις διακρίσεις που υφίσταται η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.

Πιστεύουμε ότι οι ποδοσφαιρικές ομάδες, που έχουν μεγάλη επιρροή στον κόσμο, εκτός από την αγωνιστική τους ευθύνη, έχουν και κοινωνική ευθύνη. Και αυτό το υλοποιούμε με συνέπεια. Όλο αυτό που έγινε χθες και θα συνεχιστεί με άλλες δράσεις, είναι η φυσική συνέχεια και εξέλιξη των πραγμάτων. Μπορεί αυτό να αποτελούσε ταμπού ως τώρα στον χώρο του ποδοσφαίρου, που είναι στερεοτυπικά ανδρικός.

Ο ΟΦΗ βραβεύτηκε πέρυσι για τις κοινωνικές του δράσεις και τις ευαισθησίες αλλά και ως «Club of the year» στα Sports Marketing Awards 2020, τα ετήσια βραβεία marketing και επικοινωνίας του δίνονται στις ομάδες.

Αυτό δεν το κάνουμε για την έκπληξη αλλά για την ουσία. Κάνοντας το καλό, κι έναν άνθρωπο να επηρεάσουμε θετικά, είναι κέρδος».





SHARE