Κέιτ Μίντλετον
Φωτογραφία/Getty Images
THE VAMPIRE'S WIFE

Τίτλοι τέλους για το The Vampire's Wife -Γιατί πτώχευσε το αγαπημένο brand της Κέιτ Μίντλετον


Η Σούσι Κέιβ με μία λιτή ανακοίνωση μέσω της ιστοσελίδας του The Vampire's Wife γνωστοποίησε ότι η εταιρεία μόδας που ίδρυσε και μετρά δέκα χρόνια πορείας, ρίχνει αυλαία.

Τα φορέματα της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια έγιναν ανάρπαστα, φορέθηκαν από ηθοποιούς όπως η Σιένα Μίλερ, μοντέλα όπως η Κέιτ Μος, η Αλέξα Τσανγκ αλλά και βασιλείς όπως η Κέιτ Μίντλετον.

Συγκεκριμένα η πριγκίπισσα της Ουαλίας Κέιτ Μίντλετον, για ένα επίσημο βασιλικό πορτρέτο το 2022 επέλεξε ένα φόρεμα από το Vampire's Wife το οποίο η βρετανική Vogue ονόμασε «φόρεμα της δεκαετίας».

Βελούδινα, δαντελένια, σε σκούρα χρώματα ή με dark florals τα φορέματα του Vampire's Wife παρέπεμπαν στις μάγισσες των παραμυθιών και στις σκοτεινές πριγκίπισσες, φορέθηκαν σε κόκκινα χαλιά, street εμφανίσεις και πρεμιέρες.

«Παρά μια περίοδο θετικής ανάπτυξης και πωλήσεων, η αναταραχή στην αγορά χονδρικής είχε δραματικές επιπτώσεις για τη μάρκα. Το Vampire's Wife θα ήθελε να εκφράσει τις ειλικρινείς ευχαριστίες τους σε όλους τους πελάτες, τους συνεργάτες και όσους έχουν επιλέξει τη μάρκα τα τελευταία 10 χρόνια. Η υποστήριξή σας ήταν ανεκτίμητη και είμαστε βαθιά ευγνώμονες», αναφέρει αναλυτικά η δήλωση στο σάιτ της εταιρείας.

Παράλληλα η Σούσι Κέιβ μέσω ανάρτησής της στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram θέλησε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της στους συνεργάτες και τους πελάτες της, αλλά και τη συγκίνησή της για το κλείσιμο ενός κύκλου. «Το λέω με μεγάλη λύπη και θέλω να εκφράσω την αιώνια ευγνωμοσύνη μου σε όλους για την υποστήριξή σας. Θέλω να ευχαριστήσω την ευρύτερη οικογένειά μου στο The Vampire's Wife που με βοήθησε να δημιουργήσω τόσο όμορφα πράγματα. Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο σημαντικοί είναι όλοι για μένα. Σας αγαπώ όλους, Susie x.».

Οι ακόλουθοί της στο ίδιο μήκος κύματος άφησαν συγκινητικά σχόλια για την Σούσι Κέιβ και το brand. «Είσαι καταπληκτική», έγραψε η Claudia Winkleman. «Ποτέ τα φορέματα δεν ήταν πιο θηλυκά και πιο ονειρεμένα», έγραψε το supermodel Karen Elson. «Σας ευχαριστούμε για την ομορφιά και τη σεξουαλικότητα που έχετε φέρει στη ζωή μας μέσα από τα απίστευτα ρούχα σας», πρόσθεσε η Bella Freud. Ενώ η Patricia Arquette έγραψε: «Έχετε φτιάξει εκπληκτικά ρούχα. Ελπίζουμε όλοι το επόμενο κεφάλαιο της ζωής σας να είναι ευτυχισμένο».

Ο Independent, με άρθρο του που αναφέρεται στο απρόσμενο τέλος του The Vampire's Wife, σχολιάζει την δυσκολία των brand να παραμείνουν στη βιομηχανία της μόδας καθώς βρίσκονται σε μία ολοένα και πιο κορεσμένη αγορά λόγω των εταιρειών μικρότερης κλίμακας που έχουν πλημμυρίσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για το The Vampire's Wife μια δυσκολία ενδέχεται να ήταν η πανδημία η οποία συμπαρέσυρε και άλλα ζητήματα – δεδομένου ότι η επιτακτική ανάγκη ήταν να «μένουμε σπίτι» και κανείς δεν προγραμμάτιζε εξόδους, οι δημιουργίες των σχεδιαστών παρέμειναν τις ντουλάπες για μεγάλο χρονικό διάστημα, επίσης ένας ακόμη παράγοντας που ενδεχομένως οδήγησε στο «λουκέτο» ίσως ήταν το κόστος, αφού επί παραδείγματι το προαναφερθέν Falconetti φόρεμα κόστιζε περίπου 1.500 λίρες.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι περιορίζουν τις αγορές τους, ιδιαίτερα για ειδικές περιστάσεις και επαναχρησιμοποιούν ό,τι έχουν ήδη», αναφέρει στον Independent η στυλίστρια διασημοτήτων Michelle Barrett. «Πολλές επωνυμίες όπως το The Vampire's Wife δυσκολεύτηκαν επίσης με τον Covid και στη συνέχεια χτυπήθηκαν από το αυξανόμενο κόστος συναλλαγών που προκάλεσε το Brexit. Νομίζω ότι θα ακολουθήσουν δύσκολα χρόνια. Η βρετανική μόδα στο σύνολό της θα επιβιώσει, αλλά πιθανότατα να δούμε κι άλλες μάρκες να καταρρέουν πριν τελειώσει αυτή η περίοδος λιτότητας».

Ωστόσο το συγκεκριμένο brand αυτά τα δέκα χρόνια είχε σημειώσει αρκετές επιτυχίες και είχε καταφέρει να αναδειχθεί και να αγαπηθεί από τον κόσμο της μόδας. Ίσως λοιπόν η επιτυχία του The Vampire's Wife να οφειλόταν εν μέρει στην πελατεία, η οποία περιλάμβανε τη Sienna Miller, την Greta Gerwig, τη Florence Welch, την Olivia Wilde, την Kylie Minogue και άλλες διασημότητες, αλλά και στην ταυτότητα του ίδιου brand η οποία αποτύπωνε και παρήγαγε το coolness του μουσικού Νικ Κέιβ και της συζύγου του, Σούσι.

Από την άλλη πλευρά, η επιτυχία μπορεί να βασίστηκε αμιγώς στην ποιότητα και στο στιλ των φορεμάτων. Εφαρμοστά, καλοσχεδιασμένα σχέδια με μπαλού μανίκια, τονισμένους ώμους, και λεπτομέρειες οι οποίες γίνονταν εύκολα διακριτές από όσους γνωρίζουν τη μόδα. Ο Independent καταλήγει πως το The Vampire's Wife αποτελούσε ένα brand το οποίο σηματοδοτούσε κάτι σημαντικό για τους ανθρώπους που το επέλεγαν. Οι επιφανείς πελάτες θα διάλεγαν ένα ένδυμα για την ημέρα του γάμου τους ή για κάποια σημαντική τελετή ή εκδήλωση. Επομένως η σύνδεση με τα φορέματα ήταν εκ των προτέρων βαθιά. Η ηθοποιός Samantha Morton και η δημοσιογράφος Sali Hughes επέλεξαν νυφικά του brand για την ημέρα των γάμων τους.

«Η φαντασία μου βασίζεται στη λαϊκή τέχνη, τα παραμύθια, τα μυστικιστικά πράγματα», είχε δηλώσει στον Guardian η Σούσι Κέιβ. «Γίνεται λίγο τρομακτικό εκεί μέσα... Αυτό είναι κάτι με το οποίο αντιμετώπιζα όλη μου τη ζωή, μια αίσθηση επικείμενης καταστροφής, μια σκοτεινή δύναμη στα όρια του οράματός μου. Προσπαθώ να χρησιμοποιήσω αυτό το σκοτάδι για να δημιουργήσω όμορφα και πνευματικά πράγματα».

Θυμίζουμε ότι η Σούσι και ο Νικ Κέιβ έχασαν τον 15χρονο γιο τους το 2015, επομένως η διαχείριση της επωνυμίας από τους πενθούντες γονείς αποτελούσε μία συναισθηματική διέξοδο και για τους δύο, αλλά πολύ περισσότερο για τη μητέρα του Άρθουρ, Σούσι.

«Χάνομαι όταν σχεδιάζω», είχε δηλώσει στη Daily Mail το 2018. «Ο χρόνος απλά περνάει. Στην πραγματικότητα είναι το απόλυτο δώρο, γιατί μου συνέβη το χειρότερο. Διοχετεύω όποια θετική ενέργεια μπορώ στη δημιουργία ρούχων».

«Την εβδομάδα μετά τον θάνατο του Άρθουρ, ήμουν στο κρεβάτι και είπα στον Νικ ότι δεν μπορώ να εργαστώ ξανά, δεν μπορώ να κάνω τίποτα, το Vampire's WIfe τελείωσε, όλα τελείωσαν''». Μη μπορώντας να δουλέψει, να βγει ή να αντικρίσει κανέναν η Σούσι καθηλωμένη στο κρεβάτι βίωνε την απώλεια του γιου της, ώσπου τρεις μήνες αργότερα ένα τηλεφώνημα της Daisy Lowe – κόρη της Pearl Lowe- την έκανε να επιστρέψει στη δουλειά.

«Μου ζήτησε ένα φόρεμα για μια τελετή απονομής βραβείων. Έσυρα λοιπόν τον εαυτό μου στο γραφείο για να βρω το κόκκινο ύφασμα. Και το φόρεσε. Και το είδα φωνογραφημένο. Αυτό λειτούργησε θετικά. Από τότε πήγαινα στη δουλειά κάθε μέρα».

Φωτογραφία/AP

Επομένως όλα αυτά αποτελούν μέρος αυτού που έκανε το The Vampire's Wife τόσο ξεχωριστό. Δεν πρόκειται απλώς για μια επωνυμία, αλλά για μία αγορά που είχε ουσία.





SHARE