Η Κατερίνα Διδασκάλου είναι ευγνώμων για όλα εκείνα που της φέρνει η ζωή. Έχει τρία παιδιά, τρία εγγόνια. Ζει κάτω από την Ακρόπολη. Με την Μυρσίνη στις «Άγριες Μέλισσες» βρήκε έναν ρόλο με πολλές πτυχές: Μάνα, σύζυγος, ερωμένη, κακιά πεθερά, σκληρή, καπάτσα, ξιπασμένη και, πάνω απ΄όλα, βαθιά πονεμένη. Και το απολαμβάνει.
«Η Μυρσίνη είναι πέρα και πάνω από άλλη μια κακιά πεθερά. Είναι μια πολύ πονεμένη γυναίκα. Και από το παρελθόν της, όπως θα δούμε παρακάτω, κι ας είναι αριστοκράτισσα, και, κυρίως, γιατί χάνει το παιδί της, και μάλιστα με το που αρχίζει η σειρά. Αυτό είναι που αυτομάτως την βάζει κάτω από αυτή την φόρτιση και υπαγορεύει την συμπεριφορά και τα λόγια της. Κι εδώ θέλω για άλλη μια φορά να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην σεναριογράφο, την Μελίνα Τσαμπάνη, γιατί έπλασε έναν χαρακτήρα πολυεπίπεδο, καθώς και στην υπεύθυνη της σειράς την Ντίνα Κάσσου.
Είναι μια μητέρα πολύ κοντά στα παιδιά της, που αντιτάχθηκε στον γάμο του Σέργιου για τα χωράφια. Έχει αντιφάσεις, κοινωνικά κλισέ, είναι ξιπασμένη. Στο χωριό έχει έρθει από την Αθήνα. Είναι ερωτική μετανάστρια η Μυρσίνη. Αν έχω κάτι κοινό μαζί της είναι επιμονή της. Κι εκείνη ξέρει να περιμένει και να υπομένει».
«Το γεγονός ότι από το πρώτο επεισόδιο χάνει τον γιο της, πιστεύω ότι είναι ένα εξαιρετικό εύρημα, ένα σεναριακό επίτευγμα, ένα στοιχείο αρχαίας τραγωδίας. Η σειρά βάζει το κοινό να γνωρίζει τι έχει συμβεί χωρίς να το ξέρουν οι ήρωες. Κι επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, δημιούργησε μια πρώτη μεγάλη έκπληξη.
Η Μυρσίνη κουβαλάει τις ενοχές ότι αν είχε κρατήσει άλλη στάση, ίσως ο γιος της να ζούσε. Αλλά έχασε τον έλεγχο και τον έχασε μια και καλή, από το πρώτο επεισόδιο. Η ζωή της αναποδογύρισε. Από εκεί και πέρα κινείται με γνώμονα αυτό το γεγονός, και από εκεί πηγάζει η συμπεριφορά της απέναντι στην Ασημίνα –μαζί με την κοινωνική υπεροψία που την χαρακτηρίζει. Ακόμα και οι πιο επιθετικοί άνθρωποι, κρύβουν πολύ πόνο. Πολλά καινούργια πράγματα συμβαίνουν και θα συμβούν της Μυρσίνης. Όσο για το παρελθόν της μπορεί να είναι μια οικονομική καταστροφή του πατέρα της».