Η Μάιλι Σάιρους φωτογραφίζεται γυμνή ως η πρώτη επίσημη μούσα του Maison Margiela -Η εντυπωσιακή καμπάνια
Από το 1988, όταν ιδρύθηκε, ο οίκος Maison Martin Margiela έχτισε τη φήμη του πάνω στην έννοια της ανωνυμίας. Ο ιδρυτής Martin Margiela απέφευγε τις συνεντεύξεις, ενώ κάθε επικοινωνία με τα μέσα γινόταν αποκλειστικά μέσω φαξ ή τηλεφώνου.
Ακόμη και μετά την αποχώρησή του το 2009, η δημιουργική ομάδα διατήρησε αυτή τη φιλοσοφία, αντιμετωπίζοντας τη μόδα ως συλλογικό εγχείρημα και όχι ως έκφραση ενός μόνο προσώπου.
Σήμερα, όμως, ο οίκος αποκάλυψε πως η Μάιλι Σάιρους είναι η νέα του μούσα, πρωταγωνιστώντας στη συλλογή Avant-Première Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025–26, μέσα από μια ατμοσφαιρική καμπάνια με φωτογράφο τον Paolo Roversi.

H Μάιλι Σάιρους είναι το πρώτο πρόσωπο του Maison Margiela
Μετά το ντεμπούτο του στη συλλογή Artisanal κατά την Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Glenn Martens στρέφει πλέον την προσοχή του στο prêt-à-porter, αποτυπώνοντας την ένταση και την ενέργεια της Μάιλι Σάιρους μέσα από την αισθητική και τους εννοιολογικούς κώδικες του οίκου Margiela.

Οι εικόνες του Roversi αποπνέουν την χαρακτηριστική οικειότητα του φακού του. Η Σάιρους εμφανίζεται με σιλουέτες που αγκαλιάζουν το σώμα, κρατώντας ανανεωμένες εκδοχές της εμβληματικής τσάντας 5AC και φορώντας μπότες Tabi.

Σε ορισμένα καρέ, η 32χρονη τραγουδίστρια ποζάρει γυμνή, καλυμμένη μόνο με λευκή μπογιά και τις εμβληματικές μπότες, εντασσόμενη με αυτόν τον τρόπο στη μυθολογία της Margiela. «Το να ποζάρω γυμνή, με μόνο τη μπογιά σώματος και τις Tabi, ήταν μια δυνατή εμπειρία», δήλωσε η ίδια. «Εκείνη τη στιγμή, ένιωσα πως εγώ και η Margiela γίναμε ένα».
Η συλλογή μένει πιστή στο ανατρεπτικό ύφος του οίκου: πλισέ φούστες φοριούνται ανάποδα, σατέν φορέματα αποκαλύπτουν τις ραφές τους και παλτό ανοίγουν για να δείξουν εντυπωσιακά εσωτερικά. Η ατέλεια γίνεται μέρος της αισθητικής, με τσακίσεις που δεν κρύβονται, υφάσματα με σημάδια από τον ήλιο και απλά υλικά που αποκτούν ξεχωριστό χαρακτήρα.

Η τσάντα 5AC παρουσιάζεται σε νέες απαλές αποχρώσεις, ενώ το καινούργιο μοντέλο «Dress-Age» παρουσιάζεται με γλυπτικές αναλογίες. Τα αθλητικά Sprinters, εμπνευσμένα από παπούτσια της δεκαετίας του ’50, ανακατασκευάζονται σε φθαρμένα δέρματα και έντονες αποχρώσεις.
Η καμπάνια εκφράζει τη φιλοσοφία του οίκου, ότι πρόκειται μεταξύ άλλων πρόκειται για ένα εργαστήριο ιδεών, όπου ο χρόνος γίνεται ύφασμα και η ατέλεια μετατρέπεται σε ομορφιά.