Η Ντακότα Τζόνσον στην πρώτη της καμπάνια ως μούσα του οίκου Valentino
Η νέα εποχή του Valentino ξεκινά με ένα οικείο πρόσωπο, την Ντακότα Τζόνσον.
H ηθοποιός είναι γνωστή για το ανεπιτήδευτο στιλ και τη διακριτική της κομψότητα και πρωταγωνιστεί στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια για τον ιταλικό οίκο, υπό τη δημιουργική καθοδήγηση του Αλεσάντρο Μικέλε.
Η καμπάνια, με τίτλο «Nocturne», παρουσιάζει τη συλλογή Valentino Cruise 2026 και εξερευνά μια ατμόσφαιρα ηρεμίας, ονείρου και βραδινής γοητείας.
Στις φωτογραφίες της Marili Andre, η Ντακότα Τζόνσον αποτυπώνεται σε στιγμές χαλάρωσης, ενώ δίπλα της εμφανίζονται γνωστά πρόσωπα από τον χώρο της τέχνης και της μουσικής -η Marisa Berenson, η Tate McRae, ο Dev Hynes, η Anne Imhof και η Devon Teuscher. Μαζί δημιουργούν ένα σκηνικό γεμάτο ήρεμη ένταση, που θυμίζει τη στιγμή λίγο πριν αποκοιμηθείς.
Το φόντο της καμπάνιας είναι ένα ξενοδοχείο, ένας χώρος που ο Αλεσάντρο Μικέλε περιγράφει ως «ενδιάμεσο», εκεί όπου συναντιούνται η οικειότητα και η ανωνυμία, και το προσωρινό αποκτά μια αίσθηση σταθερότητας.
Η νέα καμπάνια του οίκου Valentino
Με την ποιητική του ματιά, ο Αλεσάντρο Μικέλε περιγράφει το concept σαν να αφηγείται ένα όνειρο: «Υπάρχει μια στιγμή, λίγο πριν πέσει η νύχτα, όταν η συνείδηση ετοιμάζεται να παραδοθεί. Είναι μια ενδιάμεση στιγμή, όπου τα σύνορα ανάμεσα στον ύπνο και την εγρήγορση γίνονται πορώδη: τα πράγματα μαλακώνουν, οι λέξεις χάνουν το βάρος τους, το φως παύει να κρίνει. Σε αυτό το αιωρούμενο κατώφλι, όλα υποκύπτουν σε μια αργή εγκατάλειψη. Η καμπάνια “Nocturne” αποφασίζει να κατοικήσει ακριβώς εκεί».
Για τον σχεδιαστή, το ξενοδοχείο γίνεται μεταφορά για τη σύγχρονη ύπαρξη -ένας τόπος όπου μοναχικές ζωές συνυπάρχουν χωρίς να αγγίζονται πραγματικά: «Κάθε δωμάτιο είναι ένα θραύσμα σύμπαντος, γεμάτο μοναδικές υπάρξεις. Ζωές που μόλις αγγίζουν η μία την άλλη, μα συμμετέχουν στην ίδια τελετουργία: στη χειρονομία της παράδοσης στον ύπνο, της χαλάρωσης από τις εντάσεις της ημέρας, της αγκαλιάς της ησυχίας ως προσωρινού καταφυγίου από τον έξω κόσμο. Μέσα σε αυτή τη συγχρονισμένη μοναξιά, αναδύεται μια συλλογική οικειότητα. Για μια στιγμή, αυτό που είναι πιο ιδιωτικό μεταμορφώνεται σε κοινή εμπειρία».
Η σχέση της Ντακότα Τζόνσον με τον Αλεσάντρο Μικέλε χτίστηκε εδώ και χρόνια, στην εποχή της Gucci. Τώρα, η συνεργασία τους επιστρέφει πιο ώριμη και προσωπική, μέσα από τον Valentino. Η ηθοποιός μιλά με συγκίνηση για τον σχεδιαστή: «Τίποτα δεν μου δίνει μεγαλύτερη χαρά από το να συνεργάζομαι με ανθρώπους που αγαπώ, θαυμάζω και σέβομαι. Είμαι τόσο ευγνώμων και χαρούμενη που γίνομαι μέλος της οικογένειας Valentino. Ο Αλεσάντρο είναι ένας από τους πιο εμπνευσμένους ανθρώπους που γνωρίζω, και είναι τιμή μου να είμαι ξανά μαζί του».
Στο βίντεο της καμπάνιας, η Ντακότα Τζόνσον περπατά στους διαδρόμους του ξενοδοχείου, ανοίγει πόρτες, διαβάζει, παίζει χαρτιά, μιλά στο τηλέφωνο. Όλα συμβαίνουν υπό τους ήχους του «Nocturne in E Flat» του Σοπέν, σε ερμηνεία του Angus Pendergast. Η κάμερα την ακολουθεί τη στιγμή που ανεβάζει το φερμουάρ του φορέματός της Valentino και ύστερα ξαπλώνει στο πάτωμα, σαν να ονειρεύεται με τα μάτια ανοιχτά.
Η Ντακότα Τζόνσον προστίθεται έτσι στην ομάδα των παγκόσμιων πρεσβευτών του οίκου, πλάι στις Clairo, Sophie Thatcher, Freen Sarocha, Jeff Satur, Lim Yoona και Colman Domingo -ο τελευταίος και ως πρέσβης των αρωμάτων Valentino Beauty.