Το παριζιάνικο brand RSVP δημιουργεί τις πιο κομψές τσάντες της σεζόν -Μόνο σε 500 κομμάτια

Το παριζιάνικο brand RSVP δημιουργεί τις πιο κομψές τσάντες της σεζόν -Μόνο σε 500 κομμάτια

“Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε για την προσέλευσή σας…” Εμπνευσμένο από τις ιδιόχειρες προσκλήσεις, το brand με τις χειροποίητες δερμάτινες τσάντες είναι ένα ιδιαίτερο κάλεσμα στον κόσμο των εκλεπτυσμένων αξεσουάρ χειρός, μέσα από custom συλλογές σε αυστηρά περιορισμένο 500 αριθμημένων μοντέλων.

 Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά κάθε RSVP Paris τσάντα φέρει τον δικό της σειριακό αριθμό, γραμμένο με χρυσά γράμματα.

Το RSVP Paris είναι ένας φόρος τιμής στο σύγχρονο design, κρατώντας κάτι από τον νοσταλγικό χαρακτήρα περασμένων ενθυμίων, που συγκινούν με τη διακριτική τους κομψότητα. Με τον σειριακό αριθμό γραμμένο με λεπτά, χρυσά γράμματα στην άκρη κάθε τσάντας και την παραγωγή τους στα ίδια ατελιέ παραγωγής δερμάτινων ειδών με εκείνο της Hermès και του Dior, το γαλλικό brand αναθεωρεί την έννοια της αποκλειστικότητας, επιτυγχάνοντας να διατηρεί μια πιο προσιτή προσέγγιση ως προς το αγοραστικό κοινό. Η μία και μοναδική μπουτίκ του στην Ευρώπη βρίσκεται στη φημισμένη, περιοχή της αγοράς του Μαρέ στο 3ο διαμέρισμα του Παρισιού, στην οδό Σαιν Κλωντ, ενώ τροφοδοτεί τους λάτρεις των design της μέσα από μια ακόμα μπουτίκ στη Σεούλ καθώς και την ηλεκτρονική τους πλατφόρμα.

 Δερμάτινη δεξιοτεχνία σε αριθμημένη έκδοση.

Το brand προέκυψε ως η κοινή απόφαση μιας παρέας τεσσάρων φίλων με ανάλογη πορεία στον χώρο των πολυτελών brands υψηλού προφίλ. Οι Aurore, Cléo, Jonathan και Thomas αποφάσισαν να αναζητήσουν “ένα νέο λεξιλόγιο σύγχρονης έκφρασης”, κοντά στα μέτρα και τις αξίες τους. Το ήθος του RSVP εκφράζεται πάντα μέσα από την ίδια αμετακίνητη αφοσίωση στη δεξιοτεχνία και την ποιότητα.

 Καμπύλες και αυστηρές γραμμές σε τέλεια ισορροπία.

“Η αισθητική μας συνδυάζει δομημένες κατασκευές με ρευστές γραμμές, αποτίοντας φόρο τιμής στον γαλλικό αισθησιασμό. Κάθε κομμάτι είναι σχεδιασμένο προσεκτικά μέσα από αυστηρή εξερεύνηση της μορφής και της λειτουργίας”, διαβάζει κανείς στην επίσημη σελίδα του RSVP. Η πιο δημοφιλής σειρά τους, είναι η “Golden Eyes”. Οι λεπτού σχήματος τσάντες φέρουν τις μεταλλικές λεπτομέρειες συμβολικά, παίζοντας με τα μικρά χρυσά πριτσίνια που θυμίζουν μάτια σε πρόσωπο και αποτελούν το πιο χαρακτηριστικό κομμάτι της οπτικής τους υπογραφής.

Οι τέσσερις φίλοι πίσω από το RSVP Paris δημιούργησαν ένα νέο λεξιλόγιο κομψότητας.

Με συνέπεια στο αρχικό τους όραμα, τα σχέδιά τους παράγονται με γνώμονα την αίσθηση φυσικής υφής, την ευελιξία και το άριστο φινίρισμα. Οι μεγαλύτερης κλίμακας τσάντες τους παράγονται στη Γαλλία, ενώ οι μικρόσχημες στην Ιταλία. Το σχεδιαστικό team εργάζεται σε σύμπνοια με τους έμπειρους τεχνίτες του, πολλές φορές αποφασίζοντας σε συμφωνία το τελικό αποτέλεσμα. Τα φυσικού χρώματος tanned δέρματά τους, ανασύρονται από εκλεκτά βυρσοδεψεία με βιώσιμες πρακτικές στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία. Από τα μικρά δερμάτινα αξεσουάρ μέχρι τις δημοφιλείς τσάντες του , καθετί έρχεται στο φως μέσα από μια λεπτεπίλεπτη διαδικασία, που εσωκλείει κάτι από την αγάπη του να προσφέρεις κάτι όμορφο.

 Από τα ατελιέ της Hermès και του Dior, στην ανεξάρτητη κομψότητα του RSVP Paris.

Ενισχύοντας την αξία της διαχρονικότητας των σχεδίων τους, το Παρισινό brand προσφέρει και τη δυνατότητα της επισκευής κάθε τσάντας στο εργαστήριό τους, ακόμα και για τους πελάτες του εξωτερικού, αναλαμβάνοντας την επαναραφή, το ρετούς της βαφής ή την αντικατάσταση των φθορών στα μεταλλικά μέρη, προσφέροντας ειδική έκπτωση ακόμα και μετά τον πρώτο χρόνο της εγγύησης.

 Η φυσική υφή και το άριστο φινίρισμα δίνουν σε κάθε κομμάτι τη δική του  «ταυτότητα».

Το RSVP και η έννοια των αριθμημένων κομματιών του βασίστηκε από το ξεκίνημά του στη λογική της προπαραγγελίας, για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης, επιτρέποντας ακριβείς υπολογισμούς στον όγκο παραγωγής. Αυτή η προσέγγιση συνεχίζει να προσθέτει το στοιχείο της προσμονής και της σπανιότητας, συμβάλλοντας στην γοητεία των προϊόντων του. Μάλιστα, με μια σινεφίλ αναφορά στην κλασική ταινία της Ανιές Βαρντά, “Η Κλεό από τις 5 έως τις 7”, του 1962, η art director του brand, Cléo Charuet επιμελείται πλέον και μία σειρά από κεραμικά σε, επίσης, συγκεκριμένο αριθμό μικρής παραγωγής.