Στο πρώτο canto της Κόλασης, του πρώτου μέρους της Θείας Κωμωδίας του Δάντη, ο ποιητής βρίσκεται μέσα στο σκοτεινό δάσος της «αμαρτίας».
Προσπαθώντας να ανεβεί προς τον λόφο, τρία θηρία κλείνουν τον δρόμο του -ένα λιοντάρι, μια λύκαινα και μια λεοπάρδαλη. Σε μεταγενέστερες αναλύσεις και ερμηνείες τα θηρία έχουν αναγνωριστεί σαν σύμβολα των τριών αμαρτημάτων -της λαγνείας, της απληστίας και της υπερηφάνειας.
Τα θηρία οδηγούν τον Δάντη πίσω στο δάσος, όπου μια φιγούρα εμφανίζεται σαν από μηχανής θεός -είναι ο ποιητής Βιργίλιος, που θα γίνει συνοδοιπόρος του Δάντη κατά την κάθοδό του στους 9 κύκλους της Κολάσεως και τους 7 του Καθαρτηρίου.
Ο συνδετικός κρίκος του επικού αυτού ποιήματος του 14ου αιώνα και της Εβδομάδας Μόδας της Υψηλής Ραπτικής του Παρισιού είναι το μυαλό του Daniel Roseberry, κατά τη διάρκεια της σύλληψης και της δημιουργίας της επόμενης συλλογής υψηλής ραπτικής για τον θρυλικό οίκο Schiaparelli.